بيوگرافی تمام شخصیات مونث در سونیک

تبلیغات
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
تاپيکهاي مهم
قوانین فروم آپلود سنتر طراح قالب انجمن
طراح قالب انجمن طراح قالب انجمن طراح قالب انجمن
طراح قالب انجمن طراح قالب انجمن طراح قالب انجمن
  • نمایش پاسخ ها
  • چت روم فروم
  • صفحه دلخواه
ارسال پاسخ جديد
تعداد بازديد 1703
نويسنده متن پيام

آفلاین



طرفدار سونیکی


ارسال ها : 49
عضويت : 20 /3 /1393
محل زندگي : تهران
سن : 13

تشکرها : 14
تشکر شده : 42


نمايش پروفايل کاربر ارسال پيام خصوصي
بيوگرافی تمام شخصیات مونث در سونیک

سونیک شخصیات داره . شخصیات متنوع مناسب برای تمام سلیقه و طرفداران . و من امروز اومدم تا تمام شخصیات مونث در سری بازی های سونیک رو معرفی کنم .

نکته مهم اینه که من فقط شخصیات دختر از بازی ها رو گذاشتم یعنی شما نمیتونید شخصیاتی مثل سالی یا بانی را بینشون پیدا کنید .

بلکه شخصیات بازی مثل ایمی یا کریم شخصیاتی که در سگا تایید شدن و در کمیک و بازی حظور داشتن و بدون شک تاریخی با سونیک دارن و صد در صد حذف نمیشن .

درباره شخصیات

1- من فقط شخصیاتی که دیمون هست و در وزن شخصیات سونیک اند را گذاشتم .

2- من شخصیاتی مثل ادم یا جن و شبح را نگذاشتم .

3- من شخصیاتی مثل بانوی دریاچه نیمل که شباهت بزرگی به ایمی داره را نگذاشتم .

ایمی دوست دختر سونیکه که خودش خود را تعین کرده . ایمی اولین خارپشت مونث و شخصیت دختر در بازیهای سونیک هست . ایمی دیونه به قهرمانش سونیک هست . و همیشه دنباله کمک کردنش و جذبش هست .ایمی خیلی پر انرژی شجاع زیبا خوش قلب و مهربانه و هیچ وقت نا امید نمیشه مثلا تو بازی سونیک ادونچر هیچ وقت در کمک به فلیکی متوقف نشد تا در نهایت خانوادشو پیدا کرد و یک دختر ورزشی همراه با حرکات اکروبات و مهارت های زیاد است حتی اگه بشکلش نمیومد ولی ایمی زیر شکل ناز و زیبایش اسرار زیادی مخفی کرده . ایمی اشپزی ، خرید کردن ، شنا ، سونیک ، جادو ، چکش پیکو پیکو ، دوستانش ، و ازدواج با سونیک اما ایمی از ایگمن روباتاش و متال سونیک بدش میاد از ، هر دختری که عاشق سونیک بشه و بخاد بهش نزدیک بشه ، دیدن سونیک و دوستانش در حال اذیت شدن ، سیلور وقتی میخاست سونیکو بکشه ، تمام اعضا گروه بابیلون ، مردم وقتی فکر میکنن که سونیک بد جنس است ، فکر به اینکه سونیک بدجنس شده ، و ویو وقتی تیلز را مسخره کرد در واقع ایمی از تیلز دفاع میکنه . ایمی قلبی دلسوز مثل مادر داره حتی در بعضی جاها دور یک مادر را گرفت مثلا برای امیرو در بازی سونیک بتلی اما در همون میتونه یک دور یک مسیطر رو بازی کنه یا وقتی عصبانی میشه میتونه اونقدر ترسناک باشه که حتی سونیکو بترسونه مثلا در بازی سونیک رایدرز این خاصیتش بهش کمک که یک سر گروه موفق باشه و قدم به قدم گروه های دیگه گروه خودشو جلو ببره . اولین ظهورش دربازی سونیک سی دی بود انجا 8 سالش بود و کاملا بی دفاع دیده شد اما سال 1998 از 8 سال به 12 منتقل شد و به عنوان یک قهرمان در بازی سونیک ادونچر ظاهر میشه الانم 12 سالشه اما بنظر میاد که تو بازی سونیک بوم بزرگتر شده و دیگه دختر کوچلو نیست . اسم دوم ایمی رزی ذا رزکل هست اما دیگه با این اسم شناخته نمیشه . از دوستان ایمی : سونیک ( عشق زندگی ) کریم ( دوست صمیمی و خواهر کوچکش حرفا ) روژ ( یک رقیب و یک دوست ) تیلز ( بهترین دوست \" پسر\" ولی به عنوان دوست نه عشق ) بلیز ( دوست خوب ) ناکلز ، شدو ( بنظر بعضی ها عشق ) E 102 gamma ( قهرمانی که نجاتش داد غیر از سونیک ) بیگ ( حمیمی ) ویکتور ، وانیلا و ستیکس ( بهترین دوست در سونیک تون بوم ) . اما از رقیباش : ویو ( رقیب تیلز و ایمی ) روژ ( دوست و رقیب مثل سونیک و شدو ) پرنسس پیشا ( در بازی های المپیک ) گروه بابیلون . و دشمناش : اگمن ، متال سونیک ، اگمن نگا ، زیرو ،بلک ارمز و دشمنان سونیک ایمی خیلی محبوبه و همه دوستش دارن الا بعضی ها نام چکش ایمی پیکو پیکوه . ایمی عاشق سونیکه میمیره برای سونیک سونیکم عاشقشه اما خجالت میکشه اعتراف کنه و چون میترسه که دیگه نتونه ماجرا جوی کنه .

