ناموفق ترین عنوان سگا در کل تاریخ سگا

تبلیغات
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
تاپيکهاي مهم
قوانین فروم آپلود سنتر طراح قالب انجمن
طراح قالب انجمن طراح قالب انجمن طراح قالب انجمن
طراح قالب انجمن طراح قالب انجمن طراح قالب انجمن
  • نمایش پاسخ ها
  • چت روم فروم
  • صفحه دلخواه
ارسال پاسخ جديد
تعداد بازديد 120102
نويسنده متن پيام

آفلاین






ارسال ها : 214
عضويت : 20 /3 /1393
محل زندگي : ارومیه
سن : 13

تشکرها : 10
تشکر شده : 196


نمايش پروفايل کاربر ارسال پيام خصوصي
ناموفق ترین عنوان سگا در کل تاریخ سگا

ناموفق ترین عنوان سگا از لحاظ فروش بازیsonic the fighterساخته شده در سال 1996 و برای کنسول arcadeوارد بازار شد سبک این بازی اکشن است که در ان شخصیتهای سونیکی با لگد و مشت و. .به جان هم می افتاند در مکان ها و مراحل مختلف و سبک این بازی، بازی شبیه کشتی کج است

دلایل ناموفق بودن

یک گرافیک پایین

دو ساخته شده بر یک کنسول ناموفق

سه گیم پلی ضعیف

چهار دور بودن از اصالت سونیک


امضاي کاربر :
There can be one sonic in his world
let me show you what am i made of
I never fail doctor
سه شنبه 10 تیر 1393 - 01:03
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 9 کاربر از bluesonic به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: game-tik & amirsonic & echoob & armani1 & sayehsazan00 & sheykhbahayi00 & sazokar00 & ehdasgostar0 & echoob00 &

آفلاین



طرفدار سونیکی


ارسال ها : 3
عضويت : 12 /2 /1398

تشکرها : 11
تشکر شده : 6


نمايش پروفايل کاربر ارسال پيام خصوصي
پاسخ : 4 RE ناموفق ترین عنوان سگا در کل تاریخ سگا

سنگ خارا يا گرانيت (به فرانسوي: granite) گونه‌اي سنگ آذرين دروني است. به همين دليل، بافتِ آن داراي دانه‌هاي متوسط تا درشت است و داراي کوارتز (دُرّ کوهي) و فلدسپات، ميکا، و پاره‌اي کاني‌هاي ديگر مي‌باشد. بسته به کاني‌هايِ موجود در سنگ خارا و شيمي آن، اين سنگ به رنگ‌هاي گوناگوني، از صورتي تا خاکستريِ پررنگ و حتي سياه، يافت مي‌شود. اين سنگ از سنگين‌ترين سنگ‌ها با چگالي ???? گرم بر سانتي‌متر مکعب به‌شمار مي‌رود.

سنگ خارا يکي از محکم‌ترين و سخت‌ترين سنگ‌ها مي‌باشد. به همين خاطر به عنوان مصالح ساختماني به صورت گسترده‌اي استفاده مي‌شود. مقاومت اين سنگ در مقابل ساييدگي باعث استفاده گسترده از آن در آزمايشگاه‌ها شده‌است. مقاومت و سختي بالاي اين سنگ اين امکان را فراهم مي‌کند که ورقه‌هايي به ضخامت تنها چند ميلي‌متر از اين سنگ ساخت.

لازم است ذکر شود که واژه گرانيت داراي ريشه لاتين مي‌باشد.

سنگ خارا سنگي است که از سرد شدن توده‌هاي مذاب شکل گرفته‌است. گرانيت سمبل سختي، مقاومت و دوام است. سنگ خارا به رنگهاي سفيد، خاکستري، پرتغالي، سبز، مشکي، قرمز و غيره ديده مي‌شوند. گرانيت‌ها نسبت به سنگهاي آهکي سخت‌تر اما يکنواخت تر هستند. سنگهايِ خارا به راحتي خش برنمي‌دارند و مقاومت آن‌ها در مقابل حرارت بالا مي‌باشد. گرانيت بهترين کاربرد را در سنگفرش بيروني و در مکانهايي که در معرض عبور و مرور زياد است، دارد و نيز آن را مي‌توان در نماي بيروني و سنگفرش داخلي ساختمان و پله‌ها استفاده نمود. اين سنگ‌ها از کشورهاي آسياي ميانه مانند هندوستان، چين، تايوان و ويتنام خريداري مي‌گردند و از کيفيت بسيار بالايي برخوردار مي‌باشند. اين نوع سنگ شامل ? نوع طبيعي ورنگ‌شده مي‌باشد که از انواع آن مي‌توان به سنگهايي با نام هلويي و نخودي و قرمز رنگ شده، بلک گالکسي، شانسي بلک، کارمن رد، بالتيک براون، مپل رد، جوپارنا، مولتي کالررد ولگابلو، بيداسر قهوه‌اي، بيداسر سبز، باش پاراديسو، تن براون، سيلور پرل … اشاره کرد.

از آنجا که سنگ خارا سختي بالايي دارد، هزينه برش و فرآوري آن بيش از سنگ‌هاي آهکي مي‌باشد و همچنين داراي طول عمر و دوام بسيار بالاتر از سنگ‌هاي آهکي است.

سنگ پله

قیمت سنگ گرانیت

سنگ گرانیت مروارید مشهد

قیمت روز سنگ مرمریت خوی

سنگ گرانیت نهبندان

سنگ جدول

سنگ ازاره

سنگ نما

سنگ کوبیک مشهد

قیمت سنگ گرانیت کابینت

قیمت سنگ تراورتن

سنگ مرمریت

موزاییک

سرامیک

گرانيت چيست؟

گرانيت سنگ آذرين رنگ روشني است که دانه‌هاي آن به قدري بزرگ هستند که مي‌توان با چشم غيرمسلح آن‌ها را مشاهده کرد (برخي سنگ‌ها به قدري ريزدانه‌اند که هيچ دانه‌اي نمي‌توان در آن‌ها با چشم ديد). گرانيت به واسطه تبلور آرام مواد مذاب (ماگما) در زير زمين تشکيل مي‌شود. سنگ گرانيت عمدتاً از کوارتز و فلدسپار و به مقدار خيلي کمتر از ميکا (طلق) ، آمفيبول و کاني‌هاي ديگر تشکيل شده است. اين ترکيب کاني‌ها معمولاً موجب رنگ قرمز، صورتي، خاکستري يا سفيد مي‌شود (کوارتزو طلق سفيد دانه‌هاي سفيد رنگ و فلدسپار دانه‌هاي صورتي رنگ)، و کاني‌هاي تيره مانند طلق سياه (بيوتيت) بخش تيره سنگ را تشکيل مي‌دهند که در تمام سنگ قابل‌مشاهده‌اند.

