loading...
سونیک و شدو
اطلاعیه

با سلام خدمت تمام دوستداران سونیکی و بازدید کنندگان محترم

از اونجا که طرفداران سونیکی توی ایران خورده شدن (!) کسی هم کاری نمیتونه بکنه و این مکان هم زیاد اپدیت نخواهد شد.

سونیک و شدو از اینکه 2 سال تمام در خدمت شما دوستان بود بسیار خرسند میباشد ولی اینجا گاهی اوقات با برخی اخبار مهم از جمله آمدن کارتون و انیمیشن های جدید و ... اپدیت خواهد شد! در صورت اپدیت شدن هم به اعضای عزیز سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین از اعضای عزیز و مشتاقان تازه جهت قرار دادن مطلب نیز تقاضا داریم تا مطالبشون رو قرار بدن تا با نام خودشون در اینترنت به ثبت برسه. جهت این کار هم تنها کافیه عضو بشن تا مطلب قرار بدن.

پل های ارتباطی با سونیک و شدو به شکل زیر است:

- یاهو: Shadow.Dark1313@yahoo.com

- جیمیل: Shadow.Dark1313@gmail.com

- اسکایپ: Shadow.Dark1313

- نیمباز: Shadow.Dark1313

- اپارات: Aparat.com/Shadow.Dark1313


آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
قیمت بلبرینگ فروش بلبرینگ و رولبرینگ SKF - یاتاقان - استان تهران 1 639 alireza663
​قیمت خرید و فروش بلبرینگ 1 371 alireza663
فروشگاه تخصصی بلبرینگ 1 401 alireza663
بنظر شما بهترین شخصیت سونیک و بدترین شخصیت سونیک کیه ؟؟؟ 5 2898 rojan
مرکز انواع خدمات جوش و حک لیزر تهران 0 345 nik952148
​خدماتِ پیشرفته جوش لیـزر 0 261 nik952148
بازرگانی بلبرینگ و نوارنقاله در تهران 0 255 nik952148
​چرا جوش لیزر ؟ 0 249 nik952148
​فروش انواع بلبرینگ و رولبرینگ های صنعتی،راهسازی،کشاورزی،ماشینی و زنجیر صنعتی و غیره 0 276 nik952148
​مرکز جوش لیزر تهران 0 265 nik952148
هتل سه ستاره گرند 2 584 gratingpmp
مرکز خرید و فروش بلبرینگ نوار نقاله و زنجیر صنعتی 0 261 nik952148
آموزش طراحی گرافیک 0 279 parisa55
آموزش طراحیسایت 0 259 parisa55
آموزش سئو (SEO) 0 269 parisa55
​مشاوره قیمت و خرید بلبرینگ رولبرینگ و نوار نقاله 0 271 nik952148
​فروش انواع بلبرینگ و یاتاقان و نوار نقاله 0 259 nik952148
فروشگاه تخصصی نوار نقاله 0 261 nik952148
طراحی مالتی مدیا 5 2885 animalvilage
خرید نوار نقاله و یا تسمه نقاله 0 268 nik952148
Shadow Dark بازدید : 617 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

 

Time Eater

 

نام: خورنده زمان
جنسیت: مذکر
نژاد: شیطان-هیولا
رنگ: سیاه-آبی تیره-طلایی-بنفش
رنگ چشم: آبی اسمانی - سفید
اولین حضور: نسل های سونیک
دوست داشتنی ها: پاک کردن و نگه داشتن زمان
دوست نداشتنی ها: زمرد های هرج و مرج
ویژگی ها:دستکاری زمان - تولید انرژی (1.ارتعاش پرتو های انرژی 2.ایجاد گلوگه های کروی انرژی) - توپ آتشین - سپر ساعت مانند - قدرت فوق العاده - پرواز

بیوگرافی کلی:
خورنده زمان یک نقش منفی اصلی در بازی نسل های سونیک است.او ابتدا در فضا معلق و شناور بود ولی دکتر اگمن بعد از اینکه سونیک اون رو در انتهای بازی "رنگ های سونیک" به فضا میفرسته و مفقودش میکنه، با خورنده زمان رو به رو میشه و بعد از شناسایی توانایی های او، از قدرت دستکاری زمان او برای پاک کردن شکست های خودش و پیروز های سونیک استفاده میکنه.خورنده زمان خیلی خوب زمان رو دستکاری میکرد و در نهایت بازی، با سونیک مدرن و کلاسیک مبارزه میکنه ولی سونیک ها با حمایت دوستانشون، خورنده زمان رو مغلوب میکنن.

