loading...
سونیک و شدو
اطلاعیه

با سلام خدمت تمام دوستداران سونیکی و بازدید کنندگان محترم

از اونجا که طرفداران سونیکی توی ایران خورده شدن (!) کسی هم کاری نمیتونه بکنه و این مکان هم زیاد اپدیت نخواهد شد.

سونیک و شدو از اینکه 2 سال تمام در خدمت شما دوستان بود بسیار خرسند میباشد ولی اینجا گاهی اوقات با برخی اخبار مهم از جمله آمدن کارتون و انیمیشن های جدید و ... اپدیت خواهد شد! در صورت اپدیت شدن هم به اعضای عزیز سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین از اعضای عزیز و مشتاقان تازه جهت قرار دادن مطلب نیز تقاضا داریم تا مطالبشون رو قرار بدن تا با نام خودشون در اینترنت به ثبت برسه. جهت این کار هم تنها کافیه عضو بشن تا مطلب قرار بدن.

پل های ارتباطی با سونیک و شدو به شکل زیر است:

- یاهو: Shadow.Dark1313@yahoo.com

- جیمیل: Shadow.Dark1313@gmail.com

- اسکایپ: Shadow.Dark1313

- نیمباز: Shadow.Dark1313

- اپارات: Aparat.com/Shadow.Dark1313


آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
قیمت بلبرینگ فروش بلبرینگ و رولبرینگ SKF - یاتاقان - استان تهران 1 635 alireza663
​قیمت خرید و فروش بلبرینگ 1 368 alireza663
فروشگاه تخصصی بلبرینگ 1 396 alireza663
بنظر شما بهترین شخصیت سونیک و بدترین شخصیت سونیک کیه ؟؟؟ 5 2895 rojan
مرکز انواع خدمات جوش و حک لیزر تهران 0 344 nik952148
​خدماتِ پیشرفته جوش لیـزر 0 259 nik952148
بازرگانی بلبرینگ و نوارنقاله در تهران 0 253 nik952148
​چرا جوش لیزر ؟ 0 247 nik952148
​فروش انواع بلبرینگ و رولبرینگ های صنعتی،راهسازی،کشاورزی،ماشینی و زنجیر صنعتی و غیره 0 274 nik952148
​مرکز جوش لیزر تهران 0 263 nik952148
هتل سه ستاره گرند 2 580 gratingpmp
مرکز خرید و فروش بلبرینگ نوار نقاله و زنجیر صنعتی 0 259 nik952148
آموزش طراحی گرافیک 0 277 parisa55
آموزش طراحیسایت 0 258 parisa55
آموزش سئو (SEO) 0 267 parisa55
​مشاوره قیمت و خرید بلبرینگ رولبرینگ و نوار نقاله 0 269 nik952148
​فروش انواع بلبرینگ و یاتاقان و نوار نقاله 0 256 nik952148
فروشگاه تخصصی نوار نقاله 0 259 nik952148
طراحی مالتی مدیا 5 2881 animalvilage
خرید نوار نقاله و یا تسمه نقاله 0 266 nik952148
Shadow Dark بازدید : 661 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (7)

سلام بر شما

امروز میخوایم درباره بهترین بازی های سونیکی که مورد بررسی قرار گرفتن و میلیون ها نفر در نظرسنجی اش شرکت کردن، بحث بکنیم و لیستی از اونها رو جمع آوری کنیم!

این مطلب بر گرفته از بررسی نظر سنجی بهترین سایت های امار و بازی است و شما میتوانید نتایج هر سایتی را مشاهده کنید!

اول از همه به سراغ یکی از سایت های معتبر میریم با نام The Top Tens

در این سایت 63 بازی سونیکی مورد نظرسنجی قرار گرفتن و نتایج بر این اساس است:

*نکته: میلیون ها نظر درباره هر بازی داده شده است که گزیده ای از آنان برای دلیل بهتر بودن یک بازی ذکر شده است*

یه *نکته* دیگه:*برخی از نظرات منفی و برخی از نظرات مثبت هستند اما امار بازی ها و ربته هاشون برگرفته از تمام نظرات هست.*

امیدواریم لذت ببرید و بدونید که این تنها سری اول است و سری های دوم،سوم و ... هر در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

منبع: سونیک و شدو

ادامه مطلب!

