10 تا از پرفروش ترین بازیهای سونیک بر اساس www.vgchartz.com

تبلیغات
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
تاپيکهاي مهم
قوانین فروم آپلود سنتر طراح قالب انجمن
طراح قالب انجمن طراح قالب انجمن طراح قالب انجمن
طراح قالب انجمن طراح قالب انجمن طراح قالب انجمن
  • نمایش پاسخ ها
  • چت روم فروم
  • صفحه دلخواه
ارسال پاسخ جديد
تعداد بازديد 1853
نويسنده متن پيام

آفلاین






ارسال ها : 214
عضويت : 20 /3 /1393
محل زندگي : ارومیه
سن : 13

تشکرها : 10
تشکر شده : 196


نمايش پروفايل کاربر ارسال پيام خصوصي
10 تا از پرفروش ترین بازیهای سونیک بر اساس www.vgchartz.com

در اینجا من ده تا از پرفروش ترین بازی های سونیک را بر اساس این سایت نشان می دهم البته همراه با اماری متفاوت نسبت به امار ویکی پدیا

1. میلیون نسخه sonic the hedgehog 2 6.03 برای کنسول جنیس

2 .میلیون نسخه 5.99 sonic heroes برای ایکس باکس و ps2و گیم کیوب

3 .میلیون نسخه4.49 sonic unleashed برای wiiو ایکس باکس ps3

4. 4.34 .میلیون نسخه sonic the hedgehogبرای جنیس

5 . 4.22 میلیون نسخه sonic advance برای گیم بوی

6 . 3.69 میلیون نسخه sonic adventureبرای دریم کست

7 . 3.43 میلیون نسخه sonic and Sega-all super stare برای ایکس باکس و پی اس سه و wii

8 . 3.05 میلیون نسخهsonic rushبرای دی اس

9. 2.72میلیون نسخه sonic generationبرای 3ds و ایکس باکس و ps3

10 . 2.69میلیون نسخه sonic adventure 2 برای دریم کست

البته این ها تنها بازی های سونیک که فروش میلیونی داشتند نیستند بلکه بازیهایی مثل سونیک سه و سونیک سی دی و سونیک و ناکلز و سونیک ادونس دو و سه و سونیک کالرز و سونیک و راز حلقها فروش میلیونی داشتند و موفق امیز بودند اما در این لیست نتوانستند به اندازه دیگر بازی ها موفق باشند یا فروش داشته باشند

راستی دقت کردید که امار فروش ویکی پدیا و این سایت متفاوت است مثلا سونیک یک 15میلیون نسخه و سونیک انلیشد 2.50میلیون نسخه فروش داشت بر اساس ویکی پدیا اما این سایت چیز دیگری می گوید البته شاید مبنای زمانشان متفاوت باشد مثلا در ویکی پدیا فروش بازی ها را تا یک ماه اول ولی این سایت تا دو ماه اول حساب می کند

راستی اگر این امار ها درست باشند پس واقعا سونیک بازی موفقی است و همینطور پر فروش

نطرتان چیست؟ در این مورد اگر خواستید نظر دهید

با تشکر


امضاي کاربر :
There can be one sonic in his world
let me show you what am i made of
I never fail doctor
چهارشنبه 29 مرداد 1393 - 01:38
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 1 کاربر از bluesonic به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: shahrahan &

آفلاین






ارسال ها : 197
عضويت : 24 /3 /1393
محل زندگي : گرگان
سن : 17

تشکرها : 9
تشکر شده : 97


نمايش پروفايل کاربر ارسال پيام خصوصي
پاسخ : 3 RE 10 تا از پرفروش ترین بازیهای سونیک بر اساس www.vgchartz.com

موفقیت بازی به فروش بازی نیست بلکه به متای نمرات و score که از منتقدان میگیره هست مثلا watch dogs که بازی بسیار ضعیفی هم از اب دراومد و موفق نبود ولی فروش بالایی داشت


