هتل چهار ستاره لاوسوس

تبلیغات
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
تاپيکهاي مهم
قوانین فروم آپلود سنتر طراح قالب انجمن
طراح قالب انجمن طراح قالب انجمن طراح قالب انجمن
طراح قالب انجمن طراح قالب انجمن طراح قالب انجمن
  • نمایش پاسخ ها
  • چت روم فروم
  • صفحه دلخواه
ارسال پاسخ جديد
تعداد بازديد 182
نويسنده متن پيام

آفلاین



طرفدار سونیکی


ارسال ها : 13
عضويت : 10 /5 /1397


نمايش پروفايل کاربر ارسال پيام خصوصي
هتل چهار ستاره لاوسوس

هتل چهار ستاره لاوسوس سلطان احمد استانبول در قلب استانبول، در منطقه سلطان محمد استانبول واقع شده است.

از امکانات اصلی این هتل میتوان به 34 اتاق و سویئت خانوادگی زیبا، خدمات اتاق، میز پذیرش 24ساعته، ترنسفر فرودگاهی، میز تور و بلیط، کافی بار، باغ، سرویس خشکشویی، خدمات بوفه، خدمات مبادله ارز، حمام آبگرم یا حمام آبی ماساژ، روزنامه های رایگان در لابی، صبحانه بوفه رایگان، پارکینگ و رایگان فای اشاره کرد.

در تمام اتاق های هتل لاوسوس سیستم تهویه مطبوع، مبلمان و تختخواب مرتب، تلویزیون ماهواره ای، حمام خصوصی، کانال های تلویزیونی حق بیمه، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، سشوار وجود دارد. اتاق های این هتل دارای پنجره با منظره مسجد آبی و حاجی سوفیا و برخی از اتاقها منظره دریای مرمره و بسفر میباشد.

مسافران تور استانبول علاقمند به پیاده روی میتوانند از هتل تور مالزی تا میدان سلطان احمد 6دقیقه، حیاط سوفیا7، مخزن ریحان7، بازار بزرگ8، پارک گولان12، میدان بیضیت13، بازار ادویه18، پل گالاتا22 و برج گالاتا 40دقیقه پیاده روی نمایند.

هر روز بوفه صبحانه بین المللی در رستوران باشکوه این هتل به صورت رایگان سرو میشود. که این بوفه شامل طیف گسترده ای از پنیر، زیتون تور تفلیس های ترکی، میوه تازه و نان پیتا می باشد. خدمات اتاق را می توان درخواست نمود.

فرودگاه بین المللی آتاتورک تور استانبول استانبول در 21کیلومتری هتل قرار دارد.


جمعه 05 مهر 1398 - 10:22
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش

آفلاین



طرفدار سونیکی


ارسال ها : 13
عضويت : 10 /5 /1397


نمايش پروفايل کاربر ارسال پيام خصوصي
پاسخ : 1 RE هتل چهار ستاره لاوسوس

بخش پذیرش به صورت 24 ساعته در دسترس است، به همین دلیل در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید برای رفع نیازهای خود با آن تماس بگیرید. هر اتاق دارای یک سیستم تهویه مطبوع منحصربه‌فرد بوده و به یک تلویزیون با دسترسی به شبکه‌های ماهواره‌ای مجهز شده است. در هر اتاق یک میز وجود دارد. حما‌م‌ها دارای تجهیزات کافی هستند. تور باکو هر روز صبح صبحانه در این محل سرو می‌شود، اما برای خوردن دیگر وعده‌های غذایی باید به خارج از هتل رفته و یک رستوران پیدا کنید! خوشبختانه در اطراف محل اقامت شما رستوران‌های متعددی وجود دارند، به همین دلیل تور تایلند مشکلی از این بابت نخواهید داشت.

امکان موارد نام برده در ابتدای مطلب تنها مکان‌های دیدنی نزدیک به هتل پلیکان هاوس استانبول نیستند و موارد بیشتری وجود دارند. به عنوان تور دبی نمونه، فاصله تا برج گالاتا 3.5 کیلومتر است. برج مایدن نیز 5 کیلومتر آن طرف‌تر قرار دارد.


جمعه 05 مهر 1398 - 10:26
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !
ارسال پاسخ جديد

پرش به انجمن :
[-]
دانلود نرم افزار
آیکون نام معرفی لینک دانلود
آیکون نام معرفی لینک دانلود


صفحه اصلي | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | حالت آر اس اس طراح پوسته سرزمین مجازی بوده و حذف این نوشته غیر مجاز است