یک جاسوس برای GUN و یک دزد حرفی مجوهرات همیشه به دنبال گنج و طلا میره و علاقیه زیادی به زمر مستر امرد که در جزیره انجل قرار میگیره داره . اولین ظهورش در بازی سونیک ادونچر 2 بود روژ به همراه شدو برای اگمن کار میکردند . اما بعدها اگمن را ول میکنه و دشمنش میشه و برای GUN کار میکنه روژ 18 سالشه و عجیب اینه که در بازی سونیک ادونچر 2 که سال 2001 صادر شد 18 سالش بود اما در بازی سونیک هیروز که 2005 صادر شد 17 سالش شد یعنی کوچیک شد ولی بنظرم 17 سال بیشتر بهش میاد . روژ خانوم جوانی قوی در تفکیر ، مغرور ، ماهر در شکار گنج ، و شایدم بی رحم به دشمنش است روژ واقعا خوشکل و معروفه و همیشه هرچی دلش میخاد را گیر میاره و از شکلش برای گولزدن یا اغرا مردم استفاده میکنه تا به خاستهایش را بدهند روژ بخاطر رفتارش بعضی وقتها خیلی رو اعصاب میره مثلا برای ناکلز . ولی اوقات دیگر با اینکه بیشتر از همه چیز به خودش و به جواهر فکر میکنه الا اینکه دور یک قهرمان را بازی میکنه مثلا در بازی سونیک بتلی وقتی شدو را از مرگ نجات میده یا در نهایت بازی سونیک ادونچر که در نجات زمین کمک کرد و در بازی سونیک 2006 که در نجان دنیا کمک میکنه ! روژ بعضی وقتی با وجود عشق بزرگش به گنج طلا مجوهرا و خودش خیلی دلسوز و دل رحم میشه و حاضر به کمک به نیاز منداد به کمک میشه . روژ بعضی وقتی لوس میکنه البته نه با همه فقط با ناکلز و میشه مشاعر مخفی از طریقه رفتارش پیدا کنیم ولی بخاطر عادتاش که باید بهتر باشه حاضر نیست به رقیبش احساسات نشون بده روژ از این چیزه خوشش میاد : طلا مجوهرات گنج ، شکشت دادن اگمن در معرکه ، مستر امرد ، گیر اوردن چیزای که دلش میخاد ، جوک گفتن و شوخی کردن ، بهترین بودن ، و تمام 7 زمرد اما روژ از : زمر تقلبی ، زایه شدن جلو مردم ،اعتراف به اشتباهش ، ناکلز وقتی قبول نمیکنه بهش زمرد مستر امرد یا بقیه زمردهای کیاسو بده ، ناکلز وقتی به دختر دیگه ای احساسات نشون بده ( مثل شید ) ، هر کس که ازش زمرد را بگیره ، گیر نیاوردن خاستش ، شکشت در معرکه با اگمن ، مجبور شدن به ترک یک زمرد بدش میاد ! از دوستان روژ : شدو ( بهترین دوست ) اومیغا ( یک دوست حمیم ) سونیک ( دوست خوب ) تیلز ( در بازی سونیک بتلی اعتراف میکنه که تیلزو ناز میبینه ) ناکلز ( همه که میدونیم ) ایمی ( رقیب و دوست ) و اگمن اما از رقبانش : ناکلز ، ویو ، ایمی رز ، ویکتور و تیلز هستن . در بازی سونیک 2006 گفته شد که روژ در علاقه با ناکلز و شدو است اما هنوز معلوم نیست کدوم انتخاب میشه \"_\" روژ معروف به اسمهای : شکارشی گنج و Bat girl دختر خفاشی هست روژ شخصیت قوی و باهوشی داره و همیشه تند و سریع راه حل مشکلی را پیدا میکنه . بعضی وقتها خیلی عاطفی میشه مثلا وقتی در بازی سونیک 06 به شدو میگه ( شدو بیاد بیار که حتی اگه دنیا ضد تو شد من همراهت میمانم ) روژ یک خفاش جاسوس حرفه ای است و از قدراتش حرکات اکروبات پرواز سرعت بالا دزدی و مهارتهای دیگر . روژ از بازی سونیک ادونچر به بعد وارو خیلی بازی ها شد و طرفدارهای زیادی به خودش جذب کرده .

