loading...
سونیک و شدو
اطلاعیه

با سلام خدمت تمام دوستداران سونیکی و بازدید کنندگان محترم

از اونجا که طرفداران سونیکی توی ایران خورده شدن (!) کسی هم کاری نمیتونه بکنه و این مکان هم زیاد اپدیت نخواهد شد.

سونیک و شدو از اینکه 2 سال تمام در خدمت شما دوستان بود بسیار خرسند میباشد ولی اینجا گاهی اوقات با برخی اخبار مهم از جمله آمدن کارتون و انیمیشن های جدید و ... اپدیت خواهد شد! در صورت اپدیت شدن هم به اعضای عزیز سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین از اعضای عزیز و مشتاقان تازه جهت قرار دادن مطلب نیز تقاضا داریم تا مطالبشون رو قرار بدن تا با نام خودشون در اینترنت به ثبت برسه. جهت این کار هم تنها کافیه عضو بشن تا مطلب قرار بدن.

پل های ارتباطی با سونیک و شدو به شکل زیر است:

- یاهو: Shadow.Dark1313@yahoo.com

- جیمیل: Shadow.Dark1313@gmail.com

- اسکایپ: Shadow.Dark1313

- نیمباز: Shadow.Dark1313

- اپارات: Aparat.com/Shadow.Dark1313


آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
قیمت بلبرینگ فروش بلبرینگ و رولبرینگ SKF - یاتاقان - استان تهران 1 635 alireza663
​قیمت خرید و فروش بلبرینگ 1 368 alireza663
فروشگاه تخصصی بلبرینگ 1 396 alireza663
بنظر شما بهترین شخصیت سونیک و بدترین شخصیت سونیک کیه ؟؟؟ 5 2895 rojan
مرکز انواع خدمات جوش و حک لیزر تهران 0 344 nik952148
​خدماتِ پیشرفته جوش لیـزر 0 259 nik952148
بازرگانی بلبرینگ و نوارنقاله در تهران 0 253 nik952148
​چرا جوش لیزر ؟ 0 247 nik952148
​فروش انواع بلبرینگ و رولبرینگ های صنعتی،راهسازی،کشاورزی،ماشینی و زنجیر صنعتی و غیره 0 274 nik952148
​مرکز جوش لیزر تهران 0 263 nik952148
هتل سه ستاره گرند 2 580 gratingpmp
مرکز خرید و فروش بلبرینگ نوار نقاله و زنجیر صنعتی 0 259 nik952148
آموزش طراحی گرافیک 0 277 parisa55
آموزش طراحیسایت 0 258 parisa55
آموزش سئو (SEO) 0 267 parisa55
​مشاوره قیمت و خرید بلبرینگ رولبرینگ و نوار نقاله 0 269 nik952148
​فروش انواع بلبرینگ و یاتاقان و نوار نقاله 0 256 nik952148
فروشگاه تخصصی نوار نقاله 0 259 nik952148
طراحی مالتی مدیا 5 2881 animalvilage
خرید نوار نقاله و یا تسمه نقاله 0 266 nik952148
Shadow Dark بازدید : 459 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

 

Chip the Light Gaia

 

نام : چیپ / گایا روشنی
نژاد : گایا
جنسیت : مذکر
دوبلور انگلیسی : تونی سالرنو
دوبلور ژاپنی : ریوکو شیریایشی
سن : نامحدود
لقب (ها) : گایا روشنی (اسم واقعی) - چیپ (اسمی که سونیک بهش داده)
خویشاوندان : گایا تاریکی
قد : 45 سانتی متر
وزن : 5 کیلوگرم
رنگ : شرابی -  سفید
رنگ چشم : طلایی
غذای مورد علاقه : شکلات
ویژگی ها : پرواز - کنترل زمرد های هرج و مرج / معابد گایا - انرژی روشنایی - ابدیت