 

1. ماجراجویی سونیک 2:

  • بهترین داستان بازی و دارای بیش از 180 آیتم برای به دست اوردن و شخصیت ها و چیز های بسیار برای آن لاک کردن (قفل باز کردن).دنیای چائو هم بسیار جالبه که میشه چائو ها رو پرورش داد و به مبارزه، مسابقه و کار های مختلف وا داشت!
  • موسیقی، شخصیت ها، داستان و .... و از همه بهتر گیم پلی بازی در زمان خودش و حالا بسیار جالب و عالی بوده....بهترین بازی سونیک که تا به حال وجود داشته!
  • من این بازی رو دارمش!خیلی عالیه!من gamecube نداشتم اما ورژن های مختلفی که برای این بازی تولید شده باعث شد که بتونم برای wii خریداری کنم و بازی اش کنم!

2. قهرمانان سونیک:

  • این بازی...خیلی خنده دار بود...منظورم اینه که برای بچه های کوچیک بسیار عالی و خنده داره ولی داستانش طوریه که بزرگسالان هم بهش علاقه پیدا میکنن.بعضی از قسمت های بازی بسیار کند پیش میرفت مثلا مرحله ی Haunted Mansion که تیم کیاتیکس خیلی کم کمش بعد از 9 دقیقه میتونست تمام چیز های ناشناخته رو پیدا بکنه و اگه کسی مهارتی تو این گونه کار ها نداشته باشه، هرگز نمیتونه از اون مرحله عبور کنه؛من خودم هم خیلی تلاش کردم و شانسی مرحله رو به پایان رسوندم.گیم پلی این بازی هم بد نیست...اما وقتی با gamecube بازی کردمش اصلا رضایت بخش نبود...گاهی اوقات مشکلاتی پش میومد.همچنین بخش آموزشی که توسط تیم رز توش بود کاملا الکی بود و اصلا خوب نبود.اما موسیقی...موسیقیش بی نظیر بود!کراش 40 در این بازی واقعا زحمت کشیده بود!چون من خودم علاقه بسیاری به آهنگ "اون چیزی که ازش ساخته شدم..." دارم!این آهنگ باعث شد من واقعا توی مرحله ای که با متال سونیک مبارزه میکردم هیجانی بشم و لذت ببرم!در کل سگا با این بازی یک کار فوق العاده ای انجام داد که هر چه قدر بازی اش کنیم خسته نمیشیم!سگا....واقعا زحمت کشیده بود....
  • داستان بازی بسیار عالی بود.همچنین هیجان انگیز!فقط وقتی با تیم کیاتیکس ماموریت داشتم اصلا لذتی نمیبردم.موسیقی های با کلام و بی کلام این بازی بسیار دلنشین بود(به خصوص تپه ساحلی که از نظرم بسیار زیبا بود) همچنین، گفتگو ها و نظراتی در بین بازی داده میشد، بسیار بازی رو جذاب تر میکرد و من در هیچ بازی دیگه ای این چیز ها رو ندیده بودم به طوری به اونها توجه میکردم که همیشه ملکه ذهنم میشد!
  • یکی از متفاوت ترین بازی های سونیک...یکی از بهترینشونه!