بلیز پرنسس عالمی دیگره که برای نجاتش به دنیای سونیک و دوستان سفر میکنه یک گربه 14 سالش که قدرت تحکم روی زمردهای سول که از دنیاش اومدن را داره و وظیفش حمایت کردنشونه و قدرت تحکم با تمام بدنش روی عنصر اتش یا حتی بازی با او را داره . بلیز دختر باکلاس در حرکاتش است یعنی دختر رسمی است بخاطر پرنسش بودنش و تمام چیزهای حرکاتی و عادتهای که به او در قصر یاد دادن . همیشه مستقیم و صاف می ایسته در حرف زدنش بسیار مواظب و ارومه حتی حرکات جنگیش شبیه رقص باله میمونن و بلیز دوست نداره به او لقبی بدهند . بلیز تقالید رسمی داره و یکی از صفاتش خجاتیش هست بلیز همیشه احساساتشو مخفی نگه میداره . بلیز همیشه منتظم و ساکته بخاطر همین گربه ای اجتماعی نیست و به مجتمع زیاد وارد نیست پرنسس بودنش کمکش کرد تا با مشکلی پیش نیاد اما وقتی به دنیای سونیک سفر کرد با مشکلات زیادی در حرف و اتصالش با مردم رو برو شد . بلیز قبل از اینکه با سونیک و دوستانش اشنا نشده بود معنی ای درباره دوستی نمیدونست . اما در حالات عصبانی شدن بلیز میتونه خیلی وحشی بشه و قرارات اشتباهی بگیره بعضی وقتها خیلی متوتر میشه و شاید لوس بازی کنه او حتی در اول قدرت اتیش را یک لعنت دید چون دیگران با او اذیت میشدن و بخاطر همین بلیز تنها میموند . بلیز در کل نمیتونه تک و تنها کار را درست و جوری که میخاد انجام بده بخاطر مشکلش در اتصال به مردم و ابراز احساساتش در این مشکل سیلور خیلی کمکش میکنه سیلور مثل یک برادر برای بلیزه . بلیز شجاع و فداکاره بیشترین کسییه که از خود برای دیگران گذشت با اینکه مردم عالمش خیلی بهش کمک نکردن ! بلیز قوی ترین دختر سری های سونیکه و از بدی هاش اینه که زود بر دیگران حکم میکنه و کمک دیگرا را به او قبول نمیکنه نقطه ظعفش ارتفاعات هست و هر ادم غریبی که میبینه رو مثل یک تهدید حساب میکنه . بلیز از : خصوصیه و تنها بودن خوشش میاد از اعتماد به نفس ( که بیش از حد داره ) و انجام کارها تنها خوشش میاد ، وجود دوستان ، نگه داری از زمردهای سول در امان را دوست داره اما از : ارتفاعات ، اگمن نگا ، اگمن ، مارینا ( قبلا ) ، هر کس که دنیای او را تهدید میکنه ، و کمک مردم به را دوست نداره از دوستان بلیز _ سیلور ( بهترین دوست و برادر بزرگ ) مارینا ( دوست صمیمی ) کریم ( دوست صمیمی ) سونیک ( شریک در جنگ و دوست خوب ) ایمی ( یک دوست خوب ) تیلز و ناکلز اما رقبا و دشمناش : سونیک ( رقیب قبلی ) پرنسس دیزی ( در سونیک و ماریو ) دشمنا : اگمن نگا و اگمن ، ابلیس . بلیز اولین بار در بازی سونیک راش دیده شد . از اسمای دیگرش : cat girl دختر گربه ای . Cat woman خانوم گربه ای بانوی گربه ای . پرنسس بلیز . ملکه بلیز .

همون طور که تیلز بهترین صمیمی ترین دوست سونیکه و سونیک اورو به عنوان برادر کوچکش میبینه ایمیم یک دوست برای خودش پیدا کرده کریم بهترین صمیمی ترین و مثل خواهر کوچیک ایمیه و درست مثل تیلز قادر به پرواز هست . کریم یک دختر کوچلوی 6 ساله است مادرش وانیلا و حیوان خونگیش چیز نام داره که همه جا اورو با خودش میبره . کریم قادر به اتصال با حیوانات چاو هست و دوستشان داره . کریم دو گوش بزرگ داره ( همون طور که تیلز دو دم داره ) و قادره با اونا پرواز کنه . کریم با ادب و شیرین هست البته بخاطر عمر کوچکش بعضی وقتها خیلی ساده و بچه گانه رفتار میکنه . کریم یجورای حس فضولی داره و همیشه سعی میکنه کارشو درست و کامل انجام بده . کریم حاضره که تنها و رو پای خودش بایسته و همیشه به دوسانش کمک کنه . کریم با عمر کوچک از تنهای نمیترسه و قادر به اعتماد بنفس و انجام کارهایش تنها است . کریم اجتماعی هست و همیشه به دنبال دوستان بیشتر و دوستیه حتی با دشمنا . وانیلا مادر کریم به او اهمیت زیادی در تربیتش و زندگیش داده حتی کریم یک دختر با ادب لایق تمیز و مرتب تماما مثل پرنسس شد . خوب این پرنسس کوچولوی ما حتی در کلامش از کلمات زیبا و بچه گانش استفاده میکنه مثل : Mr مثلا به سونیک میگه اقای سونیک یا miss به دختر ها . کریم کارهای که مردم به او را میگویند انجام میده \" در شرایط مقبول \" کریم حتی قبل از هجوم ارومه و سعی میکنه دشمنو قبل از جنگ به خوبی بکشه . کریم مشتاق به یاد گرفتن بیشتر و ماجراجوی هست و با سن کوچکش خیلی شجاع و صادقه اما بخاطر سن کمش افکار ساده ای داره و همه چیزو جدی نمیگیره و شاید برای کوچیک ترین چیزا گریه کنه . کریم دوست داره بیشتر وقتشو بیرون در هوای باز در حال بازی با دوستاش یا جمع کردن گلهای که انها را خلاب میبینه بگذره . کریم هم از دیدن تلیویزیون لذت میبره و نقاشی را دوست داره . کریم شاد و خوشحاله و دوست داره همه را شاد و خوشحال ببینه و از دیدن بقیه ناراحت بدش میاد . کریم مسالم و دور از خشن هست اما اگه دشمن دوسانش را تهدید کرد کریم با شجاعت دفاع میکنه . از دوستانش : ایمی بهترین دوست ، سونیک ، تیلز ، ناکلز ، بلیز دوست خوب ، بیگ ، چاوها ، گروه اشوبگران ، ایمر ، شدو و ...... اما دشمناش : اگمن و روباتهایش ، متال سونیک ، اگمن نگا ، گروه بابیلون ، و ....... اولین ظهورش در بازی سونیک ادونس 2 بود . ( قرار بود در اولین ظهور در بازی سونیک هیروز باشه اما سونیک تیم برای معرفی بیشتر به او اینکارو کرد )

