​رمز و راز رزرو هتل ارزان

تبلیغات
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
تاپيکهاي مهم
قوانین فروم آپلود سنتر طراح قالب انجمن
طراح قالب انجمن طراح قالب انجمن طراح قالب انجمن
طراح قالب انجمن طراح قالب انجمن طراح قالب انجمن
  • نمایش پاسخ ها
  • چت روم فروم
  • صفحه دلخواه
ارسال پاسخ جديد
تعداد بازديد 76
نويسنده متن پيام

آفلاین



طرفدار سونیکی


ارسال ها : 3
عضويت : 29 /6 /1396


نمايش پروفايل کاربر ارسال پيام خصوصي
​رمز و راز رزرو هتل ارزان

رمز و راز رزرو هتل ارزان

خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل هم مثل هر کار دیگری فوت و فن خاصی دارد، و اگر بتوانید ارزان‌ترین هتل‌ها و بهترین و مناسبت‌ترین بلیط هواپیما را پیدا کنید هزینه‌های سفرتان خیلی کم‌ خواهد شد. مثلا اگر قصد سفر به مشهد را دارید یا می‌خواهید سری به جزیره‌ی کیش بزنید و قبل از سفر به فکر خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل مشهد یا رزرو هتل کیش هستید، باید بدانید که این دو شهر از توریستی‌ترین شهرهای ایران هستند و قیمت بلیط هواپیما و هتل مشهد و هتل کیش در فصل‌های مختلف سال تغییر می‌کند. پس قبل از این‌که باروبندیل‌تان را ببندید و آماده‌ی سفر به مشهد یا کیش بشوید باید قیمت بلیط چارتر هواپیما و قیمت هتل کیش یا قیمت هتل مشهد را پرس‌وجو کنید.

علاوه‌براین‌که قیمت هتل مشهد و قیمت هتل کیش در فصل‌های مختلف تغییر می‌کند، بسته به این که چه‌قدر تا زمانی که برای سفر در نظر گرفته‌اید باقی مانده قیمت‌ هتل و بلیط هواپیما ارزان و گران خواهد بود. معمولاً این‌طور است که هرچه زودتر اقدام به خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل کنید، قیمت بلیط هواپیما و رزرو هتل ارزان‌تر خواهد بود و هرچه به تاریخ سفرتان نزدیک‌تر بشوید این قیمت‌ها بیش‌ترند. قیمت هتل و بلیط هواپیمای شهرهای توریستی نوسان بیشتری دارد، و حتی در شهرهایی مثل تهران هم که شاید نشود گفت توریستی هستند اما همه‌ی ماه‌های سال از داخل و خارج مسافر دارند، اختلافِ زیادی بینِ قیمت هتل تهران و قیمت رزرو هتل تهران از روزها قبل هست.

بعد از این‌که نوسان قیمت هتل و بلیط هواپیما در فصل‌های مختلف و تاریخ‌های مختلفِ قبل از تاریخ سفر را در نظر گرفتید، نوبت به این می‌رسد که قیمت بلیط هواپیما در شرکت‌های هواپیمایی مختلف را مقایسه کنید و از بین هتل‌های مختلف بهترین و ارزان‌ترین را انتخاب کنید. شهرها هتل‌هایِ زیادی دارند و شهرهای توریستی مثل مشهد و کیش انواع مختلف هتل‌های ارزان و گران دارند که بسته به سلیقه و بودجه‌تان باید از بین آن‌ها انتخاب کنید.

نکته‌های انتخاب بهترین هتل

مثلا اگر به‌دنبال رزرو هتل لوکس و اعیانی در مشهد هستید باید به سراغ هتل درویشی یا هتل هما 2 مشهد یا هتل الماس یا یکی از هتل‌های پُرستاره‌ی دیگر مشهد بروید، و یا در کیش سراغِ هتل ترنج را بگیرید و ببینید که جای خالی برای رزرو دارد یا نه. شاید هم بخواهید هتل ارزان مشهد یا هتل ارزان کیش پیدا کنید و هزینه‌ی اضافی را در جاهای دیگر مثل رستوران و گردش و تفریح و سوغاتی خرج کنید. وقتِ رزرو هتل جز قیمت، چیزهای دیگری هم هست که باید در نظر بگیرید. یکی از این نکته‌ها تجربه‌ای است که آن هتل در اختیار شما می‌گذارد. مثلاً اگر در هتل عباسی اصفهان باشید سفرتان به اصفهان حال‌وهوای دوران قدیم و شکل سنتی خواهد داشت، یا در هتل داریوش کیش احساس خواهید کرد که مثل پادشاهان قدیم توی یک کاخ بزرگ زندگی می‌کنید. موقعیت مکانی هتل هم بسیار مهم است، مثلا اگر هتل ارزان تهران در جنوب شهر پیدا کردید به موزه‌ها و بناهای تاریخیِ تهران نزدیک خواهید بود و وقت‌تان در ترافیک سنگین شهر تلف نمی‌شود. بعضی‌ وقت‌ها هم منظره‌ی بیرونی هتل از امکانات توی آن مهم‌تر می‌شود، مثلا در انتخاب هتل رامسر منظره‌ی دریا و جنگل در انتخاب شما برای رزرو هتل تأثیر زیادی خواهد داشت. هتل آن‌قدر مهم است که حتی وقتی با تور سفر می‌روید، مثلاً تور مشهد انتخاب می‌کنید، به هتلی که تور انتخاب کرده توجه می‌کنید. انتخاب هتل در سفرهای خارجی هم نکات زیادی دارد و مثلا در انتخاب هتل دبی نزدیک بودن هتل به دریا یا مراکز خرید یا جاهای تفریحی خیلی مهم است، و قطعا وقتی پای انتخاب هتل استانبول به میان می‌آید خیلی‌ها دوست دارند نزدیک تنگه و پل‌ها و کشتی‌های بزرگ هتل بگیرند.