بیوگرافی جزئی:
خورنده زمان، یه موجود عجیب و غریب در فضا بوده که به تنهایی در اونجا شناور بود.بعد از بازی "رنگ های سونیک"، دکتر اگمن توسط سونیک به فضا فرستاده میشه و هیچ کاری از دستش برنمیاد.اما به طور ناگهانی با خورنده زمان رو به رو میشه و بعد از اینکه میفهمه خورنده زمان توانایی کنترل زمان رو داره، از اون برای بازگردوندن زمان های موفقیتش استفاده میکنه و روبات های همراهش رو ترک میکنه و به کمک خورنده زمان به سمت سیاره سونیک میره.

دکتر اگمن، بعد از اومدن به سیاره سونیک، قطعاتی به خورنده زمان اضافه میکنه و در اون موقع خورنده زمان رو صد در صد تحت اختیار خودش قرار میده.اما تا قبل از گذاشتن این قطعات بر روی خورنده زمان، باز هم خورنده زمان میتونست در زمان به سادگی سفر کنه و در اون اختلالاتی رو ایجاد بکنه.

خورنده زمان، ابتدا به تپه سبز در دنیای کلاسیک میره و سونیک کلاسیک رو از اون تپه سبز به یک دنیای سفید و بی روح میبره و به زمان حال برمیگرده و در زمان حال، دقیقا جشن تولد 20 سالگی سونیک بود و خورنده زمان به جشن تولد میاد و اون رو خراب میکنه و هر شخصیتی رو با استفاده از یک گودال که باعث سفر در زمان میشد، از جشن تولد خارج میکنه و به دنیا های دیگه میبره.هنگامی که سونیک قصد مبارزه با خورنده زمان رو داشت، به سادگی توسطش مغلوب میشه و خورنده زمان، سونیک مدرن رو هم به همون فضای سفید و بی روح و عاری از هر گونه زیبایی و سرسبزی میبره.بدین دلیل، سونیک کلاسیک و سونیک مدرن همدیگه رو ملاقات میکنن.

بعد از مبارزه سونیک کلاسیک با "روبات تخم مرغ مرگ" ، دکتر اگمن شکست میخوره ولی خورنده زمان به سمت دکتر اگمن میاد و اونو نجاتش میده.خورنده زمان پیش خودش فکر میکنه که این بهترین راه میتونه باشه.این مسئله بیانگر هوشمند شدن خورنده زمان توسط دکتر اگمنه.دکتر اگمن بعد از این شکست پیش خودش فکر میکنه که حالا دشنمانش هم کلاسیک هستند هم مدرن؛پس حالا نوبت اون هم هست که با کلاسیک خودش معامله ای بکنه!به همین دلیل، دکتر اگمن به سراغ دکتر اگمن کلاسیک (که اونو دکتر روباتنیک خطاب میکنن) میره و تصمیم میگیره که تکمیل کردن خورنده زمان رو با هم انجام بدن.چندین بار هم خورنده زمان خودش رو نشون داده؛ به طور مثال، هنگامی که داشت زمرد سفید رو با زور و عذاب و سختی حملش میکرد توسط سونیک ها و تیلز ها دیده میشه.در همون موقع سونیک ها و تیلز ها متوجه میشن که خورنده زمان نسبت به زمرد های هرج و مرج خیلی ضعف نشون میده و میتونن از اون به عنوان یک نقطه ضعف استفاده کنن.