بیوگرافی کلی:
چیپ ، یا نام اصلیش "گایا روشنی" ، یکی از شخصیت های سری بازی  سونیک است.اون گایا روشنی است و درواقع الهه ی باستانی روشنایی ، تولد و صبحی نورانی و سرشار از امید است.اون در بازی سونیک  مهارنشدنی وارد دنیای سونیک شد و درواقع یک نوع جنگ بین خودش و گایا تاریکی ایجاد کرد و این جنگ پس از بیدار شدن از خواب میلیون ساله شکل میگیره.گایا تاریکی ، موجودی دقیقا برعکس گایا روشنی است.این اتفاقات همه زمانی میفتد که دکتر اگمن برای مبارزه با سونیک و انتقام گرفتن از او ، دست به کار بسیار بی رحمانه ای میزنه.اون از انرژی زمرد ها برای بیدار کردن قدرتی در عمق زمین استفاده میکنه و در این بین گایا روشنی ، به همراه گایا تاریکی از این خواب بزرگ بیدار میشه ولی گایا روشنایی حافظه اش رو از دست میده و به خاطر نمیاره که چه کسی هست.بعد از ملاقات سونیک ، اون در قاره ها برای جلوگیری از مشکلاتی که گایا تاریکی پدید اورده به همراه سونیک شروع به حرکت میکنه و در این بین متوجه میشه که چه کسی هست و هویت واقعیش چیه.پس به مبارزه با گایا تاریکی می پردازه و اون رو به درون زمین بازمیگردونه و خودش هم دوباره به خواب میره...!

زندگی اصلی
زندگی اصلی گایا روشنی ، مربوط به "گایا ، الهه زمین" هست.گایا در اساطیر یونانی به عنوان الهه و نگهبان زمین اون هست که در بین محافظت از زمین ، با موجودی مخالف و ضد خودش در جنگ هست و شما میتونین با بازی کردن یک بازی بسیار قدیمی و زیبا "عصر اسطوره شناسی : پیشرفت تایتان" با این داستان بیشتر آشنا بشید.خلاصه چیپ بخش روشنایی و گایا تاریکی هم بخش تاریکی هست.