امضاي کاربر :
The Brightest Lights Cast The Darkest Shadows ...
پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 01:22
وب کاربر ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 1 کاربر از lightning به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: sheykhbahayi /

آفلاین






ارسال ها : 119
عضويت : 28 /12 /1392
محل زندگي : رشت
سن : 13

تشکرها : 56
تشکر شده : 77


نمايش پروفايل کاربر ارسال پيام خصوصي
پاسخ : 4 RE 10 تا از پرفروش ترین بازیهای سونیک بر اساس www.vgchartz.com

آقای لایتینگ!؟

به نظر شما یه شخصی که بازی میسازه براش سود مهم تره یا حرف منتقدا!؟

...


امضاي کاربر :

یکشنبه 02 شهریور 1393 - 09:19
وب کاربر ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش

آفلاین



طرفدار سونیکی


ارسال ها : 2
عضويت : 30 /2 /1398

تشکرها : 5


نمايش پروفايل کاربر ارسال پيام خصوصي
پاسخ : 7 RE 10 تا از پرفروش ترین بازیهای سونیک بر اساس www.vgchartz.com

هُتِل یا مهمانخانه[۱] نوعی مکان مسکونی اجاره‌ای است که معمولاً برای مدت کوتاه به افراد اجاره داده می‌شود. هتل‌ها از امکانات اقامتی و گردشگری شهرها به حساب می‌آیند و بیشتر مورد استفادهٔ مسافران و گردشگران قرار می‌گیرند. هتل‌ها دارای تعداد زیادی اتاق هستند که گاه به چند صد اتاق می‌رسد. علاوه بر اتاق‌ها و سوئیت‌های اقامتی، هتل‌ها دارای امکانات جنبی گوناگونی هستند. رستوران، استخر شنا، کافی شاپ و سالن اجتماعات نمونه‌هایی از امکانات هتل‌ها هستند.

معمولاً مشتریان هتل در اتاق‌ها و سوئیت‌هایی که دارای تخت خواب، توالت و حمام مجزا هستند ساکن می‌شوند. اتاقهای یک تخته و دوتخته مشتریان بیشتری دارند.

هتل hotel از واژه فرانسوی hôtel گرفته شده‌است که خود برگرفته از hôte به معنای میزبان است. hôtel در فرانسه اشاره به ساختمانی می‌کند که بازدیدکننده زیادی داشته باشد. اما با ورود این واژه به زبان انگلیسی و سپس گسترش آن به سایر زبان‌ها، معنای کاربردی هتل دگرگون شده و امروزه به نوع خاصی از مکانهای اقامتی برای مسافران اطلاق می‌شود

پیشینه در ایران

آثار بدست آمده در تپه‌های باستانی و دیگر جاهای فلات ایران حاکی از آن است، که رفت‌وآمد از دیرباز میان اقوام پیش از تاریخ وجود داشته و بر اثر همین تعامل و رفت‌وآمدها، خصوصیات فرهنگها از یک تمدن به تمدن دیگر منتقل می‌شده در دوران حکومت عیلامیان د تأسیساتی برای استراحت و رفاه حال آنان وجود داشته که بعدها بر اثر حملات آشوریان از بین رفته. در بررسیهای دقیق و مستندی که از دوره مادها به عمل آمده بناها و تأسیسات عام‌المنفعه برای مسافران وجود نداشته. اما در زمان حکومت هخامنشیان و به‌قدرت رسیدن شاه کوروش بزرگ، از جمله اقدامات او، ساختن جاده‌هایی ارتباطی که باقی‌مانده از زمان مادها بود را گسترش داد، ساخت و ساز علی‌الخصوص تأسیسات عام‌المنفعه که بنوعی با مسافر در ارتباط بود همانند آب انبار، کاروانسرا، میل راهنما و…رایج گردید.