شناخته‌شده ترين سنگ آذرين

گرانيت شناخته‌شده ترين سنگ آذرين است. بسياري از مردم سنگ گرانيت را مي‌شناسند چون متداول‌ترين سنگ يافت شده در سطح زمين بوده و براي ساخت بسياري از اشيا در زندگي روزمره از آن استفاده مي‌شود از جمله روي کابينت‌ها و پيشخوان، کف پوش، سنگفرش، جدول، پله، نماي ساختمان و سنگ قبر و يادبود. به خصوص اگر در شهر زندگي مي‌کنيد در اطراف خود مصارف مختلف گرانيت را مشاهده مي‌کنيد.

گرانيت: نمونه گرانيت بالا يک نمونه معمول گرانيت حدود 5 سانتيمتري است. اندازه دانه‌هاي آن به قدري درشت است که مي‌توانيد کاني‌هاي اصلي را ببينيد. دانه‌هاي صورتي فلدسپار ارتوکلاز هستند و دانه‌هاي شفاف تا دودي، کوارتز يا مسکويت (ميکاي سفيد) هستند. دانه‌هاي سياه ممکن است بيوتيت (طلق سياه) يا هورنبلند (آمفيبول) باشند. کاني‌هاي متعدد ديگر نيز ممکن است در گرانيت وجود داشته باشند.

کاربردهاي فراوان گرانيت

گرانيت به خاطر ظهور زياد آن در طبيعت بسيار شناخته شده است (در ايران کوه‌هاي سهند، سبلان، رشته‌کوه الوند در غرب، شيرکوه يزد و جنوب خراسان و کوه تفتان از منابع مهم گرانيت به شمار مي‌آيند).

معاني مختلف گرانيت

واژه "گرانيت" توسط افراد مختلف با معاني مختلفي استفاده مي‌شود. در دوره‌هاي مقدماتي يک تعريف ساده استفاده مي‌شود. تعريف دقيق‌تر آن در سنگ‌شناسي (زمين‌شناساني که در مطالعه سنگ‌ها تخصص دارند) به کار مي‌رود. و کلمه گرانيت، زماني که توسط فروشندگان سنگ‌هاي تزئيني استفاده مي‌شود، مي‌تواند تعاريف بسيار متفاوتي داشته باشد.

اين تعاريف گوناگون از گرانيت ممکن است منجر به مشکلاتي در ارتباط با افراد شود اما اگر بدانيد فرد مقابل که از واژه گرانيت استفاده مي‌کند کيست مي‌توانيد اين واژه را در جايگاه خود تفسير کنيد. سه کاربرد متداول واژه گرانيت به شرح زير است:

الف- تعريف گرانيت در دوره‌هاي مقدماتي

گرانيت سنگ آذرين رنگ روشن و دانه درشت است که عمدتاً از کوارتز و فلدسپار و به مقدار کمتري از کاني‌هاي ميکا و آمفيبول تشکيل شده است. اين تعريف ساده، دانشجويان را قادر مي‌سازد به سادگي سنگ را با بررسي ويژگي‌هاي ظاهري تشخيص دهند.

ب- تعريف سنگ‌شناسي

گرانيت يک سنگ پلوتونيکي است که در آن، کوارتز 10 تا 50 درصد از ترکيبات فلسيک و فدلسپار آلکالي 65 تا 90 درصد از کل فلدسپار آن را تشکيل مي‌دهد. استفاده از اين تعريف نياز به شناسايي کاني‌شناسي و توانايي‌هاي زمين‌شناسي کافي دارد.

بسياري از سنگ‌هايي که با تعريف دوره‌هاي مقدماتي به عنوان گرانيت شناخته مي‌شوند، توسط سنگ‌شناسان گرانيت ناميده نمي‌شوند و ممکن است به جاي آن از واژه گرانيت آلکالي، گرانوديوريت، پگماتيت يا اپليت استفاده کنند. سنگ‌شناسان ممکن است اين سنگ‌ها را گرانيتوئيد بنامند نه گرانيت. تعريف‌هاي ديگري نيز بر اساس ترکيب کاني‌شناسي براي گرانيت وجود دارد.

پ- تعريف تجاري

واژه گرانيت توسط فروشندگان سنگ‌هاي تزئيني و ساختماني براي ساخت پيشخوان، سنگ کف، نما، پله، جدول و محصولات ديگر استفاده مي‌شود .

در صنعت بازرگاني سنگ، گرانيت سنگي است که دانه‌هاي آن با چشم قابل‌مشاهده بوده و سخت تر از سنگ مرمر است. در اين تعريف گابرو، بازالت، پگماتيت، شيست، گنيس، سينيت، مونزونيت، آنورتوزيت، گرانوديوريت، دياباز، ديوريت و بسياري سنگ‌هاي ديگر همه گرانيت ناميده مي‌شوند. تمام تصاوير اين مقاله، از اين ديدگاه گرانيت هستند.

کاربردهاي گرانيت

گرانيت اغلب به صورت سنگ بنا (dimension stone) استخراج مي‌شود (سنگ طبيعي به صورت بلوک‌هايي با طول، پهنا و ضخامت مشخص برش داده مي‌شود). گرانيت به قدري سخت است که در مقابل بيشتر سايش‌ها مقاوم است و به اندازه‌اي مستحکم است که وزن قابل‌توجهي را بتواند تحمل کند و تا حدي خنثي است که در مقابل هوازدگي مقاوم باشد و مي‌توان آن را با ساب زدن براق کرد. اين ويژگي‌ها باعث مي‌شود گرانيت سنگ بسيار محبوب و مفيدي به عنوان سنگ بنا باشد.


دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 - 11:05
وب کاربر ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش

آفلاین



طرفدار سونیکی


ارسال ها : 4
عضويت : 24 /2 /1398
محل زندگي : esf

تشکرها : 7


نمايش پروفايل کاربر ارسال پيام خصوصي
پاسخ : 7 RE ناموفق ترین عنوان سگا در کل تاریخ سگا

زمانی که برای اولین بار ظروف یکبار مصرف وارد بازارها شدند، همه نفس راحتی کشیدند و به خود وعده زندگی سالم‌تر و البته راحت‌تری دادند. در حال حاضر سا‌ل‌هاست که این ظروف حتی در نذری‌ها و سفره‌های ما جای خود را باز کرده‌اند و از زمانی که نذری در سینی‌ها و ظروف فلزی در بین مردم پخش می‌شد زمان زیادی گذشته ‌است.