ویو یک پرستو 18 ساله فنی و میکانیکی باهوش و عضوه در گروه بابیلون . ویو در بابیلون گاردن به دنیا اومد و از نسل غریبان بابلی فضای است که به زمین امدند و گروه مشهور و بزرگ دزدان را تشکیل دادند . ویو به دست پدرش بزرگ شد و از او مهارتهای میکانیکی را یاد گرفت . و در گروه اخرین دزدان بابل که از قدیم تا الان ماندن فعالیت میکنه . ویو نابقه گروه و میکانیک است و خودش بردها را میسازه مثلا برد جت دست ساز ویو هست . ویو همراه گروهش در حال انجام دادن فعالیتهای منفی مثل سرقت و جرایم دیگر غیر معروف است که در بازی ذکر نشده . گروه بابیلون بخاطر کارهایش نظر بدی را کنار مردم گرفته و ابروی بدی داره اما این اصلا برای اعضایش مهم نیست چون نسلهای قبلی انها همیشه به دنبال سرقت و پول بودن و بزرگترین گروه دزدها را تشکیل میدادند . ویو با تمام قداتی که داره به خودش اعتماد به نفس بالای داره و از ادمهای خنگ و نفهم یا دیر فهم بدش میاد ویو مثل هر دزده دیگه ای علاقیه زیادی به پول و گنج داره . ویو مثل عقل گروهه ولی در گروه احترام بزرگی نمیبینه . ویو یک دختر میکانکی است و از کسانی که کارش را مدح نمیکنن و یا بخاطر اشتباهشان میگن مشکل از کارته بدش میاد . ویو میخاد همیشه بهترین در این کار باشه و به کارش عاطفه زیادی نشون میده . از کسانی که با او رقابت میکنند بدش میاد یا اگه ازش بهتر کار کنن بدش میاد و دوست داره بهترین باشه . و اگه کسی را با این صفات ببینه انکار میکنه و در اوقات نادری به او نظر خوب میده اما هیچ وقت ممتاز نمیده . ویو از کسانی که به او دستور میدن بدش میاد و سعی میکنه با جت در به دست اوردن مقام سر گروه رقابت کنه . ویو صبور هست و این از صفات خوبشه اما یک شخصیت زبون دراز و لوس در قراراتش هست و اخلاق رسمی ای نداره . ویو مسخره کردن مردم را دوست داره و اهانت به مردم در مسابقه را مثل یک بازی میبینه و مانعی نداره اما از مسخره کردن مردم بهش بدش میاد . ویو همیشه سعی بزرگی به رسیدن به هدفش را داره و حاضر برای رسیدن بهش تقلب کنه و یا قوانین را بشکونه حتی اگه جت خبری نداشت. ویو پول و گنج ، کارهای میکانیکی ، اسکیت سواری ، بهتر و بالاتر بودن ، خراب کردن کارهای و موفقیت های دیگران ، مسخره کردن مردم را دوست داره اما از : موقیت دیگران ، بهتر بودن تیلز در میکانیکات از او ، موفق یا بهتر نشدن بدش میاد از دوستانش جت و استورم هستن و رقیباش ، تیلز ، ایمی ، روژ و اگمنن . بعضی ها میگن که ویو عاشق جته ولی انکار میکنه اما بعضیها میگن نه فقط یک شایعست .