هرودت تاریخ‌نویس یونانی در این باره می‌گوید: داریوش کبیر برای رفاه حال مسافران که از این مسیرها عبور می‌کردند ایستگاه‌هایی که باید آن را هسته اولیه واحدهای اقامتی بحساب بیاوریم تأسیس کرد به‌طوری‌که در ۵ کیلومتر ۲ کاروانسرا ایجاد کرد در این کاروانسراها چاپارهای هخامنشی حضور داشتند تا نامه‌های دیوانی و دولتی را سریع به مقصد برساند.

از جمله اقدامات دولت سلوکیان نیز می‌توان به گسترش راه‌ها، جاده‌ها و تأسیس بناهایی همچون کاروانسرا اشاره کرد. امپراطوری اشکانیان نیز در کنار مسیر جاده ابریشم که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود منزل‌گاه‌ها وکاروانسراهایی بنا کردند.

در زمان ساسانیان نیز به ویژه در کنار مسیرهای تجاری تأسیسات عام‌المنفعه برای رفاه بیشتر مسافرها ایجاد گردید که کاروانسرای جنوب فیروزآباد فارس و کاروانسرای دروازه گچ اشاره کرد.

جستارهای وابسته

فهرست مکان‌های اقامتی

متل

هتل آپارتمان

مسافرخانه

ریوکان

مهمانسرا

شبانه‌روزی

بد اند برک‌فست

رده‌ها: هتل‌ها اقامتگاه‌های گردشگری ساختمان‌ها و سازه‌ها بر پایه نوع شغل ‌های مهمان‌یاری فناوری مسافرتی

رزرو هتل در اصفهان

اتاق دو تخته اصفهان

اتاق سه تخته هتل اصفهان

رستوران بام اصفهان

سفره خانه در اصفهان

سالن همایش اصفهان

کافی شاپ اصفهان

بهترین هتل اصفهان از نظر مردم

عمارت هشت بهشت

هتل ها بر اساس کیفیتی که دارند درجه بندی می شوند. این کیفیت بر اساس مشخصه هایی نظیر خدمات رستوران هتل، تفریحات‏، چشم انداز اتاق ها، امکانات و سایز اتاق ها، داشتن اسپا و خدمات ورزشی، موقعیت مکانی و موارد این چنینی ارزیابی می شود.

مثلا ‏هتل یک ستاره ای که آسانسور ندارد. شاید همین کمبود باعث شود این هتل هیچوقت به درجه بالاتری نرسد. برای رسیدن به درجه بالاتر ‏همیشه عناصری به عنوان موارد اولیه باید وجود داشته باشد. برای اینکه بدانید تفاوت بین ستاره های هتل ها در چیست، به برخی ‏امکانات اولیه مورد نیاز برای هر تعداد ستاره اشاره می کنیم:‏

هتل های ۲ ستاره

هتل های دو ستاره معمولا مخصوص افرادی طراحی می شوند که نگران هزینه های اقامتشان هستند، به همین دلیل برخی از ‏امکانات اولیه در این هتل ها محدود می شود تا بتوانند قیمت ها را کاهش دهند، اما این خدمات و امکانات با هزینه جداگانه و به ‏درخواست میهمانان ارائه می گردد.‏

هتل های دو ستاره معمولا دو الی چهار طبقه هستند، در نزدیکی جاذبه های ارزان قیمت قرار می گیرند، امکانات داخل اتاق ها ‏ تمیز هستند اما لوکس و گران قیمت نیستند و اولیه ترین امکانات در آنها در نظر گرفته می شود. بیشتر هتل های دو ستاره ‏رستوران ندارند اما معمولا در جایی قرار می گیرند که اطراف آن رستوران هایی با قیمت مناسب پیدا می شود.‏ ‏ ‏ ‏

هتل های ۳ ستاره

این هتل ها معمولا فضای بزرگتر و لابی شیک تر و مجهزتری نسبت به هتل های دو ستاره دارند. در هتل های سه ستاره معمولا ‏شخصی برای حمل چمدان های مسافران وجود ندارد. این هتل ها معمولا فاصله زیادی تا مراکز خرید منطقه یا جاذبه های ‏گردشگری گران قیمت ندارند. رستوران هتل های سه ستاره،در سطح متوسط است .