مزایای استفاده از ظروف یکبار مصرف

1- دارای مقاومت به مواد الکلی

۲- صرف انرژی کمتر برای تولید

۳- قابلیت شکل پذیری بالا با گستردگی متفاوت خواص فیزیکی

۴- طرح پذیری

۵- شفاف بودن

ظرف یکبار مصرف

قیمت روز نایلکس

سفره یکبار مصرف

کیسه زیپ دار کوچک

مناسب بودن پلاستیک ها در کاربردهاى غذایى :

تمامى پلیمرها از نوع دست اول تا آنهایى که بازیافتى بوده و همچنین ظروف پلاستیکى حتماً باید قبل از استفاده در صنعت غذایى تحت آزمون Food grade قرار بگیرند. این آزمون تحت استانداردهاى اتحادیه اروپا (EEC) و آمریکایى (FDA) انجام مى شود. با انجام آزمون هایى که در اداره کل آزمایشگاه هاى کنترل غذا و دارو نیز قابل اجرا هستند میزان مهاجرت مواد سازنده پلیمرها به سمت مواد غذایى مشابه سنجیده مى شود. در واقع وزارت بهداشت مقاومت و میزان مهاجرت مواد سازنده پلیمرها را در حلال ها یا محلول هاى مشابه مواد غذایى مى سنجد.

سینی پلاستیکی شیرینی

لیوان کاغذی

نارگستر

ظرف پلاستیکی درب دار

ظروف پلاستیکی یکبار مصرف را داخل ماکروفر قرار ندهید :

از ظروف پلاستیکی در ماکروویو استفاده نکنید به خصوص غذاهای حاوی روغن و چربی ، چون گرما و پلاستیک و روغن با هم ترکیب شده ، که نتیجه ی آن تولید سم دیوکسین است ( از ظروف پیرکس و چینی استفاده کنید).

برای نوشیدنی‌های گرم از لیوان‌های کاغذی یا ظروف پلی استایرنی سفید رنگ و برای نوشیدنی‌‌های سرد از ظروف پلی استایرنی بی‌رنگ و شفاف استفاده کنید

گلدان یکبار مصرف

لیوان یکبار مصرف شفاف

ظروف یکبار مصرف گیاهی

لیوان کاغذی

ظروف پلی استایرن چیست؟

پلی‌استایرن یک پلیمر مصنوعی معطر از مونومر استایرن (یک ماده پتروشیمی) می‌باشد که برای ساخت فنجان، بشقاب، کاسه، ظروف غذای بیرون بر و غیره مورد استفاده قرار می­گیرد. این ماده به دلیل وزن سبکی که دارد که ۹۵% آن را هوا تشکیل داده شناخته شده می‌باشد. در حقیقت در گذشته نه چندان دور، لیوان‌هایی‌ از جنس پلی‌استایرن بهترین روش برای نوشیدن مایعات گرم محسوب می شد. پلی‌استایرن۳۰ سال پیش به عنوان یک عایق ارزان و عالی برای نگه داشتن قهوه داغ مورد استفاده قرار می­گرفت. لیکن از این ماده بعدها در ظروف یکبار مصرف نیز مورد استفاده قرار گرفت

لیوان یکبار مصرف

ظروف بسته بندی

ظروف بسته بندی مرغ

ظروف یکبار مصرف گیاهی چیست؟

ظروف یکبار مصرف گیاهی از نشاسته وذرت ساخته شده‌ا‌ند و همانند ظروف بامبو دوستدار محیط زیست می باشند. در شرایط مناسب (دما، رطوبت و حضور میکروب ها)، محصولات به زیست تا ۶ ماه در طبیعت تجزیه می شوند. این محصولات تبدیل به هوموس‌های غیر سمی شده که می‌توان از آن‌ها به عنوان کود استفاده شود. ظروف یکبار مصرف گیاهی به زیست از نشاسته ذرت ساخته می‌شوند و در نهایت در دستگاه‌های مختلف فرمینگ تبدیل به ظروف گیاهی در اشکال مختلف می‌شوند


سه شنبه 24 اردیبهشت 1398 - 15:20
وب کاربر ارسال پيام نقل قول تشکر حذف تشکر گزارش

آفلاین



طرفدار سونیکی


ارسال ها : 2
عضويت : 29 /4 /1398

تشکرها : 6


نمايش پروفايل کاربر ارسال پيام خصوصي
پاسخ : 8 RE ناموفق ترین عنوان سگا در کل تاریخ سگا

یکی از لذت های فصل تابستان دورهمی های عصرانه در کنار خانواده و دوستان است. این لذت زمانی بیش تر خواهد شد بتوانیم به بهترین شکل از بالکن یا حیاط خانه خودمان

دیوار کرکره ای

استفاده نماییم. اما شاید این کار با آفتاب تابستان عملی نشده و مجبور باشیم فقط شب ها از فضای بیرون بهره ببریم. اگر بدانیم که برای بالکن، حیاط و یا فضایی در کنار استخر

چه نوع سایبانی را می توانیم به کار ببریم قطعا این مشکل را حل کرده و آفتاب دیگر برایمان آزار دهنده نخواهد بود. در ادامه چند ایده برای انواع سایبان ها را اننخاب کردم که

شما می توانید بر اساس نیازتان آن ها را سفارش داده و تهیه نمایید.

سایبان پارکینگ اتومبیل در منازل

یک داربست برای گیاهان رونده

ساده ترین روش که در بسیاری از خانه های قدیمی نیز پیدایش می کنیم به کار بردن داربست ها برای گیاهان بالارونده است. اما همان داربست های قدیمی را می توان به

صورت مدرن و امروزی تر طراحی کرد به طوری که مانند تصویر بالا به یک فضای جدید در محوطه بیرونی خانه تبدیل شوند. هرچقدر فاصله الوارهای داربست به یکدیگر

نزدیک تر باشند، نور تابیده شده کم تر خواهد بود.

سایبان تراس آپارتمان

سایبان چتری بزرگ برای محوطه

شاید مدل چترمانند سایه بان ها را بیش تر در کنار سواحل و استخرها دیده باشیم، اما نکته اصلی در این جاست که شما محدودیتی برای استفاده از آن ها ندارید. مسلما هرچقدر

که چتر بزرگ تر باشد سایه اندازی بیش تری نیز خواهد داشت. انتخاب رنگ این سایه بان کمک زیادی به طراحی محوطه حیاط شما می کند. مانند تصویر بالا می تواند با رنگ

سایر مبلمان هماهنگ شده و هارمونی زیبایی را به وجود بیاورد.