روحی که از 4000 سال پیش از قبیله اکیدینا امده و بشکل یک دختر 14 ساله بنام تیکال در اومد . تیکال دختر ریس باتشکاماک ( ریس قبیله ) هست . در نوجوانیش دوران جنگ را زندگی میکرد و او کاملا باهاش مخالف بود چون صلح را ترجیح میداد . تیکال دوستی برای چاوه ها و حیولای ابی بنام کیاس ( چون از اب ساخته شده بهش میگن مستر والتر ) هست اما وقتی پدرش خاست زمردهای هرج و مرج و زمرد مادر مستر امرد را بگیره تا در جنگش پیروز بشه کیاس دیونه میشه و شروع میکنه به نابود کردن . بخاطر همین تیکال برای متوقف کردنش کیاس را همراه روحش در مستر امرد حفظ میکند ! بعد از 4000 سال اگمن باز سعی به ازادی کیاس میکنه و روح تیکال همراهش ازاد میشه . تیکال با کمک سونیک و دوستانش جلو کیاس ( مستر والتر ) را میگیرن . و بعد تیکال به همراه مستر والتر به جای دیگری میروند تا زندگی ارامی داشته باشن . شخصیت تیکال بخاطر تعلیمات مادر بزرگش مهربان دلسوز ناز است و همیشه صلح را به جنگ و دعوا ترجیح میده تیکال بشدت با جنگ و دعوا و خلاف مخالفه و ارزو داره که همه در دوستی و محبه زندگی کنن . تیکال خیلی رو تعلیمات مادر بزرگش کار میکنه و فقط خشن را برای حالات ضروری استفاده میکنه و تا الان در بازی ها یکبار استفاده کرده . تیکال بیشتر میخاد که خلافات با حرف زدن اروم تموم بشه و همیشه از راه صلح استفاده میکنه . تیکال از : صلح و سلام بین مردم ، چاو ها ، زمرد مستر امرد ، وقت گذروندن با چاوها کنار زمرد ، سونیک و دوستانش ، ناکلز ، کیاس ( مستر والتر ) خوشش میاد و دوست داره اما از : جنگ ، هر اخلاق بد بی معنی ، نقشه پدرش ، اذیت شدن چاوها ، کیاس وقتی عصبانیه ، اگمن و نابود شدن خیر بدش میاد . از دوستانش / چاوها ، کیاس ، سونیک ، ناکلز ، تیلز ، ایمی ، کریم ، بیگ ، تیلز ، پدرش هستن اما دشمن و رقیباش اگمن و باتشکاماک پدرش که با او مخالفت کرد و رقیب در افکارش بود .

مارینا یک راکون پر حرف و نقنقو هست که در بعد بلیز ( عالم بلیز ) قبل از 7 سال به دنیا به دنیا امده و زندگب میکنه و بلیز دوست صمیمیش حساب میشه .از نظر شخصیت مارینا اغلب قبل از اینکه فکر کنه حرف یا عمل میکنه . او بیشتر متمایل به ریاست و جلب توجه دیگران هست . و گاهی اوقات شخصیت ازار دهنده ای است ، اما او بسیار دوست کوالا داره ( بعضی از مردم دنیا بلیز ) و اولین کسیه که به سونیک و تیلز وقتی در بعد بلیز میوفتن کمک میکنه . با توجه به سن او شخصیت کودکانه ای دارد . اسم مارینا به معنی دریای هست چون در جزیره زندگی میکرد و قایق میسازه و کلا دریای ایه . مارینا با لهجه اغراق استرالی صحبت میکند با استفاده از کلمات زبان عامیانه استرالیا مثلا \" bonza \" strewth \" و دوست صمیمی . مارینا ترس زیادی از ارواح داره از ارواح بسیار میترسه اما به دوستان خود نمیگه مارینا یک بسیار مشتاق به ماجراجوی هست و دوست داره در ایده یک کابتن بشه . مارینا نیز در اثبات قدرات خودش بسیار متمرکز هست و همیشه سعی به انجام عمل سخت را دارد تا خودش را به عنوان یک کاپتن معرفی کنه و تا بقیه او را ازار دهنده نبینن . از دوستانش : بلیز ( دوست صمیمی ) تیلز ، سونیک ، کوالاها ، برخی از مردم که با او در جزیره زندگی میکنن. اما دشمنانش : اگمن ، اگمن نگا ، جونی ، کاپتن Whisker مارینا از : ماجراجوی . سونیک . بلیز .تیلز . کاپتن بودن . The Coconut Crew گروه کوالا نادگیل ، کشتی ، رفتن به اردو خوشش میاد اما از : اشباح ، کاپیتان whisker شارب ، جونی ، اگمن و اگمن نگا ، وقتی کسی بهش گوش نمیده ، مقاتعه کردن حرفهاش ، نرفتن در ماجراجوی ، اگه مردم ترسس را از اشباح کشف کنن بدش میاد و اولین ظهورش در بازی سونیک راش ادونچر بود .

شید یکی از شخصیات های سخت ، منظم و تا حدی نجیب در مقابل قطبی روژ خفاش است . او بسیار وفادار است و می ترسد به ایستادن برای انچه او معتقد است که درست نیست .شید اموزش زیادی در هنر خفا و استفاده از اسلحه و تکنولوژی بالا دیده . شید یک نیروی مرگ بار در جنگ است . شید یک یک ساکن سابق در Twilight Cag و دارای رتبه عالی افسر از nocturnus است . او بسیار اگاه در مورد نژاد ها و ماکان های که در ابعاد دیگر وجود دارن است و حاضر به کمک تیم است با گفتن اسرار . او کاملا تحت تاثیر سونیک و ناکلز افتاد بعد از اینکه شجاعتشان را دید و در کنارشان مبارزه کرد . از دوستانش : ناکلز ، سونیک ،ایمی ، روژ ، شدو ، کریم ( اختیاری ) ، بیگ ، اومیگا ( اختیاری ) ، اگمن ( در برابر lx ) اما دشمنهاش :