3. نسل های سونیک:

  • سفر در زمان، تبدیل بازی از 3D به 2D، اتاقی که طراحی ها و ویدئو ها و اهنگ ها توش بود و بیش از 9000 چیز شگفت انگیز بسیار عالی بود!!!دارای مراحل شگفت انگیز، داستان جذاب، دارا بودن هر مرحله از مرحله های کوچک تر، رقابت با رقبا، مبارزه با رئسا، گرفتن ستاره های سرخ برای امتیاز گیری و ... هیچ واژه ای نمیتونه این بازی رو توصیف کنه!مراحل تمام بازی ها مثل عکس های یادگاری بود!تمام خاطراتم با این بازی زنده شد...!من عاشق این بازیم!
  • نسل های سونیک، یک بازیی هست که با صراحت میشه گفت دنیای کلاسیک رو به رخ دنیای مدرن میکشه و بالعکس.اومدن دنیای کلاسیک و مدرن در یک بازی، داستانی بسیار شگفت انگیز میسازه که با طراحی های جدید بسیار جالب میشه.تعویض سونیک ها هم بسیار جالبه و میشه با زدن یک ضربه به دنیای مدرن / کلاسیک رفت.همچنین آلبوم "ابهام آبی" که تمام موسیقی های سونیک درش بود بسیار جالبه و آهنگ های قدیمی هم به صورت مجدد آماده شدن و میشه گفت نوازنده های سگا بسیار زحمت کشیدن.
  • این بازی برای تولد 20 سالگی سونیک بود و شرکت 2 سونیک بازی رو مسخره کرده بود، عجیب و غریب ترین بازی.چطور میتونه خوب باشه؟یه مقداری بد بود...

4. سونیک 2:

  • بی شک، این یکی از بهترین بازی های سونیکه.مراحلش هم بسیار زیبا هستن و اینجا براتون مینویسم:1-تپه زمردین:کوتاه اما بسیار شیرین!نکته اش اینه که با شباهت اسمش به "تپه سبز" اصلا سبز نیست!2-کارخانه شیمیایی:من خودم توش مدت ها گیر کردم!!آهنگش به شدت اعتیاد اوره!3-خرابه های درون آب:برای یه بازی خوب در این مرحله باید فقط از غرق شدن جلوگیری کنید، فقط همینو میشه گفت!و ...
  • اولین بازیی که از سگا کردم همین سونیک 2 بود.گرافیکش عالی، طراحیش عالی، جنگ های سونیک با دکتر روباتنیک بی نظیر و موسیقی های اعتیاد اور و مراحل جذاب و زیبا!
  • این بازی جزو اولین بازی های عمر من بود که گرافیک بسیار عالی و مراحلی بسیار جذاب و رنگارنگ، موسیقایی بسیار عالی، داستانی افسانه ای و از همه مهم تر خارپشتی درش حضور داشت که سریع ترین در جهان بود.من خیلی لذت میبردم و هیچوقت اون لحظات رو فراموش نمیکنم

5. رنگ های سونیک:

  • رنگ های سونیک حداقل لازمه که چهار بار بازی بشه. فقط میشه گفت که این بازی بی نظیره!
  • چی باید بگم؟این بازی اصلا بازگشت واقعی سونیک به تمام دنیاست!این بازی گرافیک بسیار عالیی داره که من اصلا فکرش رو هم نمیکردم که تو wii بتونم یه بازی با این کیفیت بالا رو بکنم!!شگفت نگیزه!
  • از نظر من این بازی افتضاح بود.هیچ زمردی توش نداشت!معمولا بخش اعظم آیتم های بازی ها رو زمرد های هرج و مرج تشکیل میدادن و این بازی علاوه بر نداشتن برخی آیتم های  سابق و معمول، بسیار هم آسونه و اصلا ارزش بازی نداره.من هم بین دوستانم که این بازی رو کرده بودن نظر سنجیی قرار دادم و با امتیاز 48 از 52 شاهد رای منفی بودم.من فکر میکنم که سگا این اواخر بسیار تنبل شده و اصلا هیچ تلاشی برای بازی های سونیک نمیکنه و واقعا باید گفت این بازی حق رای گیری هم نداره چه برسه رتبه دار بودن!من یه بازی مثل سونیک مهارنشدنی دوست دارم که هم گرافیک عالیی داشته باشه و هم دارای یه داستان مهیج و جذاب باشه.سونیک مهارنشدنی عالی بود...عالی...سونیک مهارنشدنی واقعا یه بازییه که باید بازیش کرد!