نهایتا، هر دو سونیک در برابر خورنده زمان قرار میگیرن و متوجه میشن که خورنده زمان یک خلبان برای هدایت کردن داره و اون خلبان، کسی نیست جز دکتر اگمن!دکتر اگمن با کمال افتخار خلبان دوم رو معرفی میکنه و میگه که به دنیای کلاسیک رفته و دکتر روباتنیک رو با خودش آورده.دکتر اگمن اعلام میکنه که چجوری با خورنده زمان آشنا شده و هدفش از این کارها چی بوده.هر دو سونیکی عصبانی بودن و هنگامی که قصد مبارزه با خورنده زمان و دکتر ها رو داشتن، به سادگی توسط خورنده زمان شکست میخورن و زیر دست اون مانند یک مگس له میشن!اما دوستان سونیک ها، سونیک ها رو حمایت میکنن و اونها به سوپر تبدیل میشن و جنگی عظیم میان سونیک ها و دشمنان آغاز میشه.

ویژگی ها:

  • دستکاری زمان:

خورنده زمان مهارت خاصی در دستکاری زمان داره به طوری که حتی میتونه زمان ها رو کلا از بین ببره و تاریخ های جدید رو خلق کنه و فردی رو از زمانی به زمان دیگه ببره به طوری که هیچ تداخلی در سن او ایجاد نشه!در اصل این اصلی ترین قدرت خورنده زمان هست.

خورنده زمان در حال ایجاد سوراخ زمان

یکی دیگه از ویژگی های بارز این شخصیت در این دسته، ایجاد "سوراخ زمان" هست که به استفاده از اون، به جشن تولد سونیک اومد و اونو خرابش کرد؛خورنده زمان دوستان سونیک رو به مکان های مختلف به صورت هماهنگ میبره و اونها رو در زمان مسافر میکنه.

یکی دیگه از قدرت های جالب این نقش منفی، پاره کردن زمان هست که در اون موقع، زمان می ایسته و زندگی جریان پیدا نمیکنه.همه جا سفید میشه و هیچ شادابی در دنیا دیده نمیشه.حالا وقتی که شخصیتی رو در این نوع فضا میفرسته و زمان زندگی اون رو نگه میداره، حالت خیلی بدی به شخصیت دست داده میشه؛ تیلز این گونه این وضعیت رو توصیف میکنه:«به نظر میرسید که من در یک برزخ سیاه بودم».این کار به جهان ضرر زیادی میرسونه و موجب هرج و مرج میشه.به علاوه، اون میتونه شخصیت ها رو طوری از نظر فیزیکی زندانی بکنه که هیچ حرکتی نداشته باشن و زمان زندگیشون بایسته.

  • توانایی های فیزیکی

بعد از قابلیت های افزوده شده توسط دکتر اگمن ها، اون توانایی مقابله با دو شخصیت بسیار قدرتمند رو پیدا میکنه که در اصل همون سونیک ها هستن.
همچنین اون حتی قبل از اینکه با قدرت های دکتر اگمن مجهز بشه، باز هم بسیار قدرتمند بود.اون وقتی به سراغ سونیک مدرن در جشن تولدش اومده بود، تونست اون رو با یک ضربه پرت و بیهوش بکنه و این بیانگر قدرت بسیار اونه.حتی اون تونست هر دو سونیک رو با یک ضربه له کنه و حتی دکتر اگمن اعتراف میکرد که:«در این ضربه خورنده زمان مونده بودم!».به علاوه، اون میتونه دست های قدرتمندش رو به سمت حرف پرتاب بکنه و اون رو نابود بکنه!