خط داستانی
گایا روشنی در کنار گایا تاریکی خوابیده بود تا اینکه دکتر اگمن به وسیله ی سلاحی که میسازه ، زمین رو میشکافه و اون ها رو بیدار میکنه ولی در این بین گایا روشنی از  یادش میره که چه وظیفه ی مهمی بر دوشش هست و چه موجود باستانیی هست.اون وقتی اولین بار سونیک خارپشت وحشی رو میبینه ، خیلی میترسه.اما خب ، وقتی که میفهمه سونیک خطری نداره و دوستشه ، ترسش میریزه.سونیک وقتی اسمش رو از اون میپرسه ، اون به خاطر نمیاره که چه کسیه و بسیار شوکه میشه.سونیک برای اون یک نام مستعار که "چیپ" بود انتخاب میکنه.سونیک به چیپ میگه که نگران نباشه و بهش کمک میکنه تا حافظه اش رو به دست بیاره و چیپ بعد از شنیدن این حرف خیلی خوشحال میشه و کمی آروم میشه.
مثل  اینکه چیپ یکبار در آپوتوس داشت به تله میفتاد که بعد از اون ماجرا ، به همراه سونیک در همه جا سفر میکنه و کلا ازش جدا نمیشه.در بین تحقیقات سونیک و چیپ برای درست کردن وضعیت ، مشخص میشه که چیپ توانایی استفاده از معابد گایا رو داره و میتونه به وسیله اونها دوباره زمرد های هرج و مرج رو شارژ بکنه و همه چیز رو به وضعیت عادی برگردونه.
هنگامی که سونیک شش زمرد هرج و مرج رو پیدا کرده بود و به ششمین معبد گایا رسیده بودن ، چیپ با لمس کردن یک تصویر سنگی خاطراتش رو به یاد میاره و حافظه اش بازمیگرده.چیپ از سونیک بسیار تشکر میکنه بابت اینکه اونو درو تا دور کره زمین چرخوند و سفر های زیادی برد و ازش محافظت کرد و از  همه مهم تر اینکه بهش کمک کرد تا خاطراتش رو به دست بیاره.چیپ به سونک میگه که هیچوقت فراموش نمیکنه و در ادامه توضیح میده که قضیه گایا تاریکی از چه قراره و همه چیز رو تعریف میکنه و در ادامه میگه که خودش گایا روشنیه و این وظیفه اونه که با گایا تاریکی مبارزه بکنه و شکستش بده و نمیخواد بذاره که سونیک کاری بکنه.اما سونیک بالاخره  چیپ رو راضی میکنه که باید کاری بکنه.
بعد از ادامه دادن راه ، دکتر اگمن میاد وسط و داشت به چیپ آسیب میرسوند  که سونیک توی مرحله اول مبارزه چیپ رو از دست دکتر اگمن نجات میده و در مرحله دوم هم مبارزه سونیک و دکتر اگمن منجر به شسکت هسته زمین میشه ولی خب دوباره به هم متصل میشه  و  عوضش گایا تاریکی میاد بیرون و دکتر اگمن رو پرت میکنه یه طرف دیگه!سونیک به دلیل حضورر گایا  تاریکی و دوباره مبادله انرژی ها ، قدرتش رو از  دست میده و در صدد داغون شدن بود که چیپ جون سونیک رو نجات میده.
حالا تمام روشنایی در برابر تاریکیه.چیپ به منظور مبارزه با گایا تاریکی ، غولی بزرگ به نام "غول گایا" به وجود میاره تا با گایا تاریکی مبارزه بکنه.سونیک در این فاصله به واسطه زمرد های هرج و مرج به سوپر سونیک تبدیل میشه و با گایا تاریکی به همراه غول گایا مبارزه میکنه و گایا تاریکی رو به طور کامل ششکست میده و گایا تاریکی دوباره در هسته زمین مفقود میشه.
در پایان ، چیپ هم به همراه گایا تاریکی به دروغ هسته زمین میره و وقتی سونیک بر روی زمینی که تمام قاره های اون به هم چسبیده و کاملا سالمه قرار داره ، چیپ رو میبینه ولی این فقط یک توهم بود و تنها چیزی که از چیپ باقی مونده ، گردن بند اون هست که سونیک از اون به عنوان یک دستبند استفاده میکنه تا همیشه همراهش باشه و همیششه هم به یاد یکی از  بهترین دوستاش باشه.





بیوگرافی چیپ - گالری طراحی های اولیه

بیوگرافی چیپ - گالری تصاویر

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
راهنمای دانلود فایل ها
 1. منبع تمام فایل های وبلاگ، سونیک و شدو است.
 2. پسورد تمام فایل های وبلاگ زیر مطالب نوشته شده است.
 3. برخی از فایل ها جهت فشرده و کم حجم تر شدن برای بازشدن نیازمند برنامه ی WinRar هستند که شما میتواند آن را از همین جا دانلود فرمایید.
 4. پیشنهاد میشود که از برنامه ی IDM جهت دانلود فایل ها به بهترین نحو در سیستم خود استفاده کنید که قابل دانلود از همین جا است.
 5. فایل های حجیم جهت سهولت دریافت به چند بخش تقسیم شده اند که شما میبایست تمام بخش های آن را دانلود کرده و در نهایت با استفاده از برنامه ی پر کاربرد WinRar آن را به یک بخش تبدیل کرده و از آن به بهترین نحو استفاده کنید.

آیا میدانید سونیکی!

آیا میدانید؟
درباره ما
Profile Pic
سلام دوستان عزیز! به وبلاگ خودتون خوش اومدین! این وبلاگ مکانی است برای گردآوری اطلاعات معتبر از سونیک و دوستانش! ما همه این مطالب رو خودمون قرار میدیم پس لطفا کپی نکنین مگر با ذکر منبع! امیدواریم لحظات خوبی رو توی وبلاگ بگذرونین!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 217
  • کل نظرات : 559
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 281
  • آی پی امروز : 123
  • آی پی دیروز : 153
  • بازدید امروز : 157
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 157
  • بازدید ماه : 157
  • بازدید سال : 90,147
  • بازدید کلی : 815,011