سایبان تاشو برای بالکن کوچک

سایبان ها فقط برای حیاط ها و محوطه های بزرگ نیستند. شما در یک بالکن کوچک مانند تصویر بالا نیز می توانید از آن ها استفاده نمایید. این مدل سایبان در قسمت بالایی تراس

نصب شده و در نتیجه شما می توانید میزان سایه اندازی آن را متناسب با نیازتان تنظیم نمایید. کوچک و قابل جمع بودن این نمونه باعث می شود که با فضای بالکن های کوچک

سازگار شود و سایه مورد نیاز را ایجاد نماید.

سایبان پارچه ای شیک

مدل های x شکل و یا ضربدری بخش زیادی از تراس های بزرگ و یا حیاط را پوشش می دهند. علاوه بر این، طراحی شیک و مدرن آن ها جلوه ای خاص را به محوطه شما می

آلاچیق اصفهان

بخشند. اما برای داشتن این مدل باید فضای بزرگ و کافی در اختیار داشته باشید.

سایبان خودرو

یک پرگولای خاص برای پوشاندن تراس

پرگولاها و سایبان های چوبی ایده های زیبا وکم هزینه تری نسبت به سایر موارد هستند. داربست چوبی به همراه پوششی از گیاه و یا مشابه نمونه موجود در تصویر بالا یک

فضای ساحلی و شاعرانه را به وجود می آورد. سایه روشنی که توسط این پوشش ایجاد می شود می تواند فضا را برای شما لذت بخش تر نماید.

سایه سازان

سایبان قابل تنظیم در هر شرایط

این مدل که تقریبا به نمونه اول شباهت دارد دارای تیغه های قابل تنظیم برای شرایط گوناگون است. شما بسیار راحت با تغییر جهت این تیغه بنابر میزان تابش نور آفتاب، می

توانید سایه مورد نیاز خود را تنظیم نمایید. رنگ بندی این نمونه هم می تواند به زیبایی محوطه بیرونی خانه شما کمک زیادی نماید.

سایبان پارچه ای به نام بادبان

سایه بان های چادری نمونه دیگری از سایه بان های مناسب برای بالکن و حیاط های کوچک هستند. مدلی مانند تصویر بالا که مدل بادبانی نیز نامیده می شود، به دلیل قابلیت

نصب آسانی که دارد به راحتی می تواند با فضای شما انطباق پیدا نماید. ممکن است تصور کنید که این مدل سایه اندازی کافی ندارد اما اگر در ارتفاع مناسب نصب شود کاملا

ایده آل خواهد بود.

سایبان ویلایی

سایبان پرده ای لوکس

مدل آلاچیق هایی که با پارچه پوشیده می شوند نمونه هایی لوکس تر نسبت به سایرین خواهند بود. وجود پرده ها این امکان را به شما می دهد که به راحتی نور تابیده شده را

کنترل نمایید. این مدل ها بیش تر برای حیاط های بزرگ و محوطه ویلاها به کار می روند و ممکن است از لحاظ هزینه گران تمام شوند. اما به راحتی می توانید مبلمان مورد نظر

خود را با توجه به ابعاد آن بچینید.

سایبان چتری برای تراس کوچک

نمونه بالا یکی دیگر از راه حل ها برای بالکن ها و تراس های کوچک است. این طرح که همانند مدل چتری است می تواند از یک سمت جمع شده و به حالت نیمه تبدیل شود. در

تصاویر سایبان حیاط

این حالت به راحتی در کنار دیوار قرار گرفته و با چیدان یک میز و صندلی محوطه کوچک فضای شما تکمیل می گردد. این طرح جمع و جور نیز اگر در ارتفاع مناسب تنظیم شود

سایه اندازی خوبی برایتان ایجاد می نماید.

سایبان مسافرتی حتی در حیاط

سایبان هایی که برای کمپینگ و اردو زدن به کار می روند نیز نمونه دیگری هستند که مانند سایبان های پارچه های می توانند برای فضاهای کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار

ساخت سایبان در اصفهان

بگیرند. این مدل ها دارای تنوع رنگی بالایی هستند و نصب آسان تری دارند. در هرکجا که از آن ها استفاده نمایید فضای صمیمی و دوستانه ای را خلق می کنند.

سایبان پارکینگ یکی از انواع پرکاربرد سایبان ها است که در اکثر مجموعه های تجاری و حتی منازل شخصی کاربرد بسیار زیادی دارد.اکثر پارکینگ ها نیاز به سایبان دارند و

این امر ضرورت بالا بودن کیفیت سایبان ماشین و سایبان خودرو را میرساند.

خودرو ها به مواظب در برابر باران و نور خورشید نیاز دارند.جنس سایبان پارکینگ باید بسیار مرغوب باشد که بتواند سال های زیادی کاربرد داشته باشد.

سایبان

جنس سایبان ماشین باید به نحوی باشد که نور خورشید را انعکاس دهد و به این ترتیب باعث خنک شدن زیر سایبان شود.زیرا یکی از دلایل اصلی برای نصب سایبان برای

ماشین ها همین محافظت در برابر گرمای ایجاد شده از نور خورشید است.برای اینکار باید از جنسی استفاده شود که آنتی uv باشد که گرما را انتقال ندهد.

از دیگر ویژگی های سایبان پارکینگ مرغوب کم صدا بودن آن است.به خصوص در مواقع بارندگی.قوس پذیری نیز یکی از مواردی است که باید در جنس استفاده شده در سایبان

خودرو مد نظر قرار بگیرد.

وزن سایبان هر چه سبک تر باید بهتر است و این سبک بودن دلیلی بر کم بودن کیفیت جنس آن نخواهد بود.سایبان های سبک وزن باید خیلی محکم نصب شوند و به همین منظور باید

سایبان متحرک

از مجموعه ای نصب چنین سایبانی را بخواهید که توانایی این کار را داشته باشد و در زمینه نصب سایبان تجربه کافی داشته باشد.


شنبه 29 تیر 1398 - 12:09
وب کاربر ارسال پيام نقل قول تشکر حذف تشکر گزارش

آفلاین



طرفدار سونیکی


ارسال ها : 1
عضويت : 30 /4 /1398

تشکرها : 6


نمايش پروفايل کاربر ارسال پيام خصوصي
پاسخ : 9 RE ناموفق ترین عنوان سگا در کل تاریخ سگا

هُتِل يا مهمانخانه[?] نوعي مکان مسکوني اجاره‌اي است که معمولاً براي مدت کوتاه به افراد اجاره داده مي‌شود. هتل‌ها از امکانات اقامتي و گردشگري شهرها به حساب مي‌آيند

موزه هنرهای معاصر اصفهان

و بيشتر مورد استفاده? مسافران و گردشگران قرار مي‌گيرند. هتل‌ها داراي تعداد زيادي اتاق هستند که گاه به چند صد اتاق مي‌رسد. علاوه بر اتاق‌ها و سوئيت‌هاي اقامتي،

هتل‌ها داراي امکانات جنبي گوناگوني هستند. رستوران، استخر شنا، کافي شاپ و سالن اجتماعات نمونه‌هايي از امکانات هتل‌ها هستند.

