loading...
سونیک و شدو
اطلاعیه

با سلام خدمت تمام دوستداران سونیکی و بازدید کنندگان محترم

از اونجا که طرفداران سونیکی توی ایران خورده شدن (!) کسی هم کاری نمیتونه بکنه و این مکان هم زیاد اپدیت نخواهد شد.

سونیک و شدو از اینکه 2 سال تمام در خدمت شما دوستان بود بسیار خرسند میباشد ولی اینجا گاهی اوقات با برخی اخبار مهم از جمله آمدن کارتون و انیمیشن های جدید و ... اپدیت خواهد شد! در صورت اپدیت شدن هم به اعضای عزیز سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین از اعضای عزیز و مشتاقان تازه جهت قرار دادن مطلب نیز تقاضا داریم تا مطالبشون رو قرار بدن تا با نام خودشون در اینترنت به ثبت برسه. جهت این کار هم تنها کافیه عضو بشن تا مطلب قرار بدن.

پل های ارتباطی با سونیک و شدو به شکل زیر است:

- یاهو: Shadow.Dark1313@yahoo.com

- جیمیل: Shadow.Dark1313@gmail.com

- اسکایپ: Shadow.Dark1313

- نیمباز: Shadow.Dark1313

- اپارات: Aparat.com/Shadow.Dark1313


آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
قیمت بلبرینگ فروش بلبرینگ و رولبرینگ SKF - یاتاقان - استان تهران 1 635 alireza663
​قیمت خرید و فروش بلبرینگ 1 368 alireza663
فروشگاه تخصصی بلبرینگ 1 396 alireza663
بنظر شما بهترین شخصیت سونیک و بدترین شخصیت سونیک کیه ؟؟؟ 5 2895 rojan
مرکز انواع خدمات جوش و حک لیزر تهران 0 344 nik952148
​خدماتِ پیشرفته جوش لیـزر 0 259 nik952148
بازرگانی بلبرینگ و نوارنقاله در تهران 0 253 nik952148
​چرا جوش لیزر ؟ 0 247 nik952148
​فروش انواع بلبرینگ و رولبرینگ های صنعتی،راهسازی،کشاورزی،ماشینی و زنجیر صنعتی و غیره 0 274 nik952148
​مرکز جوش لیزر تهران 0 263 nik952148
هتل سه ستاره گرند 2 580 gratingpmp
مرکز خرید و فروش بلبرینگ نوار نقاله و زنجیر صنعتی 0 259 nik952148
آموزش طراحی گرافیک 0 277 parisa55
آموزش طراحیسایت 0 258 parisa55
آموزش سئو (SEO) 0 267 parisa55
​مشاوره قیمت و خرید بلبرینگ رولبرینگ و نوار نقاله 0 269 nik952148
​فروش انواع بلبرینگ و یاتاقان و نوار نقاله 0 256 nik952148
فروشگاه تخصصی نوار نقاله 0 259 nik952148
طراحی مالتی مدیا 5 2881 animalvilage
خرید نوار نقاله و یا تسمه نقاله 0 266 nik952148
Shadow Dark بازدید : 952 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (2)

 

Sonic Generations

 

 

نام : نسل های سونیک
سازندگان : سونیک تیم - جزئیات شیطان (Devil Details) - دیمپز (Dimps)
ناشر : سگا
تاریخ انتشار :

  • پلی استیشن 3 و اکس باکس 360
  1. ژاپن : 1 دسامبر 2011 مصادف با 10 آذر 1390
  2. امریکای شمالی : 1 نوامبر 2011 مصادف با 10 آبان 1390
  3. اتحادیه اروپا : 4 نوامبر 2011 مصادف با 13 آبان 1390
  4. استرالیا : 3 نوامبر 2011 مصادف با 12 آبان 1390
  • کامپیوتر
  1. ورژن بین المللی : 4 نوامبر 2011 مصادف با 13 آبان 1390
  • 3DS
  1. ژاپن : 1 دسامبر 2011 مصادف با 10 آذر 1390
  2. امریکای شمالی : 22 نوامبر 2011 مصادف با 1 آذر 1390
  3. اتحادیه اروپا : 25 نوامبر 2011 مصادف با 4 آذر 1390
  4. استرالیا : 24 نوامبر 2011 مصادف با 3 آذر 1390