Nocturnus ، ClanImperator Ix ،Charyb ،Scylla ،Pachacamac ( قبل از 4000) ، Dr. Eggman شید از : سونیک ناکلز و دوستانشان ، lx (در اول بازی ) ، اصل ونسب او ، korn ، تبس خوشش میا و دوست داره اما از : iX( بعد از چپتر 6 در بازی ) سونیک. دوستانش ( در اول بازی ) ، فریباکاری و تقلب ، خشونت های غیر ضروری ، Scylla و Charyb بدش میاد . اه و یک اگمنم اضافه کنید . شید 16-15 باضافه 4000 سالشه و مثل ناکلز یک اکیدنا ( خارپشت بی دندان یا اچیدنا ) هست و اولین ظهورش در بازی Sonic Chronicles: The Dark Brotherhood است . شید باهوش نه که نابقه ولی باهوش هست و قدرتش استفاده از اسلحه است اما قدرت همیشگیش دو دستبندش است که با انها قدرت صورتی رنگ به وجود میاره . شید یک لباس کامل عسکری پوشیده ولی شکل اصلیش بدونش اینطوریه ؛

استیکز، یکی از شخصیت های بسیار جدید سونیکی میباشد که به نظر میرسد در بازی های بسیار جدید \"انفجار سونیک\" حضور پرشوری داشته باشد. این شخصیت یک گورکن جنگلی است که جزو نیرو های طبیعی هست و جهت محافظت از جنگل و دنیا به داستان وارد شده است و قبلا، بیشتر زندگی خود را به تنهایی میگذراند و بعد از دیدن سونیک و دوستانش، یک دوستی خیلی خوب بین خود و اونا ایجاد شد و بهترین رابطه رو با امی داره. استیکز سعی میکند تا به کمک امی متمدن تر بشود و به دلیل این نزدیکی، همیشه سعی در محافظت از امی دارد.

استیکز، یک شخصیتی قوی، پرخاشگر و پر انرژی تری نسبت به سایز اعضای تیم سونیک داره؛ مثل یک حیوان وحشی. غریزه ی حیوانی اون در موارد بسیار زیادی بیشتر از دیگران است؛ به طور مثال شکار کردن و مبارزه کردن. به هر حال، او مدت بسیار زیادی در جنگل ها زندگی کرده بود و به همین دلیل تفکرات و عقیده هایش با دیگران تفاوت بسیاری دارد. حتی نوع صحبت کردنش! اما در کل او یک حیوان بسیار باهوش و زیرک است.

استیکز کندن لانه های زیر زمینی را در مواقعی که اوضاع بسیار عجیب و غریب میشود بسیار دوست دارد و از این کار لذت میبرد. حتی اگر وضعیت اطرافش وخیم نباشد، باز هم کندن لانه های زیرزمینی را دوست دارد.

به دلیل درنده خویی استیکز، او یک شخصیت خیلی اجتماعی نیست، اما رابطه ی خوبی با سونیک و دوستانش برقرار کرد! وی شخصیت قابل اعتمادی نیست، اما وقتی پای دوستی وسط کشیده بشه، قلب پر از مهربانی او آشکار میشود و حاضر است خودش را فدا کند؛ اما برای اینکه به دوستان جدید خود بتواند بیشتر نزدیک شود، باید خودش را ثابت کند. اما برخی مشکلاتی برای او وجود دارد که باعث سردرگمی اش میشود؛ وی دوست دارد تا با سونیک و دوستانش رابطه ای نزدیک داشته باشد اما از طرفی نگران است که نتواند با شرایط جوی اطرافش، اعم از نبودش لانه ی زیر زمینی، کنار آید.

هانی یک دخنر گربه زرد با موی های سیاه , دامن قرمز رنگ و روبان های سفید است همراه با زوج پوتین پاشینه بلند ونک تیز . هانی خواهر دوم کوچک و دوقلویه ایمی حساب میشه در بازی که نه ایمی خواهر نداره هانی خواهر ایمی حساب میشه چون شکلش حرکات لباس دومش از ایمیه او حتی در بازی در لیست شخصیات قرار نگرفت بلکه در نهایت بازی بر رفتن رو شخصیت ایمی و عوض کردنش او انتخاب میشود هانی بصورت مخفی در لیست شخصیات قرار گرفت . معلومات درباره این گربه خیلی کم است و شاید سگا او را به عنوان یک شخصیت حساب نکرده بود و نکرده ! تنها حظورش که بصورت مخفی بود در بازی sonic the fighters بود اما به احتمال زیاد هانی گربه همون شخصیت هانی در بازی fighters vipers هست . هانی یک شخصیت ادامی در بازی fighters vipers هست که شباهت بزرگی به هانی خودمون داره حتی اسمش هانیه و اسم حرکاتش با گربه تموم میشه . شخصیت انسان شکل یک دختر 16 و یک دانش اموز است و یکی از ساکنان شهر armstone که یک کلان شهر مستبدانرا حکم میکنه است . شخصیت هانی از بازی fighters vipers خیلی شبیه به شخصیت هانی از سونیکه حتی حرکات جنگشان شبیهه از نظر رفتار و لباس همکه یکی هستن اما هانی سونیک در ابتدا لباس ایمی روی او کشیده شد بعد تبدیل شد به دامن قرمز . اسم هانی به معنای عسل است و اسم هانی اولین شخصیت گربه در سری بازیهای سونیکه . هانی اول در کنار طرفداران غربی به اسم کندی شناخته میشد . معلومات درباره این شخصیت خیلی کم هست بخاطر یک بار حظور مخفیش که نه معلوماتی درباره شخصیت و رفتارش داد . یوجی ناکا طراح بازی سونیک sonic the fighters است وفکراصلیش نشر بازی از اونجا اومد که داشت بازی fighters vipers را میکرد و به فکرش رسید که بازی جنگ برای سونیک طراحی کنه . بخاطر همین این دو هانی شباهت زیادی دارن شاید حتی یکی باشن .