معمولاً مشتريان هتل در اتاق‌ها و سوئيت‌هايي که داراي تخت خواب، توالت و حمام مجزا هستند ساکن مي‌شوند. اتاقهاي يک تخته و دوتخته مشتريان بيشتري دارند.

هتل hotel از واژه فرانسوي hôtel گرفته شده‌است که خود برگرفته از hôte به معناي ميزبان است. hôtel در فرانسه اشاره به ساختماني مي‌کند که بازديدکننده

سالن همایش اصفهان

زيادي داشته باشد. اما با ورود اين واژه به زبان انگليسي و سپس گسترش آن به ساير زبان‌ها، معناي کاربردي هتل دگرگون شده و امروزه به نوع خاصي از مکانهاي اقامتي

براي مسافران اطلاق مي‌شود

پيشينه در ايران

آثار بدست آمده در تپه‌هاي باستاني و ديگر جاهاي فلات ايران حاکي از آن است، که رفت‌وآمد از ديرباز ميان اقوام پيش از تاريخ وجود داشته و بر اثر همين تعامل و

رفت‌وآمدها، خصوصيات فرهنگها از يک تمدن به تمدن ديگر منتقل مي‌شده در دوران حکومت عيلاميان د تأسيساتي براي استراحت و رفاه حال آنان وجود داشته که بعدها بر اثر

حملات آشوريان از بين رفته. در بررسيهاي دقيق و مستندي که از دوره مادها به عمل آمده بناها و تأسيسات عام‌المنفعه براي مسافران وجود نداشته. اما در زمان حکومت

رزرو هتل ارزان

هخامنشيان و به‌قدرت رسيدن شاه کوروش بزرگ، از جمله اقدامات او، ساختن جاده‌هايي ارتباطي که باقي‌مانده از زمان مادها بود را گسترش داد، ساخت و ساز علي‌الخصوص

تأسيسات عام‌المنفعه که بنوعي با مسافر در ارتباط بود همانند آب انبار، کاروانسرا، ميل راهنما و…رايج گرديد.

هرودت تاريخ‌نويس يوناني در اين باره مي‌گويد: داريوش کبير براي رفاه حال مسافران که از اين مسيرها عبور مي‌کردند ايستگاه‌هايي که بايد آن را هسته اوليه واحدهاي اقامتي

خیابان شیخ بهایی اصفهان

بحساب بياوريم تأسيس کرد به‌طوري‌که در ? کيلومتر ? کاروانسرا ايجاد کرد در اين کاروانسراها چاپارهاي هخامنشي حضور داشتند تا نامه‌هاي ديواني و دولتي را سريع به

مقصد برساند.

از جمله اقدامات دولت سلوکيان نيز مي‌توان به گسترش راه‌ها، جاده‌ها و تأسيس بناهايي همچون کاروانسرا اشاره کرد. امپراطوري اشکانيان نيز در کنار مسير جاده ابريشم که

از اهميت بسيار بالايي برخوردار بود منزل‌گاه‌ها وکاروانسراهايي بنا کردند.

در زمان ساسانيان نيز به ويژه در کنار مسيرهاي تجاري تأسيسات عام‌المنفعه براي رفاه بيشتر مسافرها ايجاد گرديد که کاروانسراي جنوب فيروزآباد فارس و کاروانسراي

دروازه گچ اشاره کرد.

قدیمی ترین پل اصفهان

فهرست مکان‌هاي اقامتي

متل

هتل آپارتمان

مسافرخانه

ريوکان

مهمانسرا

شبانه‌روزي

بد اند برک‌فست

رده‌ها: هتل‌ها اقامتگاه‌هاي گردشگري ساختمان‌ها و سازه‌ها بر پايه نوع شغل ‌هاي مهمان‌ياري فناوري مسافرتي

پل جویی

هتل ها بر اساس کيفيتي که دارند درجه بندي مي شوند. اين کيفيت بر اساس مشخصه هايي نظير خدمات رستوران هتل، تفريحات‏، چشم انداز اتاق ها، امکانات و سايز اتاق ها،

داشتن اسپا و خدمات ورزشي، موقعيت مکاني و موارد اين چنيني ارزيابي مي شود.

هشت بهشت اصفهان

مثلا ‏هتل يک ستاره اي که آسانسور ندارد. شايد همين کمبود باعث شود اين هتل هيچوقت به درجه بالاتري نرسد. براي رسيدن به درجه بالاتر ‏هميشه عناصري به عنوان موارد

اوليه بايد وجود داشته باشد. براي اينکه بدانيد تفاوت بين ستاره هاي هتل ها در چيست، به برخي ‏امکانات اوليه مورد نياز براي هر تعداد ستاره اشاره مي کنيم:‏

هتل هاي ? ستاره

هتل هاي دو ستاره معمولا مخصوص افرادي طراحي مي شوند که نگران هزينه هاي اقامتشان هستند، به همين دليل برخي از ‏امکانات اوليه در اين هتل ها محدود مي شود تا

بتوانند قيمت ها را کاهش دهند، اما اين خدمات و امکانات با هزينه جداگانه و به ‏درخواست ميهمانان ارائه مي گردد.‏

هتل هاي دو ستاره معمولا دو الي چهار طبقه هستند، در نزديکي جاذبه هاي ارزان قيمت قرار مي گيرند، امکانات داخل اتاق ها ‏ تميز هستند اما لوکس و گران قيمت نيستند و

اوليه ترين امکانات در آنها در نظر گرفته مي شود. بيشتر هتل هاي دو ستاره ‏رستوران ندارند اما معمولا در جايي قرار مي گيرند که اطراف آن رستوران هايي با قيمت مناسب

پيدا مي شود.‏ ‏ ‏ ‏

بهترین هتل اصفهان از نظر مردم

هتل هاي ? ستاره

اين هتل ها معمولا فضاي بزرگتر و لابي شيک تر و مجهزتري نسبت به هتل هاي دو ستاره دارند. در هتل هاي سه ستاره معمولا ‏شخصي براي حمل چمدان هاي مسافران وجود

ندارد. اين هتل ها معمولا فاصله زيادي تا مراکز خريد منطقه يا جاذبه هاي ‏گردشگري گران قيمت ندارند. رستوران هتل هاي سه ستاره،در سطح متوسط است .