حالت های بازی : 2 بعدی و 3 بعدی
مدل های بازی : یک بازیکن - آنلاین - 2 بازیکن مسابقه ای (فقط در ورژن 3DS)
پلت فرم ها: پلی استیشن 3 - اکس باکس 360 - نینتندو 3DS - کامپیوتر (قابل دانلود از اینترنت و سرور های استرالیا)




بیوگرافی کلی:


نسل های سونیک، یک بازی بسیار زیبا از سونیک هست که برای پلت فرم های زیادی از جمله نینتندو 3DS، اکس باکس 360، کامپیوتر و پلی استیشن بیرون اومده.این بازی برای جشن تولد 20 سالگی سونیک تولید شد و به گذشته ی سونیک میپرداخت.در نسخه ژاپنی، این بازی دارای زیر نویس های خیلی خوب و زیادی بود .یکی از نکات گیم پلی این بازی اینه که شما میتونید با استفاده از تلوزیون هایی که قابلیت سه بعدی نمایش دادن رو دارن و عینک های سه بعدی استفاده کنید که بتونید سه بعدی بازی کنید!این نوع برخی چیز ها رو برجسته میکنه و برخی چیز ها رو زیبا تر جلوه میده و بهتر میتونید خودتون رو توی محیط بازی احساس کنید.


گیم پلی:


این بازی، هم چیز رو اتز 20 سال تجربه ی سگا و سونیک تیم رو به نمایش میذاره؛به طوری که برای نسل کلاسیک و نسل مدرن ویژگی های خاصی قائل شده.مثلا، توی حالت کلاسیک، بازی 2 بعدی و در حالت مدرن بازی 3 بعدی و بسیار جذاب تر میشه؛ به علاوه، سگا مثل چند تا از بازی های قبلیش، سعی کرد که توی حالت مدرن هم از سبک کلاسیکی پیروی بکنه و یه چند دقیقه ای رو به حالت 2 بعدی ولی باز هم جذاب تر اختصاص بده.هم چنین ویژگی هایی که سونیک مدرن داره، سونیک کلاسیک نداره و این نشان دهنده ی تفاوت خیلی مهمیه که سگا و سونیک تیم برایش قائل شدن.میشه به یکی از مهم ترین تفاوت ها هم اشاره کرد، سگا مثل بازی های "سونیک مهار نشدنی" و "رنگ های سونیک"  از حلقه های قرمز استفاده کرده تا یه امتیاز خاص دیگه ای علاوه بر امتیازی که بازیکن کسب میکنه، برای مراحل داشته باشه.
این بازی، سه دوره دارد؛ هر دوره هم شامل چند مرحله ای هست و هر مرحله هم چندین مراحل کوچولو و برخی مرحله ها هم مبارزاتی که با رقیبان سونیک انجام میگیرد وجود دارد.در شروع بازی، هر دو سونیک از دنیای یخ زده ای که در اصل زمان در اونجا متوقف شده شروع میکنن؛ سونیک کلاسیک اولین مرحله رو تشکیل میده و شما میتونید دقیقا با همون تپه سبز معروف که در اصل اولین مرحله ساخته شده توسط سگا و سونیک تیم هست رو شاهد باشید(با همون آهنگ دلنشینش!)!شما در هر مرحله باید شخصیتی رو که خورنده زمان اون رو ازتون گرفته نجات بدین و یخ اون رو باز کنید.برای این کار، شما نیاز به پیمودن کل مرحله توسط هر دو سونیک دارید.اگر شخصیتی که اونجا یخ زده رو فقط با سونیک کلاسیک برید یا فقط با سونیک مدرن، اصلا باز نمیشه حتی اگه این شخصیت یک نوع کلاسیک و یک نوع مدرن داشته باشه.مثلا اگه تیلز که هم مدرن هست و هم کلاسیک رو بخواین نجات بدین، این جوری نیست که با سونیک کلاسیک برین و تیلز کلاسیک رو آزاد کنید و با سونیک مدرن برین و تیلز مدرن رو آزاد کنید.مراحل هم در دستان شماست؛ میتونید اونها رو به زمان کلاسیک و مدرن برگردونید تا با هر سونیکی که دلتون خواست بازی کنید!معمولا اطراف مراحل شما یخ زدست؛ این نشانه ی تاثیرات خورنده زمان بر اونجاست و شما برای برطرف کردنش، باید مرحله رو کامل برین و چند مرحله کوچک تر که در اصل به کمک شخصیت های آزاد شده هر مرحله انجام میشه اقدام به سر سبز کردن مرحله کنید.
در این بازی، هر دوره شامل یک دروازه هست که دروازه ها در اصل همون مراحل با اسم قدیمی و معروف "مبارزه رئیس" هستن که اسمشون فقط تغییر کرده.علت وجود این دروازه ها به این شکل در بازی، برای تاثیر گذاری بیشتر و جلوه دادن تغییر زمان هاست.شما در مبارزه با رئیس زمردی بهتون تعلق میگیره و همچنین با مبارزه با رقبا که در هر دوره ای وجود داره، میتونید یک زمرد به دست بیارید.