در این هتل ها صبحانه به ‏صورت بوفه سرو می گردد و در برخی از هتل های سه ستاره، ناهار و شام نیز در هتل سرو می گردد که باید با پرداخت هزینه ‏جداگانه از این امکانات استفاده کرد. خدماتی که در اتاق ها ارائه می گردد متفاوت است، در برخی هتل های سه ستاره شاید تا ‏زمانی که نوشته ” لطفا اتاق را تمیز کنید ” روی در قرار داده نشود کسی برای تمیز کردن اتاقها نیاید. باشگاه ورزشی و استخر از ‏امکاناتی است که برخی از هتل های سه ستاره دارند اما هیچ بایدی در وجود داشتن این امکانات در این هتل ها وجود ندارد.‏ ‏ ‏ ‏

هتل های ۴ ستاره

هتل های چهارستاره معمولا فضای بزرگ و رسمی دارند. کارکنان این هتل ها آموزش های بیشتر و سخت تری نسبت به هتل ‏های درجه پایین تر می بینند و تامین راحتی و آسودگی میهمانان، هدف اصلی کارکنان آنها می باشد. در این هتل ها فردی برای ‏حمل کردن چمدان های مسافران مشخص شده است و آنها را تا اتاقهایشان همراهی می کند. امکانات اتاق ها از نور اتاق گرفته تا ‏فضا و مبلمان باید از درجه متوسط، بالاتر باشند.

ستوران هتل ها معمولا خدمات بیشتر و منوهای متنوع تری ارائه می ‏کنند. خدمات تمیز کردن اتاق ها در هر ساعت از روز که مسافر بخواهد صورت می گیرد. پارکینگ نیز معمولا در این هتل ها ‏وجود دارد. اغلب هتل های چهار ستاره دارای امکانات ورزشی و یک استخر هستند. لابی هتل های چهار ستاره فضای بزرگتر و ‏مبلمان بیشتری برای نشستن دارد. ‏‏‏ ‏ ‏‏ ‏ ‏‏‏ ‏ ‏ ‏ ‏

هتل های ۵ ستاره ‏

این نوع هتل ها در ردیف اول قرار دارند . قوانین و استاندارد مربوط به هتل های پنج ستاره و کیفیت آن، همواره باید ثابت نگه داشته ‏شود . هتل های پنج ستاره باید بهترین خدمات و امکانات را داشته باشند. این هتل ها فضای بزرگی دارند ، اتاق های متنوع با ‏امکانات متفاوتی نیز در آنها موجود می باشد. لابی این هتل ها بسیار بزرگ و لوکس طراحی می شود ، موقعیت آنها نیز ‏متغیر است، اما هتل های پنج ستاره نامدار معمولا در مرکز شهر قرار دارند تا دسترسی به بسیاری از اماکن دیدنی شهر راحت تر ‏امکان پذیر باشد.

اتاق های این گونه هتل ها دارای باکیفیت ترین مبلمان و تختخواب هستند، حتی ملحفه های موجود در اتاق ها نیز در امتیاز ستاره ‏هتل نقش دارند. این هتل ها باید نهایت امکانات را داشته باشند که اغلب شامل وجود ‏VCR‏ ، لوازم بهداشتی با کیفیت ، دستگاه ‏پخش کننده ‏CD‏ و ‏DVD‏ ، مینی بار و سایر امکانات اولیه اتاق ها نظیر حمام مجهز به سشوار ، حوله ، دمپایی ، خط تلفن ، ‏تلویزیون و … می باشند.