6. ماجراجویی سونیک 1:

  • ماجراجویی سونیک، بهترین بازی در تمام دنیاست!این بازی نه تنها دارای داستان و موسیقی و گرافیک عالی هست، بلکه دارای چائو هم هست!واقعا هر کسی بگه این بازی ایراد داره واقعا یک ناشی در بازی کردنه!
  • از نظر من این بازی، بهترین داستان دنیا رو داره چون که من رو کاملا جذب خودش کرد و هر وقت من این بازی رو میکنم، میخوام که دوباره یک بچه کوچولو بشم و پشت همون کنسولم بشینم و بازی کنم!من عاشق این بازیم!
  • این یکی از بهترین بازی هاییه که من در طول عمرم انجام دادم!دارای یک گیم پلی خوب، داستان و موسیقی عالی!این بازی دقیقا در اتمام کودکی من به دستم رسید و من همیشه باهاش کیف میکردم.واقعا این بازی نیاز به یه بازسازی مجدد داره!

7. سونیک 3 و ناکلز:

  • به نظر من، این بازی بهترین بازی در کل دنیاست.من بهش رای میدم چون آیتم های عالیی که برای محافظت از سونیک وجود داره خودش بخش بسیار جذاب بازی رو تشکیل میده.ناکلز به عنوان یک شخصیت مثبت، منفیه و داستانی پیچ در پیچ و عالی و جذاب داره!پیشنهاد میکنم حتما این بازی رو انجام بدین!
  • با صراحت میشه گفت، این بازی بهترین بازی های سونیکه چون که دارای یه موسیقی عالی، گرافیک، شخصیت پردازی عالییه!این بازی از هر نظر کامله، کامل!
  • این بازی یکی از معدود بازی هاییه که هیچ عیب و ایرادی درش نبود و میشه گفت یکی از بهترین ها بود.موسیقی این بازی که به دست مایکل جکسون طراحی شده، واقعا بی نظیره و ارزش هزاران بار شنیدن رو داره.من خودم هروقت اینو بازی کنم خسته نمیشم!حتی اگه صد بار بشه.

8. سونیک سی دی:

  • هر دو موسیقی متن خوب، گرافیک خوب، داستان واقعا واقعا خوب، مراحل خیلی خوب، همچنین متال سونیک بسیار جذاب!هیچ روباتی رو به اندازه متال سونیک دوست نداشتن چون همه اونا اعصاب خورد کن بودن ولی این نه!همچنین، سفر در آینده ی این بازی هم میتونه بسیار عالی باشه و هم میتونه بسیار وحشتناک باشه!وقتی که دو نوع آینده وجود داره...اوه...نه!اوه...آره!در کل این بازی بی نظیره!
  • بهترین بازی سونیکی از نظر من!این بازی هیچ ایرادی نداشت؛ موسیقیش خوب نبود، که بود!ویدئوش خوب نبود که بود!گیم پلیش خوب نبود که بود!همچنین، دارای واقعا حساس ترین و جذاب ترین نبرد بین دکتر روباتنیک و متال سونیک و سونیک بود!
  • بسیار خلاقانه و مبتکرانه، واقعا جذاب و عالی.بسیار بسیار عالی!بهترین بازی سونیکی همینه!

9. سونیک 1:

  • اینجا حداقل یه خارپشت قهرمان واقعی بازی میکنه نه یه خارپشت قهرمان تقلبی مثل بازی سونیک 2006
  • با وجود برخی اشکلات جزئی، اما مقدمه ای برای ورود سونیک به دنیای ما بود!
  • این بازی موسیقی و گرافیک عالی داشت و روی محیط بسیار کار شده بود.واقعا باید دست تمام کارکنان سگا رو با این بازی بوسید!