در اين هتل ها صبحانه به ‏صورت بوفه سرو مي گردد و در برخي از هتل هاي سه ستاره، ناهار و شام نيز در هتل سرو مي گردد که بايد با پرداخت هزينه ‏جداگانه از اين

امکانات استفاده کرد. خدماتي که در اتاق ها ارائه مي گردد متفاوت است، در برخي هتل هاي سه ستاره شايد تا ‏زماني که نوشته ” لطفا اتاق را تميز کنيد ” روي در قرار داده

نشود کسي براي تميز کردن اتاقها نيايد. باشگاه ورزشي و استخر از ‏امکاناتي است که برخي از هتل هاي سه ستاره دارند اما هيچ بايدي در وجود داشتن اين امکانات در اين هتل

ها وجود ندارد.‏ ‏ ‏ ‏

کافی شاپ های اصفهان برای خواستگاری

هتل هاي ? ستاره

هتل هاي چهارستاره معمولا فضاي بزرگ و رسمي دارند. کارکنان اين هتل ها آموزش هاي بيشتر و سخت تري نسبت به هتل ‏هاي درجه پايين تر مي بينند و تامين راحتي و

آسودگي ميهمانان، هدف اصلي کارکنان آنها مي باشد. در اين هتل ها فردي براي ‏حمل کردن چمدان هاي مسافران مشخص شده است و آنها را تا اتاقهايشان همراهي مي کند.

امکانات اتاق ها از نور اتاق گرفته تا ‏فضا و مبلمان بايد از درجه متوسط، بالاتر باشند.

ستوران هتل ها معمولا خدمات بيشتر و منوهاي متنوع تري ارائه مي ‏کنند. خدمات تميز کردن اتاق ها در هر ساعت از روز که مسافر بخواهد صورت مي گيرد. پارکينگ نيز

معمولا در اين هتل ها ‏وجود دارد. اغلب هتل هاي چهار ستاره داراي امکانات ورزشي و يک استخر هستند. لابي هتل هاي چهار ستاره فضاي بزرگتر و ‏مبلمان بيشتري براي

آکواریوم اصفهان

نشستن دارد. ‏‏‏ ‏ ‏‏ ‏ ‏‏‏ ‏ ‏ ‏ ‏

هتل هاي ? ستاره ‏

اين نوع هتل ها در رديف اول قرار دارند . قوانين و استاندارد مربوط به هتل هاي پنج ستاره و کيفيت آن، همواره بايد ثابت نگه داشته ‏شود . هتل هاي پنج ستاره بايد بهترين

خدمات و امکانات را داشته باشند. اين هتل ها فضاي بزرگي دارند ، اتاق هاي متنوع با ‏امکانات متفاوتي نيز در آنها موجود مي باشد. لابي اين هتل ها بسيار بزرگ و لوکس

طراحي مي شود ، موقعيت آنها نيز ‏متغير است، اما هتل هاي پنج ستاره نامدار معمولا در مرکز شهر قرار دارند تا دسترسي به بسياري از اماکن ديدني شهر راحت تر ‏امکان

هتل شیخ بهایی اصفهان

پذير باشد.

اتاق هاي اين گونه هتل ها داراي باکيفيت ترين مبلمان و تختخواب هستند، حتي ملحفه هاي موجود در اتاق ها نيز در امتياز ستاره ‏هتل نقش دارند. اين هتل ها بايد نهايت امکانات

را داشته باشند که اغلب شامل وجود ‏VCR‏ ، لوازم بهداشتي با کيفيت ، دستگاه ‏پخش کننده ‏CD‏ و ‏DVD‏ ، ميني بار و ساير امکانات اوليه اتاق ها نظير حمام مجهز به سشوار ،

حوله ، دمپايي ، خط تلفن ، ‏تلويزيون و … مي باشند.

خدمات تميز کردن اتاق ها به صورت ?? ساعته ارائه مي شود. هتل هاي پنج ستاره معمولا بايد امکانات ‏ورزشي ، پارکينگ ، خدمات نگهباني و استخر داشته باشند. اغلب هتل

پل مارنان

هاي پنج ستاره داراي سه رستوران مجزا با غذاهاي متنوع ‏مي باشند. تعداد اتاق هاي اين هتل ها بايد بالاي ??? عدد باشد.کارکنان در هتل ? ستاره بسيار مرتب و يونيفرم

پوشيده با لباسهاي شيک، مؤدب، آگاه، کارآمد و با روابط عمومي خوب ، نسبت ‏به رفع نيازهاي مهمانان متعهد هستند و بسيارعالي سرويس مي دهند . دارا بودن مدير حرفه اي و

متخصص ، سازگاري و هماهنگي ‏سرويس ها ، تداوم نگهدارى و خانه داري بي عيب و نقص، اجزاء اصلي و اساسي براي حفظ درجه ? ستاره مي باشند .

رتبه بندي هتل هاي ايران و جهان بر چه اساسي است؟

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

رتبه بندي هتل ها بر چه اساسي است؟ سوالي که شايد براي شما هم پيش آمده باشد. اما معناي واقعي ستاره هايي که به هتل ها مي دهد و نحوه دادن آنها چگونه است؟ تفاوت

هتل ? ستاره و هتل ? ستاره در چه چيزهايي است؟ تمام اين سوالات و موارد مسابه آن در دسته دانستني هايي قرار مي گيرد که بايد در انتخاب هتل براي اقامت خود به آن

منارجنبان

توجه داشته باشيد. بطور خلاصه بايد چنين گفت که بر اساس نظريه هتل داري ?? روش مختلف براي دسته بندي هتل ها در دنيا وجو دارد و شناخته شده ترين آنها سيستم ستاره

دهي بر اساس کيفيت خدمات است. در ادامه اين مقاله علاوه بر توضيح رتبه بندي هتل هاي ايران با معرفي مفهوم و نحوه اخذ ستاره ها با ما همراه باشيد. در ادامه به طور کامل

در مورد مسائل زير توضيح مي دهيم:

رتبه بندي هتل ها از کجا آغاز شد؟

ستاره هتل ها بر چه اساسي است؟

هدف از رتبه بندي هتل ها چيست؟

معيارهاي رتبه بندي هتل ها

انواع هتل ها بر اساس تعداد ستاره

رتبه بندي هتل هاي ايران

رتبه بندي هتل ها از کجا آغاز شد؟

به عنوان مروري بر تاريخچه رتبه بندي هتل ها بايد به سال هاي ???? برگرديم که رتبه بندي براي اولين بار در کشور هاي آلمان و اتريش صورت مي گرفت. طبقه بندي

رسمي اما توسط انجمن رستوران و هتل هاي آلمان که با نام DEHOGA شناخته مي شود؛ آغاز شد. اين دسته بندي بصورت رسمي در سال ???? به کار گرفته شد و معيار

اصلي رتبه بندي در بيش از ?? درصد هتل هاي دنيا شد.