خدمات تمیز کردن اتاق ها به صورت ۲۴ ساعته ارائه می شود. هتل های پنج ستاره معمولا باید امکانات ‏ورزشی ، پارکینگ ، خدمات نگهبانی و استخر داشته باشند. اغلب هتل های پنج ستاره دارای سه رستوران مجزا با غذاهای متنوع ‏می باشند. تعداد اتاق های این هتل ها باید بالای ۱۰۰ عدد باشد.کارکنان در هتل ۵ ستاره بسیار مرتب و یونیفرم پوشیده با لباسهای شیک، مؤدب، آگاه، کارآمد و با روابط عمومی خوب ، نسبت ‏به رفع نیازهای مهمانان متعهد هستند و بسیارعالی سرویس می دهند . دارا بودن مدیر حرفه ای و متخصص ، سازگاری و هماهنگی ‏سرویس ها ، تداوم نگهدارى و خانه داری بی عیب و نقص، اجزاء اصلی و اساسی برای حفظ درجه ۵ ستاره می باشند .

رتبه بندی هتل های ایران و جهان بر چه اساسی است؟

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

رتبه بندی هتل ها بر چه اساسی است؟ سوالی که شاید برای شما هم پیش آمده باشد. اما معنای واقعی ستاره هایی که به هتل ها می دهد و نحوه دادن آنها چگونه است؟ تفاوت هتل ۵ ستاره و هتل ۲ ستاره در چه چیزهایی است؟ تمام این سوالات و موارد مسابه آن در دسته دانستنی هایی قرار می گیرد که باید در انتخاب هتل برای اقامت خود به آن توجه داشته باشید. بطور خلاصه باید چنین گفت که بر اساس نظریه هتل داری ۳۰ روش مختلف برای دسته بندی هتل ها در دنیا وجو دارد و شناخته شده ترین آنها سیستم ستاره دهی بر اساس کیفیت خدمات است. در ادامه این مقاله علاوه بر توضیح رتبه بندی هتل های ایران با معرفی مفهوم و نحوه اخذ ستاره ها با ما همراه باشید. در ادامه به طور کامل در مورد مسائل زیر توضیح می دهیم:

رتبه بندی هتل ها از کجا آغاز شد؟

ستاره هتل ها بر چه اساسی است؟

هدف از رتبه بندی هتل ها چیست؟

معیارهای رتبه بندی هتل ها

انواع هتل ها بر اساس تعداد ستاره

رتبه بندی هتل های ایران

رتبه بندی هتل ها از کجا آغاز شد؟

به عنوان مروری بر تاریخچه رتبه بندی هتل ها باید به سال های ۱۹۷۹ برگردیم که رتبه بندی برای اولین بار در کشور های آلمان و اتریش صورت می گرفت. طبقه بندی رسمی اما توسط انجمن رستوران و هتل های آلمان که با نام DEHOGA شناخته می شود؛ آغاز شد. این دسته بندی بصورت رسمی در سال ۱۹۹۶ به کار گرفته شد و معیار اصلی رتبه بندی در بیش از ۸۰ درصد هتل های دنیا شد.

ستاره هتل ها بر چه اساسی است؟

پیش از پاسخ به این سوتال بد نیست بدانید که برای رتبه بندی هتل ها ۳۰ روش مختلف وجود دارد که البته معیار بین المللی در سیستم دسته بندی هتل ها؛ استفاده از ستاره برای تعیین و کیفیت خدمات در رتبه بندی هتل مد نظر قرار می گیرد. البته در برخی از کشور های اروپایی نیز روش معیار ربته بندی بر اساس حروف است؛ مثلا A،B و….که بیشتر در یونان رایج است. به عنوان مثالی دیگر؛ در بریتانیا نیز سیستم رتبه بندی بر اساس سیستم Crown است.

در کشور نیز آلمان درجه بندی هتل ها به چند گروه تقسیم می شوند: توریست کلاس (یک ستاره)، استاندارد کلاس (دو ستاره)، کامفورت کلاس (سه ستاره)، First class (چهار ستاره) و Luxury Class (پنج ستاره). تعدادی از هتل ها مثل هتل آپارتمان، متل ها و… اصلا در مقوله ستاره قرار نمی گیرند و به نوعی دیگر امتیازبندی می شوند. خوشبختانه امکان رزرو هتل داخلی نیز در تمام شهر های کشور در سایت سامتیک فراهم شده است.