زورق، بهترین راه رزرو هتل:

حالا که مهم‌ترین نکته‌های خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل را می‌دانید، شاید این سؤال برای‌تان پیش آمده که چطور می‌توانیم اطلاعات قیمت بلیط هواپیما و ساعت رفت و برگشت بلیط هواپیما و قیمت هتل را به دست بیاوریم و بهترین گزینه‌ها را از بین این اطلاعات بیرون بکشیم. این اطلاعات تا همین اواخر به‌راحتی در دسترس نبودند، و اطلاعاتی که وجود داشت معمولا فقط اطلاعات مشهورترین هتل‌ها بود. مثلا وقتِ رزرو هتل مشهد خیلی راحت می‌شد به اطلاعات هتل‌های لوکس رسید، ولی اگر به‌دنبال چیزی مثل هتل آپارتمان مشهد بودید یا می‌خواستید از بین ده‌ها هتل در مشهد ارزان‌ترین هتل مشهد را پیدا کنید، باید وقت و هزینه‌ی زیادی صرف می‌کردید و در نهایت هم حتما خیلی هتل‌ها جا می‌افتادند.

زورق zoraq.com راه‌حلی برای این مسأله است و از همان ابتدای کارش می‌خواست اطلاعات خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل را به‌شکلی ساده در اختیار همه بگذارد. و حالا زورق دریچه‌ای شده است که از توی آن می‌توانید به‌راحتی چند کلیک ساده اطلاعات 1000 شرکت هواپیمایی مختلف و بیش از 400 هزار هتل در سراسر ایران و دنیا را ببینید و به‌آسانی با فیلترهای مختلفی که زورق به شما داده، قیمت بلیط هواپیما و رزرو هتل مشهد و هتل کیش و هرجای دیگرِ ایران و دنیا را مقایسه کنید.

حالا کافی است قصد سفر کنید و بعد زورق از همان لحظه هرچیزی را که برای سفر نیاز دارید برای شما فراهم خواهد کرد. شاید ندانید که می‌خواهید به کجا سفر کنید، و زورق با مطالب و راهنما سفرهای مختلف به شما خواهد گفت که در چه فصلی از سال به کجا سفر کنید و به هرکجا که رفتید چه چیزهایی را ببینید و چه غذاهایی را امتحان کنید و کلی چیزهای دیگر که به شما کمک می‌کند مقصد ایده‌آل سفرتان را پیدا کنید. بعد از آن هم در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید با استفاده از گوشی همراه یا کامپیوترتان و با چند کلیک ساده خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل را انجام دهید و بعد از خرید زورق به شما رسید قطعی خرید می‌دهد و با پشتیبانی 24 ساعته‌اش خیال شما را از هر جهت راحت می‌کند.

زورق با اپلیکیشن خود که هم در گوشی‌های اندروید و هم اَپل به رایگان می‌شود دانلودش کرد، ابزار خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل را به جیب شما می‌آورد تا هرجایی که هستید بتوانید به راحتیِ آب خوردن بلیط هواپیما بخرید و رزرو هتل انجام دهید. کانال تلگرامی زورق هم پُر است از پیشنهادها و تخفیف‌های جورواجور.

شما فقط چمدان ببندید.


چهارشنبه 29 شهریور 1396 - 15:28
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !
ارسال پاسخ جديد

پرش به انجمن :
[-]
دانلود نرم افزار
آیکون نام معرفی لینک دانلود
آیکون نام معرفی لینک دانلود


صفحه اصلي | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | حالت آر اس اس طراح پوسته سرزمین مجازی بوده و حذف این نوشته غیر مجاز است