10. سونیک مهارنشدنی:

  • داستانی بسیار سرگرم کننده، مخصوصا سونیک خارپشت وحشی!این شخصیت معرکه بود معرکه!موسیقی و صداگذاری ها همه شان بی نظیر بود و هیچ ایرادی نمیشه از این بازی گرفت!
  • سونیک خارپشت وحشی در شب اونقدر جالب بود که من همیشه مات و مبهوتش میبودم!اون همه رو قتل عام میکنه!همه!
  • من این بازی رو کردم و بهتون میگم که واقعا عالیه.با وجود این مبارزات و شخصیت مخوف گایا تاریکی، این بازی خیلی باحال شده!

11. سونیک 3:

  • به نظر من، این بازی نسبت به بازی قبلیش بهتر بود.چون که سونیک به همراه تیلز داستانی واقعا جالب دارن و در برابر دروغی بزرگ و یک اکیدنای عصبانی قرار میگیرن!همچنین موسیقی و مراحل و گرافیکش هم عالیه عالی!
  • به مراتب میشه گفت این بازی از زمان خودش خیلی جلوتر بود.بهترین گیم پلی، بهترین موسیقی، بهترین داستان و یک عالمه جذابیت های دیگه.در کل خیلی بهتر از بازی سونیک 2 بود!مراحل هر کدوم رنگ و بوی دیگه ای میداد و لذت بردن، اصل این بازیه.مشخصه سگا روی این بازی خیلی تمرکز کرده!
  • این بازی گیم پلی استثنایی داشت، موسیقی عالی که توسط مایکل جکسون ساخته شده بود، همچنین گنجاندن 2 شخصیت قابل بازی این بازی رو کامل کامل کرده!

12. شدو خارپشت:

  • بهترین بازی سونیک در طول این سال ها!کشتار، تیر اندازی، قتل!وای عالیه!هر چیزی که روحیه شما بخواد تو این بازی وجود داره!از تراژدی تا  اکشن.هرگز بازییی مثل این نخواهید دید!
  • راستش این دومین بازی سونیکی بود که من کردم!این بازی بسیار جالب بود و نقش یک ابر قهرمان بین بازی ها رو برام بازی کرد!من واقعا عاشق بخش تفنگش بودم!
  • این بازی خاطرات کودکی من رو زنده میکنه...من خیلی باهاش حال میکردم.

13. هجوم سونیک:

  • همم...این بازی معرکه بود من عاشق خط داستانیاش بودم!
  • یه بازی عالی، شخصیت های مورد علاقم رو توصیف کرد!این واقعا عالیه!
  • دومین بهترین بازی سونیکی بوده.

14. ماجراجویی سونیک DX

  • واقعا نمیفهمم ماجراجویی سونیک به اندازه کافی عالی بود دیگه چه نیازی به گسترشش بود؟

15. سونیک و ناکلز:

  • این بازی حقش بود که جزو ده بازی برتر باشه...اما حالا چه میشه کرد...شاید کسانی که به این بازی رای ندادن فکر کنن که این بازی زاید پر محتوا نبود اما سگا اونو تقسیم بندی کرد تا برای هر قسمت وقت و زمان بیشتری بذاره.نه چیز دیگه ای!

16. نبرد سونیک:

  • این بازی در اصل پسرونه بود اما ارزش یک بار بازی کردن رو برای هر دختری هم داره.
  • در یه جمله...سگا میتونست بهتر کار کنه...

17. دنیای گمشده سونیک:

  • به نظر میرسید خوب باشه...
  • این بازی بد نبود...انتظار بیشتری داشتم.
  • این بازی برای بازی کردن بسیار خنده داره!ترجیحش نمیدم!

18. سونیک پیشرفته:

  • به بازی رای بدین خوبه!
  • سونیک پیشرفته خوب بود
  • از سونیک پیشرفته 2 خوشم نمیومد

19.  سوارکاران سونیک:

  • هزار بار بهتر از بازی کردن سونیک آر هستش!
  • میدونم این بازی زیاد خوب نیست اما از سونیک آر بهتر بود
  • بهتره که در فهرست بهترین بازی ها قرار بگیره!

