درای بریج تفلیس

تبلیغات
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
تاپيکهاي مهم
قوانین فروم آپلود سنتر طراح قالب انجمن
طراح قالب انجمن طراح قالب انجمن طراح قالب انجمن
طراح قالب انجمن طراح قالب انجمن طراح قالب انجمن
  • نمایش پاسخ ها
  • چت روم فروم
  • صفحه دلخواه
ارسال پاسخ جديد
تعداد بازديد 76
نويسنده متن پيام

آفلاین



طرفدار سونیکی


ارسال ها : 13
عضويت : 10 /5 /1397


نمايش پروفايل کاربر ارسال پيام خصوصي
درای بریج تفلیس

یکی از مکان های بسیار عالی در تفلیس که می توان با کمترین قیمت ها ، سوغاتی و چیز های مختص تفلیس را خرید بی شک بازار دارای بریج تفلیس می باشد . اگر به دنبال سوغاتی های ارازن قیمت برای دوستان خود هستید در برنامه سفرتان حتما حتما درای بریج تفلیس را نیز جای دهید چرا که چیز های خاص و ارزانی پیدا خواهید کرد

در بازار بریج درای تفلیس پر از دست فروش های اشیای ارزان قیمت ، اشیا دست ساز ، سوغاتی های رنگارنگ مختص تفلیس ، جواهرات و همچنین عتیقه جات خاص می باشد . این بازارچه دست فروشی یکی از مکان های تفلیس می باشد که واقعا می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند . باید گفت در بین این بساط دست فروشان می توان چیزهای جالب و خاصی پیدا کنید عکس بگیرید و خاطرات خوشی را برای خود به یادگار بگذارید.

گفتنیست که این بازارچه قدمت دیرینه ای دارد و در گذشته و در دوران پرسترویکا در اوایل انقلاب تفلیس ، افرادی که دچار مشکلات مالی می شدند در این بازارچه وسایل خود را می فروختند تا بتوانند امرار معاش خود را در بیاورند . به مرور این بازاچه تبدیل به بازارچه کنونی شده است . در واقع در حال حاضر نه تنها وسایل دست دوم در این مکان پیدا می شود بلکه وسایل دست ساز مختص تفلیس ، عتیقه جات و ... نیز در این محل به خرید و فروش می رسد و محلی پر بازدید و شلوغ در طول روز می باشد . البته در آخر هفته ها بیشترین شلوغی در طول هفته را دارد . اگر شما هم از مسافران تور گرجستان هستید قطعا روز هایی غیر از آخر هفته ها را برای رفتن به بازار درای بریج اختصاص دهید تا بتوانید در آرامش بهتری و دور از شلوغی از این محیط دوست داشتنی لذت ببرید .

در این بازار چه دست فروشان بساط خود را بر روی یک گلیم پهن کرده اند و همه تبلیغ اجناس خود را می کنند . نکته ای که باید حواستان باشد این است که اگر قصد خرید از دستفروشان را دارید تا می توانید چانه بزنید چرا که تا می توانند ، می خواهند به گردشگران اجناس خود را به قیمت بالا بفروشند . ............... تور دبی ، تور باکو ، تور استانبول ، تور تفلیس ، تور لحظه آخری دبی ، تور لحظه آخری باکو ، تور لحظه آخری استانبول ، تور لحظه آخری تفلیس ، تور ارزان دبی ، تور ارزان باکو ، تور ارزان استانبول ، تور ارزان تفلیس بازار درای بریج تفلیس به میدان آزادی تفلیس خیلی نزدیک میباشد و تنها با 15-20 دقیقه پیاده روی می توانید به این بازارچه برسید . این بازارچه شلوغ و پر رونق همه ایام هفته از 10 صبح تا ساعت 17 باز می باشد .

بی شک تمام مسافران تور تفلیس که برای گردش به تفلیس سفر می کند قطعا به این بازار چه سری می زنند و برای خود و دوستان و آشنایان خود سوغاتی های محلی تفلیس را می خرند .

آدرس

Dry Market, Freedom Square, Tbilisi,Georgia


سه شنبه 21 اسفند 1397 - 07:11
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !
ارسال پاسخ جديد

پرش به انجمن :
[-]
دانلود نرم افزار
آیکون نام معرفی لینک دانلود
آیکون نام معرفی لینک دانلود


صفحه اصلي | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | حالت آر اس اس طراح پوسته سرزمین مجازی بوده و حذف این نوشته غیر مجاز است