مقایسه مراحل و سبک ها:


همون طور که گفته شد، در حالت کلاسیک بازی دو بعدی هست و ما مرحله "کارخانه شیمیایی" رو انتخاب میکنیم که در هر دو حالت مقایسه بکنیم.


تصویری از بازی سونیک کلاسیک در حال پیمودن بازی با گرافیکی بالا ولی 2 بعدی


و حالا دقیقا همون صحنه که سونیک مدرن در حال پیمودنشه، سونیک مدرن با استفاده از سرعت زیادش بازی رو جذاب تر کرده
معمولا سونیک مدرن از "حلقه های رنگین کمانی" هم استفاده میکنه تا بازی کلاسیک رو لذت بخش تر بکنه.

قسمت های اضافه:

 

 

بازار مهارت ها

یکی از جالب ترین قسمت های اضافه ی این بازی، اتاقی هستش که سونیک و شما توانایی زنده کردن خاطرات گذشته رو دارید و میتونید آهنگ ها، عکس ها و ... رو مشاهده بکنید.همچنین بازاری هست که شما میتونید در اون مهارت های خوبی رو مثل افزایش سرعت، افزایش میزان پرش و ... رو به واسطه حلقه ها خریداری کنید.این بازار رو اوموچائو اداره میکنه.

بازی دستی:


شما اگه با دسته خاصی بخواین این بازی رو بازی کنید، به سونیک ها چند توانایی اضافه میشه، شما میتونید با اونها از روی دیوار ها بپرید و پرش های جالبی رو ارائه بدین؛ مثل بازی "سونیک مهار نشدنی" و نسخه Wii "رنگ های سونیک".

شروع پروژه عظیم نسل های سونیک:


نسل های سونیک، از سال 2009 شروع شد؛ زمانی که تاکاشی لیزوکا (رئیس سونیک تیم) متوجه میشه تا کنون هیچ مراسم خیلی خیلی خاصی برای این همه سال گرفته نشده و سونیک تا 3 سال دیگه هم 20 ساله میشه، دست به کاری جالب میزنه.اون میخواست که پروژه نسل های سونیک رو راه اندازی بکنه تا هم بازی جدید بیرون داده باشه، هم اینکه جشنی برای 20 سالگی سونیک باشه.به همنی دلیل از سگا اجازه میگیره و سگا هم مجوز میده و به همین دلیل، سگا یک نظر سنجی داخلی بین تیم مدیریت در امریکا و اروپا و ژاپن ایجاد میکنه که ببینه سری سونیک، چه چیز های جالبی داشته و از نظر اونها بهترین بازی ها و بخش ها کدوم ها بودن.بعد از این نظر سنجی یک نظر سنجی عمومی بین تمام سونیک بازان در وب سایتی برقرار میکنه.
در اواخر سال 2010 شایعاتی ایجاد میشه که "بازی سالگرد سونیک" با حالت 2 بعدی و 3 بعدی قرار بیاد بیرون و برای اکس باکس 360، Wii، Wii U، PSP، PS3 و 3DS بیرون خواهد اومد.
در 18 آپریل 2011، نهایتا این بازی برای PS3 و اکس باکس 360 وارد بازار شد و در 7 می 2011 هم نسخه آزمایشی این بازی برای 3DS بیرون داده میشه و در 31 دسامبر 2011 هم نسخه اصلی 3DS بیرون داده میشه.همچنین یک گزارشی میاد که سونیک تیم قصد داره تا برای PC هم این بازی رو بیرون بده.سگا به صورت رسمی در اکتبر 2011، نسخه PC این بازی رو بیرون میده.