20. سونیک پیشرفته 2:

  • این بازی یکی از بهترین بازی های سونیکیه!

21. سونیک خارپشت : مشکل سه گانه
22. سونیک خارپشت 4 قسمت 2
23. سونیک پیشرفته 3:

  • بازیه خوبی بود

24. سونیک و شوالیه سیاه

  • به نظر من این بهترین بازیه!بهترین بازی، بهترین گیم پلی، بهترین موسیقایی و بهترین داستان!
  • بهترین بازیه، بهترین داستان، به گرافیک نفس گیر ، داستان شگفت انگیز!من حس میکنم که سگا برای این بازی خیلی زحمت کشیده بود!همه چیز این بازی عالی بوده عالی
  • من از هر کسی که این بازی رو از رتبه 10 کمتر قرار داده بود متنفرم!
  • این بازی حقش بود که بین رتبه 1 تا 5 قرار بگیره!

25. اسپین بال سونیک
26. سونیک و همه ستارگان مسابقه تبدیل شدن

  • بازی خیلی باحالی بود مخصوصا دست فرمونش!

27. سونیک خارپشت 2006:

  • من واقعا هرگز نفهمیدم که چرا مردم از این بازی بدشون میاد!این یکی از بازی های مورد علاقه منه و منم چندین دلیل دارم!ما شخصیت های جدید داشتیم که معرفی شدن و موندگار بودن، سه خط داستانی جدا داشتیم، دنیای ما مثل یک بازیچه دست چندین نفر بود همچنین گرافیک تاثیر گذاری داشت...خلاصه من خیلی دوستش داشتم
  • فکر میکنم مردم به خاطر عشق بین پرنسس الیز و سونیکه که این جوری میگن ولی بالاخره پرنسس الیز هم یک دختر با اقتداره که سونیک هم که یه پسره نجاتش داده دیگه!
  • چرا مردم از این بازی متنفرن؟این بازی جزو دو بازی مورد علاقه منه!
  • من عاشق سونیک 2006 هستم!همیشه هم خواهم موند!این بازی شخصیت های جالبی مثل این مفلیس خنده دار لعنتی رو داشت که فرم کریستالیش عین یه بالرینِ بی دهن بود!سیلور هم واقعا بامزه و خنده دار بود!بلیز هم خدای اتیش بود و خلاصه همه چیز خنده دار بود!

28. آشوب سونیک
29. رقبای سونیک 2
30. جنگجویان سونیک:

  • من هرگز فکرش رو نمیکردم سگا این بازی رو بده بیرون!فرض کنید!سونیک بجنگه!این خیلی شگفت انگیزه!
  • جنگ سونیک جالبه همچنین حالت های مبارزه هم خیلی جالب بود

31. کلکسیون سونیک کلاسیک
32. ماجراجویی سونیک 2 : مبارزه :

  • من هرگز این بازی ورن کردم اما به نظر جالب میاد
  • بهترین بازی ویدئویی که تو عمرم دیدم!

33. درخشش سوپر ماریو:

  • کی این بازی رو اینجا قرار داده؟این که اصلا ربطی به سونیک نداره؟یکی اینو حذفش کنه!
  • این چرا اینجاست؟این که ماریوئه!
  • ملت سونیک تو این بازی نیست

34. سونیک خارپشت 4: قسمت 2
35. سونیک و همه ستارگان مسابقه

  • این بازی بازیه خیلی خوبیه اما من دوست داشتم چند تا شخصیت دیگم توش باشه
  • اره بازیه خوبیه اما بهتر هم میتونست بشه!
  • بهترین بازی سونیک تا به حال

36. کلکسیون سونیک مگا
37. سونیک آر:

  • چرا سونیک آر تو این لیست افتضاحه؟باید رتبه بهتری میگرفت!
  • سوپر سونیک و متال سونیک خیلی باحال بودن
  • من عاشق این بازیم این یکی

38. سونیک دش:

  • من عاشق این بازیم!
  • این بازی به نظرم کپی شده از بازی دیگه ایه

39. پرش سونیک
40. پیدایش سونیک
41. هیاهوی سونیک:

  • من دوست داشتم این بازی جزو رتبه های بالا تر باشه
  • من فقظ به خاطر خودم و خودش این بازی و خاطراتم رای دادم!