خانه مشروطه اصفهان

ستاره هتل ها بر چه اساسي است؟

پيش از پاسخ به اين سوتال بد نيست بدانيد که براي رتبه بندي هتل ها ?? روش مختلف وجود دارد که البته معيار بين المللي در سيستم دسته بندي هتل ها؛ استفاده از ستاره براي

تعيين و کيفيت خدمات در رتبه بندي هتل مد نظر قرار مي گيرد. البته در برخي از کشور هاي اروپايي نيز روش معيار ربته بندي بر اساس حروف است؛ مثلا A،B و….که

بيشتر در يونان رايج است. به عنوان مثالي ديگر؛ در بريتانيا نيز سيستم رتبه بندي بر اساس سيستم Crown است.

در کشور نيز آلمان درجه بندي هتل ها به چند گروه تقسيم مي شوند: توريست کلاس (يک ستاره)، استاندارد کلاس (دو ستاره)، کامفورت کلاس (سه ستاره)، First class

(چهار ستاره) و Luxury Class (پنج ستاره). تعدادي از هتل ها مثل هتل آپارتمان، متل ها و… اصلا در مقوله ستاره قرار نمي گيرند و به نوعي ديگر امتيازبندي مي

کوه صفه

شوند. خوشبختانه امکان رزرو هتل داخلي نيز در تمام شهر هاي کشور در سايت سامتيک فراهم شده است.

هدف از رتبه بندي هتل ها چيست؟

عموما ربته بندي هتل ها به منظور دسته بندي آنها بر اساس کيفيت خدمات ارائه شده است و هدف اصلي از رتبه بندي؛ آگاه ساختن مسافران از امکانات، نوع و ميزان خدمات

ارائه شده در هتل است. هتل ها بر اساس کيفيتي که دارند درجه بندي مي شوند. اين کيفيت بر اساس مشخصه هايي نظير خدمات رستوران هتل، تفريحات‏، چشم انداز اتاق ها،

حمام علی قلی آقا

امکانات و سايز اتاق ها، داشتن اسپا و خدمات ورزشي، موقعيت مکاني و موارد اين چنيني ارزيابي مي شود. مثلا هتل يک ستاره آسانسور ندارد! بيشترين تعداد ستاره اي که مي

توان به يک هتل تخصيص داد ? ستاره است و البته بد نيست بدانيد که اخيرا هتلي در امارات احداث شده است که ? ستاره به خود اختصاص داده است و تنها هتل ? ستاره

دنياست!

رتبه بندي بر اساس مساحت

هتل ها همچنين ملزم به رعايت استاندارد خاصي براي حداقل مساحت خود هستند و بر اساس مساحت بنا رتبه بندي مي شوند. در ادامه بصورت خلاصه اين معيار را نيز مورد

توجه قرار داده ايم.

جاهای دیدنی اصفهان

درجه هتل حداقل مساحت عرض معبر

? ستاره ??? متر مربع ? متر مربع

? ستاره ??? متر مربع ?? متر مربع

? ستاره ??? متر مربع ?? متر مربع

? ستاره ???? متر مربع ?? متر مربع

? ستاره ???? متر مربع ?? متر مربع

هتل هاي همچنين بر اساس ظرفيتي که دارند نيز دسته بندي مي شوند. براي مثال هتل هايي که تا ?? اتاق داشته باشند به عنوان يک هتل کوچ در نظر گرفته مي شوند. از ?? تا

??? اتاق براي هتل هاي متوسط است و هتل هاي بزرگ داراي ??? تا ??? اتاق اند. هتلي که بيش از ??? اتاق داشته باشد در دسته هتل هاي خيلي بزرگ است.

درجه بندي هتل بر اساس مدت اقامت

مدت زمان اقامت نيز از عوامل موثر در درجه بندي هتل هاست. براي مثال در هتل ترانزيت مهمانان براي يک روز و حتي کمتر از آن حضور دارند و مانند هتل هاي اطراف

فرودگاه ها هستند. هتل پاسيون هتلي است که مهمانان پس از عقد قرارداد اجاره در مدت يک ماه در آن حضور دارند. هتل نيمه پاسيون اين هتل داراي هر دو خصوصيت عنوان

شده در دو مورد قبلي است و ميهمان مي تواند مدت اقامتش را بر اساس نياز خود تعيين کند.

انواع هتل ها بر اساس تعداد ستاره

پس تا بدين جاي کار مشخص شد که هدف از ستاره دادن به هتل ها؛ نشان دادن نوع و کيفيت خدمات ارئه شده در آنهاست. در ادامه به معرفي دقيق و نحوه ستاره دادن به هتل

مدرسه چهارباغ

ها مي پردازيم تا به خوبي مشخص شود که چرا يک هتل را ? ستاره و ديگري را ? ستاره مي گويم. همچنين بهتر است بدانيد که مشابه با بليط هواپيما؛ امکان درخواست استرداد

رزرو هتل نيز وجود دارد.


یکشنبه 30 تیر 1398 - 19:37
وب کاربر ارسال پيام نقل قول تشکر حذف تشکر گزارش

آفلاین



طرفدار سونیکی


ارسال ها : 1
عضويت : 1 /5 /1398

تشکرها : 5


نمايش پروفايل کاربر ارسال پيام خصوصي
پاسخ : 10 RE ناموفق ترین عنوان سگا در کل تاریخ سگا

انواع پارتيشن اداري و مزايا و معايب آنها

پارتيشن اداري يکي از ابزارهاي مفيد و کارا در تقسيم بندي فضاست. بسياري از شرکت‌ها و سازمان‌ها داراي فضاي وسيع و يک دست هستند که در اين حالت کارکنان در کنار هم و در فضاي مشترک کار مي‌کنند. براي جداسازي اين فضا و ايجاد فضاي خصوصي براي هر نفر مي‌توان از پارتيشن اداري استفاده کرد.

