loading...
سونیک و شدو
اطلاعیه

با سلام خدمت تمام دوستداران سونیکی و بازدید کنندگان محترم

از اونجا که طرفداران سونیکی توی ایران خورده شدن (!) کسی هم کاری نمیتونه بکنه و این مکان هم زیاد اپدیت نخواهد شد.

سونیک و شدو از اینکه 2 سال تمام در خدمت شما دوستان بود بسیار خرسند میباشد ولی اینجا گاهی اوقات با برخی اخبار مهم از جمله آمدن کارتون و انیمیشن های جدید و ... اپدیت خواهد شد! در صورت اپدیت شدن هم به اعضای عزیز سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین از اعضای عزیز و مشتاقان تازه جهت قرار دادن مطلب نیز تقاضا داریم تا مطالبشون رو قرار بدن تا با نام خودشون در اینترنت به ثبت برسه. جهت این کار هم تنها کافیه عضو بشن تا مطلب قرار بدن.

پل های ارتباطی با سونیک و شدو به شکل زیر است:

- یاهو: Shadow.Dark1313@yahoo.com

- جیمیل: Shadow.Dark1313@gmail.com

- اسکایپ: Shadow.Dark1313

- نیمباز: Shadow.Dark1313

- اپارات: Aparat.com/Shadow.Dark1313


آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
قیمت بلبرینگ فروش بلبرینگ و رولبرینگ SKF - یاتاقان - استان تهران 1 635 alireza663
​قیمت خرید و فروش بلبرینگ 1 368 alireza663
فروشگاه تخصصی بلبرینگ 1 396 alireza663
بنظر شما بهترین شخصیت سونیک و بدترین شخصیت سونیک کیه ؟؟؟ 5 2895 rojan
مرکز انواع خدمات جوش و حک لیزر تهران 0 344 nik952148
​خدماتِ پیشرفته جوش لیـزر 0 259 nik952148
بازرگانی بلبرینگ و نوارنقاله در تهران 0 253 nik952148
​چرا جوش لیزر ؟ 0 247 nik952148
​فروش انواع بلبرینگ و رولبرینگ های صنعتی،راهسازی،کشاورزی،ماشینی و زنجیر صنعتی و غیره 0 274 nik952148
​مرکز جوش لیزر تهران 0 263 nik952148
هتل سه ستاره گرند 2 580 gratingpmp
مرکز خرید و فروش بلبرینگ نوار نقاله و زنجیر صنعتی 0 259 nik952148
آموزش طراحی گرافیک 0 277 parisa55
آموزش طراحیسایت 0 258 parisa55
آموزش سئو (SEO) 0 267 parisa55
​مشاوره قیمت و خرید بلبرینگ رولبرینگ و نوار نقاله 0 269 nik952148
​فروش انواع بلبرینگ و یاتاقان و نوار نقاله 0 256 nik952148
فروشگاه تخصصی نوار نقاله 0 259 nik952148
طراحی مالتی مدیا 5 2881 animalvilage
خرید نوار نقاله و یا تسمه نقاله 0 266 nik952148
Shadow Dark بازدید : 869 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

Dark Gaia

دارک گایا در برابر سونیک و چیپ

نام: گایا تاریکی

نژاد: خدا - هیولا

جنسیت: نامعلوم (به نظر مذکر)

رنگ: قهوه ای و آبی های نئونی

رنگ چشم: سبز و سفید

اولین حضور: سونیک مهارنشدنی

بازی هایی که در آن حضور پیدا کرد: سونیک مهارنشدنی - نسل های سونیک (به صورت مجسمه)

خویشاوندان: چیپ (گایا روشنی)

ویژگی ها: نابود کردن سیاره - قدرت فوقالعاده زیاد - عمر طولانی - مقاومت بیش از حد در برابر گرما - ارتعاش پرتو های انرژی - ایجاد مینیون

بیوگرافی کلی:

گایا تاریکی، یک خدا - هیولای بسیار بزرگ است که بخش اصلی منفی بازی "سونیک مهارنشدنی" را به عهده گرفته است. این هیولا از ابتدای خلقت با گایا روشنی در جنگ بوده است. او یک منبع بزرگ انرژی نیز به حساب می اید که منشا آن در بین زمان های غروب خورشید تا سپیده دم است. بعد از جنگی که با گایا روشنی داشت، به همراه گایا روشنی به درون زمین رفته و به خواب فرو رفت و اکنون بعد از سالیان سال، به همراه گایا تاریکی بیدار شده تا زمین را با شانسی دیگر نابود سازد...

در این بازی، گایا تاریکی به وسیله ی دکتر اگمن از درون زمین برخاست. همچنین بعد از برخاستن، به دنبال نابودی زمین رفت و نهایتا به وسیله ی سونیک و گایا روشنی شکست خورد و به همراه گایا روشنی مجددا درون زمین به خواب رفت.

ظاهر:

گایا تاریکی یک موجود عظیم الجثه با رنگی قهوه ای و دستانی بزرگ است که در برابرش سونیک خارپشت، چون دانه های ریز غبار است. همچنین جثه ی بزرگ او بیشتر شبیه یک مار است و سری آنقدر بزرگ دارد که هر کس آن را ببیند از رعب و وحشت دست پاچه خواهد شد. به علاوه، بدن فلس مانند او باعث شباهت بیشترش به یک خزنده شده است و اگر بخواهیم به طور جزئی تر او را توصیف کنیم، دارای دهانی است که تا قبل از تحولش ناپیداست. و بدن او با فلس هایی سخت، که تمام او را پوشانده اند و چشمان سبزش را آنقدر وهمناک نشان داده است که هر کسی جرئت مقابله با او را ندارد.