42. شلوغی سونیک
43. کلکسیون جواهرات سونیک
44. سونیک ای اکس ای:

  • هی طرفداران سونیک!این بازی رو نباید حساب میکردین چون که یه بازیه تقلبی بوده و در اصل کپی از بازی سونیک 1!

45. سونیک 4. قسمت 2:

  • سوپر سونیک خیلی بی خاصیت بود اما بازم بازیش بدک نبود

46. سوارکاران آزاد سونیک:

  • یعنی سگا از نظر من گند زد به این بازی با تیم رز و بابیلون

47. سونیک 2 و ابعادش
48. سونیک 2 و ابعادش
49. تصادف سونیک
50. سونیک 2006 (دوباره منتشر شده)
51. انفجار سونیک
52. هیاهوی 3D سونیک
53. سوارکاران سونیک: جاذبه صفر :

  • بابا این بازی باید رتبه 1 رو میگرفت!چرا که گرافیکی شگفت انگیز داشت و داستانی معرکه.چرا به این بازی برای رتبه 1 و بهترین بازی رای ندادین؟
  • من این بازی رو دوست داشتم به خاظر گرافیک عالیش.همچنین اهنگ "اگه میتونی منو بگیر" خیلی عالی بود!
  • من این بازی رو نداشتم اما دربارش خیلی خوب شنیدم

54. مدرسه سونیک
55. سونیک و راز حلقه ها:

  • بازیش رو ندارم اما دوستش دارم
  • پسر این بازی یه داستان پایان نیافتنی داشت!

56. لابیرنت سونیک
57. گشت زنی آسمانی تیلز
58. تیلز و موسیقی ساز
59. ماریو و سونیک در بازی های المپیک زمستانی:

  • این بازی میبایست بین 10 بازی اول باشه
  • این بازی بازیه خوبیه

60. ماریو و سونیک در المپیک 3012 لندن
61. ماریو و سونیک در بازی های المپیک
62. سونیک خارپشت 4 قسمت اول:

  • این بازی باید بالا تر میرفت چرا اینجاست؟

63. تاریخ سونیک: برادری با تاریکی

  • بچه ها این بازی خیلی باحال و عالیه!سونیک در کنار اگمن داستان خنده داری رو ساخته!شید هم که اومده و حسابی داستان جذاب شده
  • از نظرم یه بازی محشره چون که ما میریم با مردم حرف میزنیم و ماموریت میگیریم و خلاصه من عاشق این جور بازی ها هستم و به شخصه میگم که سگا سر این بازی به شدت زحمت کشید!
  • گیم پلیش عالیه با گرافیک خوب و کیفیت عالی!این بازی برای هر خانواده ای سرگرم کنندس و من همیشه این بازی رو میکردمش!
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط SONIC THE HEDGEHOG در تاریخ 1393/02/04 و 14:19 دقیقه ارسال شده است

یا اینکه بدم بهت بزاری تو کانالت؟؟؟

این نظر توسط SONIC THE HEDGEHOG در تاریخ 1393/02/04 و 14:03 دقیقه ارسال شده است

مشه یه ویدیو بگیرم درباره ی همین بازی ها بزارم آپارت مخصوص وبلاگتون
پاسخ : بله چرا که نه

این نظر توسط سونیک آبی در تاریخ 1393/01/17 و 1:54 دقیقه ارسال شده است

دوست عزیز علی رضا من پیشنهاد می کنم که این بازی را بخرید چون من دارمش و بسیار زیباست