طرح بازی:


بازی از اونجایی شروع میشه که "رنگ های سونیک" تموم میشه.سونیک در بازی رنگ های سونیک، دکتر اگمن رو به فضا میفرسته.بازی با دویدن سونیک کلاسیک در تپه سبز شروع میشه و چند لحظه بعد اون سر و صدایی میشنوه و یک موجود عجیب و مرموزی به نام "خورنده زمان" سر راهش قرار میگیره و ...
در حال حاضر، در دنیای مدرن تولد 20 سالگی سونیکه و همه دارن جشن میگیرن.ناگهان خورنده زمان میاد و همه شخصیت ها رو از بین جشن میکشونه و میبره به گذشته ها و نقاط مختلف و جشن رو خراب میکنه و متاسفانه سونیک هم کاری نمیتونه بکنه.سونیک توسط اون هیولا مغلوب میشه و هنگامی که میفهمه چه بلایی سرش اومده، خودش رو در یک سرزمین سفید و پوشیده از یخ و برف پیدا میکنه که زندگی اصلا توش جریان نداره.سونیک شروع به پیدا کردن راهی میکنه و بهترین دوستش، یعنی مایلز تیلز پراور رو نجات میده.اونها وقتی شروع به گشتن میکنن، متوجه میشن که عین خودشون به نوع کلاسیک هم وجود داره و همه شون سعی در نابودی خورنده زمان دارن و اونها اطلاعاتشون رو وقتی که با هم به اشتراک میذارن، میفهمن که خورنده زمان نقطه ضعفی که داره، زمرد های هرج و مرجه.به همین دلیل به دنبال زمرد های هرج و مرج میرن.
بعد از اینکه سونیک ها و تیلز ها همه زمرد ها رو جمع آوری میکن، میفهمن که در طول این ماجرا، تمام مدت دکتر اگمن بود که پشت این ماجرا بود و اون هم کلاسیک خودش رو پیدا کرده و هنگامی که سونیک، در "رنگ های سونیک" اگمن رو به فضا میفرسته، در همون موقع دکتر اگمن با خورنده زمان اشنا میشه و از اون به عنوان یک نیروی جدید برای شکست سونیک استفاده میکنه.اما متاسفانه هر دو سونیک توسط اون مغلوب میشن و با حمایت دوستانشون که نجاتشون داده بودن، به سوپر تبدیل میشن و خورنده زمان و دکتر اگمن ها رو شکست میدن.
در انتها، دکتر اگمن ها خودشون رو در یک فضای سفید میبینن و متوجه میشن که هرگز نمیتونن سونیک رو شکست بدن و کلی با هم دعوا میکنن تا راه فرار پیدا بکنن....

 انتقادات:


بازی نسل های سونیک از نظر منتقدین یکی از بهترین بازی ها و برنده جایزه بوده که هزاران مجله، هزاران سایت و هزاران منتقد از این بازی خوب گفتن و مجله رسمی پلی استیشن دربارش میگه که :«نسل های سونیک از نظر گرافیک، داستان، جذابیت، شخصیت ها و ... بهترین هست» و شرکت Game trailers درباره نسل های سونیک گفته:«نسل های سونیک بهترین بازی این دهه سونیکه» و هیچ کدوم هم الکی نگفتن، چرا که نسل های سونیک تا کنون یبش از 2.4 میلیون نسخه اش به فروش رفته و تا حالا هم درحال فروش رفتنه.هم چنین تفاوت بین کلاسیک و مدرن خیلی قابل توجهه.به علاوه، این بازی در نمایشگاه بازی توکیو یکی بهترین بازی ها بوده.

مراحل بازی:

 

 

                       

سونیک کلاسیک در کارخانه شیمیایی

سونیک مدرن در فرار از شهر

 

  • تپه سبز (از بازی سونیک 1)
  • کارخانه شیمیایی (از بازی سونیک 2)
  • پناهگاه آسمانی (از بازی سونیک 3 و ناکلز)
  • بزرگراه سرعتی (از بازی ماجراجویی سونیک)
  • فرار از شهر (از بازی ماجراجویی سونیک 2)
  • تپه کنار دریایی (از بازی قهرمانان سونیک)
  • شهر بهران زده (از بازی سونیک خارپشت 2006)
  • دویدن روی سقف (از بازی سونیک مهارنشدنی)
  • سیاره ویسپ (از بازی رنگ های سونیک)



شخصیت ها:



شخصیت های قابل بازی:

  • سونیک خارپشت (کلاسیک و مدرن)
  • سوپر سونیک (کلاسیک و مدرن)