هدف از رتبه بندی هتل ها چیست؟

عموما ربته بندی هتل ها به منظور دسته بندی آنها بر اساس کیفیت خدمات ارائه شده است و هدف اصلی از رتبه بندی؛ آگاه ساختن مسافران از امکانات، نوع و میزان خدمات ارائه شده در هتل است. هتل ها بر اساس کیفیتی که دارند درجه بندی می شوند. این کیفیت بر اساس مشخصه هایی نظیر خدمات رستوران هتل، تفریحات‏، چشم انداز اتاق ها، امکانات و سایز اتاق ها، داشتن اسپا و خدمات ورزشی، موقعیت مکانی و موارد این چنینی ارزیابی می شود. مثلا هتل یک ستاره آسانسور ندارد! بیشترین تعداد ستاره ای که می توان به یک هتل تخصیص داد ۷ ستاره است و البته بد نیست بدانید که اخیرا هتلی در امارات احداث شده است که ۸ ستاره به خود اختصاص داده است و تنها هتل ۸ ستاره دنیاست!

رتبه بندی بر اساس مساحت

هتل ها همچنین ملزم به رعایت استاندارد خاصی برای حداقل مساحت خود هستند و بر اساس مساحت بنا رتبه بندی می شوند. در ادامه بصورت خلاصه این معیار را نیز مورد توجه قرار داده ایم.

درجه هتلحداقل مساحتعرض معبر

۱ ستاره۳۰۰ متر مربع۸ متر مربع

۲ ستاره۵۰۰ متر مربع۱۰ متر مربع

۳ ستاره۷۰۰ متر مربع۱۲ متر مربع

۴ ستاره۱۲۰۰ متر مربع۱۴ متر مربع

۵ ستاره۱۵۰۰ متر مربع۱۶ متر مربع

هتل های همچنین بر اساس ظرفیتی که دارند نیز دسته بندی می شوند. برای مثال هتل هایی که تا ۲۵ اتاق داشته باشند به عنوان یک هتل کوچ در نظر گرفته می شوند. از ۲۵ تا ۱۰۰ اتاق برای هتل های متوسط است و هتل های بزرگ دارای ۱۰۰ تا ۳۰۰ اتاق اند. هتلی که بیش از ۳۰۰ اتاق داشته باشد در دسته هتل های خیلی بزرگ است.

درجه بندی هتل بر اساس مدت اقامت

مدت زمان اقامت نیز از عوامل موثر در درجه بندی هتل هاست. برای مثال در هتل ترانزیت مهمانان برای یک روز و حتی کمتر از آن حضور دارند و مانند هتل های اطراف فرودگاه ها هستند. هتل پاسیون هتلی است که مهمانان پس از عقد قرارداد اجاره در مدت یک ماه در آن حضور دارند. هتل نیمه پاسیون این هتل دارای هر دو خصوصیت عنوان شده در دو مورد قبلی است و میهمان می تواند مدت اقامتش را بر اساس نیاز خود تعیین کند.

انواع هتل ها بر اساس تعداد ستاره

پس تا بدین جای کار مشخص شد که هدف از ستاره دادن به هتل ها؛ نشان دادن نوع و کیفیت خدمات ارئه شده در آنهاست. در ادامه به معرفی دقیق و نحوه ستاره دادن به هتل ها می پردازیم تا به خوبی مشخص شود که چرا یک هتل را ۲ ستاره و دیگری را ۵ ستاره می گویم. همچنین بهتر است بدانید که مشابه با بلیط هواپیما؛ امکان درخواست استرداد رزرو هتل نیز وجود دارد.


دوشنبه 30 اردیبهشت 1398 - 12:22
وب کاربر ارسال پيام نقل قول تشکر حذف تشکر گزارش
براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !
ارسال پاسخ جديد

پرش به انجمن :
[-]
دانلود نرم افزار
آیکون نام معرفی لینک دانلود
آیکون نام معرفی لینک دانلود