نقش گایا تاریکی در سونیک مهارنشدنی

دارک گایا درحال برخاستن از درون هسته ی زمین

گایا تاریکی درحال برخاستن از درون هسته ی زمین

در بازی سونیک مهارنشدنی، گایا تاریکی با "سلاح انرژی آشوب دکتر اگمن" از درون هسته ی زمین برخاست و چندی صبر نمود تا بتواند به اصطلاح خودش را جمع و جور کند! در این زمان، به دلیل اینکه هنوز تسلط کافی بر روی انرژی اش نداشت، انرژی اش در سطح زمین پخش شد و باعث ایجاد آشوبی به شدت وخیم در بین قاره ها و خشکی ها شد.

بعد از پخش شدن انرژی گایا تاریکی در سراسر زمین، همان انرژی ها باعث ویرانی شدند و نهایتا توسط سینگال هایی که دکتر اگمن ایجاد میکرد، این انرژی توانست تا در یک نقطه جمع شود و این دقیقا همان زمان بود که سونیک و چیپ به امید زندانی کردن و مهار کردن گایا تاریکی درحال تلاش بودند.

تصویری از گایا تاریکی که در مقابل سونیک خارپشت وحشی و چیپ قرار گرفته است

تصویری از گایا تاریکی در برابر سونیک خارپشت وحشی و چیپ

در زمانی که دکتر اگمن سعی در کنترل کردن خود گایا تاریکی داشت، سونیک و چیپ نیز برای مقابله با او رسیدند؛ اما ناگهان، گایا تاریکی دکتر اگمن را به سویی دیگر پرت کرد و خودش شروع به مبارزه با سونیک و چیپ کرد. از آنجا که سونیک  با قدرت و انرژی گایا تاریکی که درش رفته بود به "خارپشت وحشی" تبدیل شده بود، به خاطر نزدیک شدن به منبع انرژی و انرژی بیشتر، از حال رفت و توان اون رو نداشت. در همین لحظات بود که چیپ به قدرت و هویت واقعی خودش پی برد و از قدرتش برای ایجاد "غول گایا" استفاده کرد.

در اصل آوردن "غول گایا" تنها یک حواس پرت کردن بود و در آن زمان سونیک فرصتی برای احیای دوباره ی وضعیت فیزیکی اش یافت و به سمت گایا تاریکی شتافت. در همین زمان بود که سونیک نیز به فرم "سوپر سونیک" با یک تحول بی نظیر درامد و به سوی گایا تاریکی، با قدرت و انرژی ای بیش از پیش شتافت.

شکست گایا تاریکی در برابر سونیک و غول گایا

تصویری از شکست گایا تاریکی

در نهایت، سونیک و چیپ باعث شکست مجدد گایا تاریکی شده و او را مجددا درون زمین فرستادند و اما چیپ نیز در این واقعه به همراه گایا تاریکی به درون زمین رفته و همه چیز به حالت اول بازگشت.

شخصیت:

گایا تاریکی یک موجود کاملا طبیعی و از نیرو های طبیعت است. اما تنها به صورت یک موجود وحشی، اعمالی خصمانه و نفرت انگیز انجام میدهد. در اصل، گایا تاریکی هیچ فکری و هیچ تفکری درباره ی کاری که انجام میدهد نمیکند و تنها از روی غریزه ی طبیعی دست به نابودی هر آنچه بر سر راهش است میزند. او نه به عاقبت کارش فکر میکند، نه هیچ دلیلی برای کارش دارد و بدون حتی ذره ای تاسف خوردن، به کارش ادامه میدهد و تا وقتی که کسی او را متوقف نکند دست بردار نیست.

البته با این اوصاف به نظر میرسد تا حدی نیز دانا باشد و فکر بکند. به طور مثال، او در طول مبارزه ی نهایی اش، تصمیم گرفت تا به جای حملات وحشیانه، ابتدا غول گایا را مهار کند و سپس به راهش ادامه دهد. همچنین در نسخه ی پلی استیشن 3 و اکس باکس نیز، در طول مبارزه اش حرکاتی از خود نشان داد که بیانگر خندیدن و حتی به سخره گرفتن فرد مقابلش است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
راهنمای دانلود فایل ها
 1. منبع تمام فایل های وبلاگ، سونیک و شدو است.
 2. پسورد تمام فایل های وبلاگ زیر مطالب نوشته شده است.
 3. برخی از فایل ها جهت فشرده و کم حجم تر شدن برای بازشدن نیازمند برنامه ی WinRar هستند که شما میتواند آن را از همین جا دانلود فرمایید.
 4. پیشنهاد میشود که از برنامه ی IDM جهت دانلود فایل ها به بهترین نحو در سیستم خود استفاده کنید که قابل دانلود از همین جا است.
 5. فایل های حجیم جهت سهولت دریافت به چند بخش تقسیم شده اند که شما میبایست تمام بخش های آن را دانلود کرده و در نهایت با استفاده از برنامه ی پر کاربرد WinRar آن را به یک بخش تبدیل کرده و از آن به بهترین نحو استفاده کنید.

آیا میدانید سونیکی!

آیا میدانید؟
درباره ما
Profile Pic
سلام دوستان عزیز! به وبلاگ خودتون خوش اومدین! این وبلاگ مکانی است برای گردآوری اطلاعات معتبر از سونیک و دوستانش! ما همه این مطالب رو خودمون قرار میدیم پس لطفا کپی نکنین مگر با ذکر منبع! امیدواریم لحظات خوبی رو توی وبلاگ بگذرونین!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 217
  • کل نظرات : 559
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 281
  • آی پی امروز : 162
  • آی پی دیروز : 153
  • بازدید امروز : 200
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 200
  • بازدید ماه : 200
  • بازدید سال : 90,190
  • بازدید کلی : 815,054