متحدان:

  • مایلز تیلز پراور (کلاسیک و مدرن)
  • ناکلز اکیدنا (نسخه کنسولی / کامپیوتر)
  • امی رز (نسخه کنسولی / کامپیوتر)
  • کریم خرگوش (نسخه کنسولی / کامپیوتر)
  • روژ خفاش (نسخه کنسولی / کامپیوتر)
  • وکتور تمساح (نسخه کنسولی / کامپیوتر)
  • اسپیو آفتاب پرست (نسخه کنسولی / کامپیوتر)
  • چارمی زنبور (نسخه کنسولی / کامپیوتر)
  • بلیز گربه (نسخه کنسولی / کامپیوتر)

دشمنان:

  • دکتر اگمن (کلاسیک و مدرن)
  • خورنده زمان

رقبا:

  • متال سونیک (کلاسیک)
  • شدو خارپشت
  • سیلور خارپشت

رئیس دروازه ها:

  • روبات تخم مرغ مرگ
  • هرج و مرج فوق العاده
  • اژدهای تخم مرغی

موسیقی:

 

 

کاور آلبوم "ابهام ابی رنگ : موسیقی متن اصلی نسل های سونیک"

موسیقی این بازی در آلبومی با نام "ابهام ابی رنگ : موسیقی متن اصلی نسل های سونیک" که شامل آهنگ های دو بعدی و سه بعدی و نسخه های مختلف بازی هستش منتشر شد.

موسیقی های قفل شده:

در این بازی بیش از 50 آهنگ و موسیقی هست که شما میتونید با گرفتن "حلقه های سرخ ستاره مانند" و گذروندن مراحل اونها رو به دست بیارین.در اینجا، لیست موسیقی های موجود در بازی وجود دارد:

  • تپه سبز (از بازی سونیک 1)
  • سنگ مرمر (از بازی سونیک 1)
  • درخشش ستاره (از بازی سونیک 1)
  • تپه زمرد (از بازی سونیک 2)
  • کارخانه شیمیایی (از بازی سونیک 2)
  • مرحله ویژه (از بازی سونیک 2)
  • جزیره فرشته (از بازی سونیک 3)
  • شهر غرق شده (از بازی سونیک 3)
  • باغ سنگ مرمر (از بازی سونیک 3)
  • باتری به پرواز درامده (از بازی سونیک و ناکلز)
  • تخم مرغ مرگ (از بازی سونیک و ناکلز)
  • قلبت را بگشا (از بازی ماجراجویی سونیک)
  • مهم نیست (از بازی ماجراجویی سونیک)
  • ساحل زمردین (از بازی ماجراجویی سونیک)
  • لنگر فلزی (از بازی ماجراجویی سونیک 2)
  • زندگی کن و بیاموز (از بازی ماجراجویی سونیک 2)
  • جنگل سبز (از بازی ماجراجویی سونیک 2)
  • مراحل ویژه (از بازی قهرمانان سونیک)
  • قهرمانان سونیک (از بازی قهرمانان سونیک)
  • چیزی که ازش ساخته شدم... (از بازی قهرمانان سونیک)
  • دنیای او (از بازی سونیک خارپشت 2006)
  • اوقیانوس موج (از بازی سونیک خارپشت 2006)
  • پادشاهی دره (از بازی سونیک خارپشت 2006)
  • پایانِ ممکن (از بازی سونیک مهار نشدنی)
  • آسیبا بازی جزیره - روز (از بازی سونیک مهار نشدنی)
  • ارگ ساوانا - روز (از بازی سونیک مهار نشدنی)
  • رسیدن به ستاره ها (از بازی رنگ های سونیک)
  • اقامتگاه گرمسیری (از بازی رنگ های سونیک)
  • کوه شیرین (از بازی رنگ های سونیک)
  • غار سمی (از بازی اسپین بال سونیک خارپشت)
  • هراس کنونی درخت نخل (از بازی سونیک سی دی)
  • انفجار سونیک (از بازی سونیک سی دی)
  • جاده پر سرعت استارداست (از بازی سونیک سی دی)
  • الماس غبار (از بازی سونیک 3 بعدی)
  • مسابقه سوپر سونیک (از بازی سونیک آر)
  • نئو تپه سبز (از بازی سونیک پیشرفته)
  • جنگل برگ (از بازی سونیک پیشرفته 2)
  • مسیر 99 (از بازی سونیک پیشرفته 3)
  • حقیقت اینجاست، سوارش شو (از بازی سونیک راش)
  • سرمایه گذاری جدید (از بازی ماجراجویی سونیک راش)
  • پرواز بلند شیار دار (از بازی سوارکاران سونیک)
  • غیر قابل جذب (از بازی سوارکاران سونیک: جاذبه صفر)
  • آزاد (از بازی سواراکاران آزاد سونیک)
  • سفر سریع به بهشت (از بازی رقبای سونیک)
  • مسابقه برای پیروزی (از بازی رقبای سونیک 2)
  • من هستم...همه از من هستن (از بازی شدو خارپشت)
  • بذار سرعت ترمیمم کنه (از بازی سونیک و راز حلقه ها)
  • شوالیه باد (از بازی سونیک و شوالیه سیاه)
  • تپه چلپ چلوپ (از بازی سونیک خارپشت 4 : قسمت اول)