هانی غیر از شکل زرد و مشکی شکل صورتی و ابی را دارد ( دامن ابی و پوست صورتی همرا با مو زرد ) که از نظر شکل هیچ فرقی با شکل اول نداره اما از رنگ فرق هانی باید در مرحله غروب افتاب هیل با سونیک میجنگید اما این مرحله در مراحل ساخت تایید نشد و در بازی کامل اضافه نشد تنها شخصیت هانی اضافه شد .

هانی یک زوج از بال پست کمر خود دارد که به او در پرواز کمک میکنن . یکی از مشکلات هانی در بازی حرکت عجیب چشمش هست یکی از چشماش به جلو به حریف نگاه میکنه و چشم دومش به بازی کن !

لومینا نیمه دیگر void هست و نشان دهندهاحساسات مثبت که به مردم توانای رویا میدهد . لومینا یک دختر جوان و سرشار از انرژی است . شاید شکل کودکانه ای داشته باشه اما او به شیوه بسیار بزرگ و منطقی حرف و سخن میگوید . لومینا سخت تسلیم میشود هر چقدر که وضع بد باشه به راحتی تسلیم نمیشه او در دنیای ساخته شد از رویا های مردم زندگی میکند و مسـول خواب های خوب مردم است در حالی که نصف دوم و محایدش void مسولیت كابوس های مردم را دارد . در اول لومینا احساسات منفی را غیر ضروری و بی معنی در خواب دید اما بعد فهمید که ضروری برای خواب هستند . لومینا از lllumina به دنیا امد وقتی lllumina خود را دو نصف کرد نصف اول مثبت که لومینا است و نصف دوم احساسات منفی void ( مسول منفی ها اما او در اول شخصیت بدی نبود ) اما بعد از مرور وقت void شخصیت بدی میشه و شروع به نابود کردن دنیای رویا Maginaryworld میکنه ! وقتی لومینا عدم توانی جلو گیری از او را میبینه به دنبال قهرمانانی از عوالم دیگر دنیا های دیگر غیر از دنیااش میگرده در نتیجه سونیک تیلز ایمی و ناکلز را انتخاب میکنه و انها را به جهان خود میاره لومینا خود را با سونیک و دوستانش در معبد نور اشنا میکنه و سبب اوردنشان به دنیای خودش میگوید و احتاج او به کمک در نتیجه سونیک قبول میکند و به همراه دوستانش شروع به کمک میکنند . لومینا در یک توضیح دهنده برای دوستان در دنیای خواب ها بازی کرد . لومینا از : نابود شدن و فراموش شدن Maginaryworld دنیای خواب ها ، مردم خواب ها را فراموش كنن ، void ( قبلا ) بدش میاد در حالی از سونیک و دوستانش ، رویا ، احساسات مثبت خوشش میاد . مهارت های لومینا توانایی باز کردن پورتا های که منجر به هر یک جهان مختلف در دنیای خواب هستند داره او قادر به پرواز و انتقال از راه دور داره . اولین و اخرین حظورش در بازی Sonic Shuffle. است .

وانیلا خرگوش .یک مادر زیبا و محترم که در یک کلبه کوچک همراه با دختر خشکلش کریم زندگی میکنه .وانیل یک آشپز ماهر، بافنده، پاک کننده است و همواره تدریس دختر خود و مواظبت از او را هرگز فراموش نمیکنه . وانیلا همون طور که در بازی ها واظهه شوهر نداره و تنها با کریم زندگی میکنه سبب اصلی معلوم نیست که طلاق داده یا شوهرش به رحمت خدا رفته اما تنها چیزی که معلوم اینه که وانیلا یک کدبانوی موفق هست. نیز با نام های بانوی من . ماما .مادر و mom شناخته میشه مردم او را با نام وانیلا یا بنو صدا میزنن اما کریم با مامان گفتن . سن وانیلا در هیچ کدوم از بازی ها ذکر نشده ویا خانواده کاملش تنها چیزی که از خانوادش معروفه کریم ( دختر ) چاو و شوکولا ( حیوانات خانگی ) .

اولین حظورش در بازی سونیک ادونس 2 بود در بازی های مثل سونیک ادونس 3 و سونیک راش حظورش بصورت علنی بود اما در بازی های مثل سونیک فری رایدرز سونیک جنریس بصور مخفی حظور داشت. در بازی سونیک ادونس 2 کریم و وانیلا بعد از 6 سال از به دنیا امدن کریم به دست اگمن گروگان میشون و سونیک دوباره دور قهرمان بازی میکنه و به دنبال نجاتشان میره . سونیک مفق به کمک کریم میشه اما وانیلا جا میمونه . بعد از وقتی اگمن برای گول زدن وانیلا را ازاد میکنه تا سونیک و دوستانش را فریب بده اما بعد دوباره جان وانیلا به خطر میوفته ! با کمک سوپر سونیک وانیلا برای همیشه ازاد میشه و دوباره کریم و وانیلا با هم یک جا جمع میشوند و با کم سونیک دوباره زندگیه خوشی بدون ترس را ادامه میدهند .