این نظر توسط علیرضا در تاریخ 1393/01/16 و 19:47 دقیقه ارسال شده است

سلام مطلب فوق العاده ای بود من اشنا شدم چهار تاتا چیز میخوام بگم!
1-بازی سونیک کالرز قشنگه که بخرمش؟
2-لطفا بیشتر قالب های سه ستونه بگذارید اگر اشکالی نداره!
3-ولی شما سلیقتون خوبه هر جور دوست دارید قالب بگذارید.
4-اپم
پاسخ : سلام خوشحالم که خوشتون اومده
1.راستش رو اگه بخواین من بازیش نکردم اما از اونجا که پیامی رسید و گفته شد که سونیک کالرز رو نقد کنم اون موقع خودتون خواهید دید!
2.باشه چشم حتما
3.شما لطف دارید
4.اومدم!

این نظر توسط سوپر سونیک در تاریخ 1393/01/15 و 15:45 دقیقه ارسال شده است

سلام خانم شدو دارک!وبلاگ اپ شده!
پاسخ : اومدم!

این نظر توسط سونیک آبی در تاریخ 1393/01/14 و 14:22 دقیقه ارسال شده است

1ببخشیداما آین بازی ها را بر اساس نظر سنجی مرتب شده اند
درحالی که بهترین بازی ها را باید بر اساس فروش طبقه بندی کرد نه نظر سنجی
2الان این بازیها بر چه اساسی طبقه بندی شده
3اگر براساس فروش نباشد دیگر ارزشی ندارند چونی مهم فروش و تعداد نسخهای بدست آماده است
4لطفا آین بازیها را بر اساس فروش طبقه بندی کنیدآیا می توانید مطلبی در مورد فروش بازیهای سونیک بنویسید
5لطفا به تمام شماره ها جواب دهید
پاسخ : 1. سری بعدی بر اساس فروشه چون نظر مردم هم خیلی مهمه
2. بر اساس علاقه مردم بهشون
3. سری بعدی فروشه
4. بله میتوان نوشت
5. جواب داده شد

این نظر توسط دلارام در تاریخ 1393/01/14 و 14:19 دقیقه ارسال شده است

ازم مطالبتون خیلی خوشم میاد ... عالی بود شکلکشکلک
پاسخ : شما لطف دارید
ممنونم


کد امنیتی رفرش
راهنمای دانلود فایل ها
 1. منبع تمام فایل های وبلاگ، سونیک و شدو است.
 2. پسورد تمام فایل های وبلاگ زیر مطالب نوشته شده است.
 3. برخی از فایل ها جهت فشرده و کم حجم تر شدن برای بازشدن نیازمند برنامه ی WinRar هستند که شما میتواند آن را از همین جا دانلود فرمایید.
 4. پیشنهاد میشود که از برنامه ی IDM جهت دانلود فایل ها به بهترین نحو در سیستم خود استفاده کنید که قابل دانلود از همین جا است.
 5. فایل های حجیم جهت سهولت دریافت به چند بخش تقسیم شده اند که شما میبایست تمام بخش های آن را دانلود کرده و در نهایت با استفاده از برنامه ی پر کاربرد WinRar آن را به یک بخش تبدیل کرده و از آن به بهترین نحو استفاده کنید.

آیا میدانید سونیکی!

آیا میدانید؟
درباره ما
Profile Pic
سلام دوستان عزیز! به وبلاگ خودتون خوش اومدین! این وبلاگ مکانی است برای گردآوری اطلاعات معتبر از سونیک و دوستانش! ما همه این مطالب رو خودمون قرار میدیم پس لطفا کپی نکنین مگر با ذکر منبع! امیدواریم لحظات خوبی رو توی وبلاگ بگذرونین!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 217
  • کل نظرات : 559
  • افراد آنلاین : 34
  • تعداد اعضا : 281
  • آی پی امروز : 137
  • آی پی دیروز : 153
  • بازدید امروز : 172
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 172
  • بازدید ماه : 172
  • بازدید سال : 90,162
  • بازدید کلی : 815,026