 

برای مشاهده بهترین ویدئو های این بازی، کلیک کنید!

نسل های سونیک - گالری طراحی شخصیت

نسل های سونیک - گالری طراحی های هنری

نسل های سونیک - گالری شخصیت ها

نسل های سونیک - گالری مجسمه ها

نسل های سونیک - گالری لوگوی اسامی شخصیت ها







ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط spirit در تاریخ 1393/04/30 و 17:31 دقیقه ارسال شده است

من میخواستم دانلودش کنم یادم رفت اول آنتی ویروسمو غیر فعال کنم برای همین همه ی کرک ها پاک شد....دانلودم به درد عمه م می خورهشکلک
اهه اهه اهه اهه......اون همه وایسادم دانلود بشه.....حالا چی کار کنمشکلک
پاسخ : خب کدوم کرکش دیلیت شد؟ اولا یه کرک بیشتر نداره که بخواد دیلیت بشه که خیلی کم حجمه! ثانیا، من دارم این اواخر میرم تو فاز اپلود بازی! اینو قرار میدم تا مشکلت رفع بشه!

این نظر توسط سونیک آبی در تاریخ 1393/01/17 و 2:06 دقیقه ارسال شده است

1ببخشید شما بازی سونیک جنریشن ( سونیک نسلها ) را در قسمت یا لیست نقد و برسی های سونیکی نگذاشتند همان جایی که شما نام بازیهای سونیک را در آن قسمت قرار می دهید
2 شما بازی سونیک کالرز را دارید
3 لطفا زمانی که خواستید بازی سونیک کالرز را نقد کنید به قابلیت تبدیل سونیک به سوپر سونیک اشاره کنید
4 کی لیست پرفروش ترین بازیهای سونیک را می گذارید


کد امنیتی رفرش
راهنمای دانلود فایل ها
 1. منبع تمام فایل های وبلاگ، سونیک و شدو است.
 2. پسورد تمام فایل های وبلاگ زیر مطالب نوشته شده است.
 3. برخی از فایل ها جهت فشرده و کم حجم تر شدن برای بازشدن نیازمند برنامه ی WinRar هستند که شما میتواند آن را از همین جا دانلود فرمایید.
 4. پیشنهاد میشود که از برنامه ی IDM جهت دانلود فایل ها به بهترین نحو در سیستم خود استفاده کنید که قابل دانلود از همین جا است.
 5. فایل های حجیم جهت سهولت دریافت به چند بخش تقسیم شده اند که شما میبایست تمام بخش های آن را دانلود کرده و در نهایت با استفاده از برنامه ی پر کاربرد WinRar آن را به یک بخش تبدیل کرده و از آن به بهترین نحو استفاده کنید.

آیا میدانید سونیکی!

آیا میدانید؟
درباره ما
Profile Pic
سلام دوستان عزیز! به وبلاگ خودتون خوش اومدین! این وبلاگ مکانی است برای گردآوری اطلاعات معتبر از سونیک و دوستانش! ما همه این مطالب رو خودمون قرار میدیم پس لطفا کپی نکنین مگر با ذکر منبع! امیدواریم لحظات خوبی رو توی وبلاگ بگذرونین!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 217
  • کل نظرات : 559
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 281
  • آی پی امروز : 206
  • آی پی دیروز : 153
  • بازدید امروز : 271
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 271
  • بازدید ماه : 271
  • بازدید سال : 90,261
  • بازدید کلی : 815,125