مبارزه:



بازی ابتدا در حالت 3 بعدی آغاز میشه و شما دارای دو سوپر سونیک هستید که از هر دو میتونید استفاده کنید.خورنده زمان از دنیای کلاسیک اشیایی رو به سمت شما پرتاب میکنه که باید مراقبش باشید.به همین دلیل شما باید مراقب باشید تا میزان فاصله تون رو با خورنده زمان حفظ کنید!شما میتونید شخصیت قابل بازی رو عوض کنید، یعنی مثلا شما با سونیک مدرن اگه شروع کردید، میتونید با سونیک کلاسیک ادامه بدید و تا آخر میتونید هی اونها رو عوض کنید.گاهی اوقات شما نیاز به نمای 2 بعدی (کلاسیک) و گاهی نیاز به 3 بعدی (مدرن) دارید.به علاوه، از اونجا که شما به سوپر سونیک تبدیل شدید، باید سعی در جمع آوری حلقه ها رو داشته باشید زیرا در این فرم حلقه از شما کسر میشه و در صورت اتمام حلقه ها، شما شکست میخورید و از فرم سوپر خارج میشید.

در زمانی که این هیولای عظیم به شما اشیای بزرگ رو پرتاب میکنه، یا میتونید با هر دو سونیک به اون ها ضربه بزنید و نابودش کنید یا اگه قادر به این کار نبودید، نما رو با استفاده از مثلث (در دسته) یا Y در کیبورد و کنسول سونیک مدرن رو به سونیک کلاسیک تبدیل کنید و از دست اونها فرار کنید.شما متوجه شدید که خورنده زمان مانند مگس با سونیک ها برخورد میکرد پس بدونید که اون سعی میکنه با دستاش شما رو حبس کنه و انگار که بخواد پشه و مگس بکشه، با شما برخورد میکنه.در این بین شما باید از دست اون فرار کنید!

برای شکست خورنده زمان، شما باید به هسته اون و مرکز کنترل اون حمله ور بشید یعنی جایی که دکتر اگمن ها وجود دارن!پس باید سعی کنید در بهترین زمان خودتون رو به خورنده زمان نزدیک کرده و به مرکز فرماندهی اش ضربه بزنید.البته، خورنده زمان سعی میکنه شما رو با استفاده از پرتو های انرژی و گلوله های کروی انرژی از درونش دور کنه اما میتونید از دست این ها هم فرار کنید که در این بین باید بسیار حواستون جمع باشه.شما میتونید ویدئویی از این صحنه رو که توسط کانال سونیک و شدو در اپارات آپلود شده مشاهده کنید.
مشاهده آنلاین

مشاهده آنلاین

خورنده زمان - گالری تصاویر

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
راهنمای دانلود فایل ها
 1. منبع تمام فایل های وبلاگ، سونیک و شدو است.
 2. پسورد تمام فایل های وبلاگ زیر مطالب نوشته شده است.
 3. برخی از فایل ها جهت فشرده و کم حجم تر شدن برای بازشدن نیازمند برنامه ی WinRar هستند که شما میتواند آن را از همین جا دانلود فرمایید.
 4. پیشنهاد میشود که از برنامه ی IDM جهت دانلود فایل ها به بهترین نحو در سیستم خود استفاده کنید که قابل دانلود از همین جا است.
 5. فایل های حجیم جهت سهولت دریافت به چند بخش تقسیم شده اند که شما میبایست تمام بخش های آن را دانلود کرده و در نهایت با استفاده از برنامه ی پر کاربرد WinRar آن را به یک بخش تبدیل کرده و از آن به بهترین نحو استفاده کنید.

آیا میدانید سونیکی!

آیا میدانید؟
درباره ما
Profile Pic
سلام دوستان عزیز! به وبلاگ خودتون خوش اومدین! این وبلاگ مکانی است برای گردآوری اطلاعات معتبر از سونیک و دوستانش! ما همه این مطالب رو خودمون قرار میدیم پس لطفا کپی نکنین مگر با ذکر منبع! امیدواریم لحظات خوبی رو توی وبلاگ بگذرونین!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 217
  • کل نظرات : 559
  • افراد آنلاین : 52
  • تعداد اعضا : 281
  • آی پی امروز : 228
  • آی پی دیروز : 213
  • بازدید امروز : 377
  • باردید دیروز : 591
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,338
  • بازدید ماه : 1,338
  • بازدید سال : 91,328
  • بازدید کلی : 816,192