وانیلا اخلاق مهربانی و دلسوزی داره و خیلی مواظب تربیت دخترش هست . وانیلا بانوی منظم و با اخلاق است و هیچ وقت نمیخواهد برای کسی مشکل بسازه از دوستان وانیلا : سونیک ایمی تیلز بلیز ناکلز ایمرول گیمرول هستن و تحدیدش دکتر اگمن است .

اولین ظهورش در بازی سونیک لوست ورده هست.زینا شخصیت بی عاطفه و بی رحم چابک است که فاقد ابتکار عمل است او بسیارخودخاه است و ترجیه میدهد قبل از هر چیز به خودش برسد خیلی به قیافه بیرونی خود میرسد مهم ترین چیز براش شکل هست . زینا بسیار بیهوده است و بسیار در ظاهر خود متمرکز شده بخصوص به ناخن هایش نیز مخرب و خشونت امیز است .

او از دیدن ازیت شدن مردم کیف میکنه و ازار مردم را دوست داره . با شکنجه و کشتن مردم مشکلی نداره اصلا دوست داره . زینا تنها عضو مونث در شیش مرگبار است و برهکس همه انها زینا فقط یک شاخ بر سرش دارد .

زینا 120 سالشه ارتفا : 136 سانتی متر وزن : 38 کیلو غرام است . زینا از هنر ناخون و وقت گذروندن با ناخونهایش و سونیک خوشش میاد اما از هر کس که هنر ناخون را اتوهین کنه . سونیک شکشت خوردن بدش میاد . از دوستانش تمام شیش مرگبار هستن اما دشمن و رقیبانش سونیک تیلز و اگمن اند .

همون طور که در بازی دیده شد زینا نوعی از علاقه را به سونیک داره مثلا وقتی در حال حرکت هست باسن خود را ظاهر و تکان میده بدون خجالت .

و در حال تلاش برای جذب سونیک .

صفات :

ایمی : عاشق . سرشار از انرژی اضافی . مهربون .

روژ : مغرور . زیبا . شکارشی الماس.

بلیز : خجالت . ساکت . رسمی.

کریم : با ادب . کودک . مربی حیوان .

ویو : با هوش . دزد . میکانیکی.

تیکال : مسالم . ناصح . دختر قبیله.

مارینا : نق نقو . مشتاق به ماجراجوی . خیالاتی .

شید : نجیب . سخت . منظم .

استیکز : جنگلی . طبیعی . مبارز .

هانی : جنگجو . با نمک همرا لباس رسمی .

لومینا : رویایی . مثبت . منظم .

وانیلا : مادر . بانو . مواظب دخترش .

زینا : بی عاطفه . متمرکز به شکلش . هوس جنسی .

خیلی خوب اینم از شخصیات رنگ ها مختلف برای همه حالا سوال اگه 10 شخصیت بهتر رو به ترتیب نام ببری کدو اولینه .


امضاي کاربر :
سونیک: ( سرعتی فوق العاده با اشتیاق به ماجراجوی ! )

ایمی : ( من ایمی رز هستم ! زیبا و پر انرژی ! )

SonAmy 4 evet

به وبم سری بزنید ♡ gosonicgo.mihanblog.com
یکشنبه 22 تیر 1393 - 22:43
وب کاربر ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 5 کاربر از zs469 به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: game-tik & lightning & shadow_dark & sonic-shadow & mamad120 &

آفلاین






ارسال ها : 197
عضويت : 24 /3 /1393
محل زندگي : گرگان
سن : 17

تشکرها : 9
تشکر شده : 97


نمايش پروفايل کاربر ارسال پيام خصوصي
پاسخ : 1 RE بيوگرافی تمام شخصیات مونث در سونیک

واقعا کامل بود ممنون خسته نباشی


امضاي کاربر :
The Brightest Lights Cast The Darkest Shadows ...
یکشنبه 22 تیر 1393 - 23:39
وب کاربر ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش

آفلاین






ارسال ها : 291
عضويت : 4 /4 /1392
محل زندگي : Qazvin
سن : 14

تشکرها : 190
تشکر شده : 187


نمايش پروفايل کاربر ارسال پيام خصوصي
پاسخ : 2 RE بيوگرافی تمام شخصیات مونث در سونیک

معجزه کردید!

بسیار زیبا، کامل، کاربردی، و عالی!


امضاي کاربر :
آیا ما به اندازه ی کافی قدرتمند هستیم، تا یکی باشیم؟
هرگز تسلیم نخواهیم شد، بذار تا روز های باهم بودن رو به خاطر بیاریم!
آیا ما به اندازه ی کافی قدرتمند هستیم، تا به راستی ما باشیم؟
هرگز نمیتونیم تسلیم بشیم، چون ما یکدیگر رو داریم.
این نه درباره ی من است، نه درباره ی تو، این درباره ی ماست.

دوشنبه 23 تیر 1393 - 06:25
وب کاربر ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !
ارسال پاسخ جديد

پرش به انجمن :
[-]
دانلود نرم افزار
آیکون نام معرفی لینک دانلود
آیکون نام معرفی لینک دانلود


صفحه اصلي | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | حالت آر اس اس طراح پوسته سرزمین مجازی بوده و حذف این نوشته غیر مجاز است