مزایای استفاده از پنجره آلومینیومی دو جداره ترمال بریک

پارتيشن اداري در انواع مختلف با قابليت‌هاي خاص هر نوع است که بر اساس نياز و سليقه مشتري طراحي و نصب مي‌شود. يکي از محدوديت‌ها در ساختمان‌هاي اجاره‌اي نبود فضاي کافي است که با استفاده از پارتيشن اداري اين مشکل قابل حل است. پارتیشن شیشه ای

پارتيشن اداري

پارتيشن اداري يکي از جدا کننده‌هاي مفيد براي تقسيم کردن فضاست. اين پارتيشن‌ها براي زيباسازي، بهبود فضا و استفاده مفيد از محيط کار و اداره است. پارتيشن اداري در انواع و رنگ‌هاي مختلف و طرح‌هاي گوناگون با قابليت چاپ لوگوي شرکت بر روي آن وجود دارد. يکي از مزاياي پارتيشن آسيب نرسيدن به فضاي کف و ديوارها به هنگام نصب است. کارکنان هنگام کار درون اتاق‌هاي ساخته شده با پارتيشن تمرکز لازم براي انجام کار را داشته و سر و صداي محيط موجب ايجاد مزاحمت در کار آنها نمي‌شود. پارتيشن‌ها در اجناس چوبي، شيشه‌اي، فلزي و غيره موجود است. طراحي بر روي آن‌ها مي‌تواند منبت کاري، معرق کاري و ساير هنرهاي تزييني باشد که به سليقه شما در طرح‌ها و رنگ‌هاي مختلف توليد شود. شیشه لمینت

مزاياي پارتيشن اداري

از مزاياي پارتيشن مي‌توان موارد زير را بر شمرد:

نرده استیل

تقسيم بهينه فضا

تمرکز کارکنان هنگام کار و جلوگيري از سر و صدا

استفاده از فضاهاي بزرگ با تقسيم بندي به فضاهاي کوچک بدون آسيب به ظاهر ساختمان شیشه سکوریت

امکان تغيير دکوراسيون و نورپردازي در ساخت پارتيشن

صرفه جويي در هزينه تغييرات در ساختمان

قابليت متحرک و يا ثابت بودن پارتيشن که به صورت موقت يا دائمي قابل تنظيم است. سقف کشسان

استفاده از پارتيشن به عنوان جان پناه هنگام بروز حادثه

صرفه جويي در زمان و سرعت ساخت پارتيشن از مزاياي مهم آن براي شرکت‌هاست.

کارکنان شرکت‌ها با داشتن اتاق مجزا که با پارتيشن اداري ساخته شده است مدارک و اسناد خود را به صورت منظم بايگاني مي‌کنند و احتمال گم شدن يا درهم ريختگي اسناد بسيار کمتر است.

انواع پارتیشن اداری

کاربردي‌ترين پارتيشن‌هاي موجود در بازار پارتيشن‌هاي تک جداره، دوجداره و شيشه‌اي هستند. اين پارتيشن‌ها در همه فضاها و ساختمان‌ها قابل پياده سازي و طراحي بوده و با قيمت مناسب در اختيار مشتري قرار مي‌گيرند. انواع پارتيشن‌هاي موجود در بازار علاوه بر موارد فوق، پارتيشن با شيشه‌هاي سکوريت، پارتيشن ام دي اف، پارتيشن متحرک، پارتيشن شيشه و استيل، بلوک شيشه‌اي و غيره است. نمای شیشه

پارتيشن اداري تک جداره

پارتيشن اداري تک جداره از جنس ام دي اف و شيشه‌اي در اندازه‌هاي مختلف و طرح‌هاي گوناگون موجود است که با توجه به نياز و سليقه مشتريان طراحي مي‌شود. ارتفاع اين پارتيشن‌ها قابل تنظيم است و در اندازه‌هاي کوتاه، بلند، نيمه بلند ساخته مي‌شود. اين پارتيشن‌هاي اداري در ارتفاع دلخواه مشتري طراحي شده و با دوام و استحکام بالايي قابل استفاده است.

در و پنجره upvc

توصيه مي‌شود ارتفاع درب پارتيشن بيشتر از ? متر باشد. درب‌هاي پارتيشن اداري در مدل‌هايي توليد مي‌شود که قابليت نصب قفل و دستگيره و ساير ملزومات ايمني را داراست. شيشه استفاده شده در اين پارتيشن‌ها به ضخامت ? ميليمتر در طرح‌هاي ساده، سند بلاست و مات است که امکان حک کردن متن، نام شرکت و يا لوگوي مشتري يا فروشگاه بر روي آن وجود دارد. پارتيشن اداري تک جداره قابل جابجايي و کم هزينه است. يکي از معايب پارتيشن تک جداره اين است که نسبت به حرارت و صوت عايق نيست. پارتیشن چوبی

پارتيشن اداري دو جداره

در سازمان‌ها و شرکت‌هايي که رفت و آمد ارباب رجوع و مشتري در آن زياد باشد، سر و صدا و آلودگي‌هاي صوتي فراوان است. براي بالا بردن ويژگي عايق صوتي پارتيشن به گونه‌اي که سر و صداي محيط وارد اتاق کارکنان نشود مي‌توان از پارتيشن دو جداره استفاده کرد. پارتيشن دو جداره عايق صوتي است و استحکام آن بالاتر از پارتيشن تک جداره است. معمولاً در پارتيشن اداري دو جداره از شيشه‌هاي دو جداره استفاده مي‌شود. با به کار بردن ام دي اف در پارتيشن دو جداره لبه‌هاي ام دي اف عايق سازي شده و ضخامت پارتيشن نيز زيادتر است. اين پارتيشن اداري نيز در ارتفاع‌هاي مختلف قابل پياده سازي است. شیشه دوجداره ارتفاع پارتيشن در گردش هواي داخل اتاق و خارج از آن مؤثر است و ميزان سر و صداي وارد شده به درون پارتيشن با ارتفاع آن ارتباط مستقيم دارد.

شیشه ساختمانی

نصب پرده کرکره براي پارتيشن دوجداره و شيشه‌اي به طراحي آن زيبايي بخشيده و امکان ورود نور به اتاق به ميزان لازم را فراهم ميسازد.

پارتيشن اداري شيشه اي

پارتيشن‌هاي شيشه‌اي از نظر زيبايي نسبت به بقيه پارتيشن‌هاي اداري محبوبيت بيشتري دارند. پارتيشن اداري شيشه‌اي علاوه بر تقسيم بندي فضا باعث زيبايي اتاق کار شده و نور مي‌تواند از بين پرده‌هاي کرکره نصب شده بر روي آن عبور کند.

نرده آلومینیوم

يکي از مزاياي استفاده از پارتيشن اداري شيشه اي انتشار نور طبيعي در فضاي کار است. استفاده از نور طبيعي علاوه بر صرفه جويي در مصرف انرژي برق ماهيت زيبايي به اتاق کار مي‌دهد. پارتيشن شيشه‌ اي براي محيط‌ هاي سازماني انتخاب مناسبي است زيرا در زمان توليد و ساخت و همچنين هزينه آن صرفه جويي به عمل خواهد آمد. در زمان جابجايي شرکت نيز مي‌توان اين پارتيشن‌ها را جابجا کرده و به مکان جديد انتقال داد.

نرده شیشه ای

دليل ديگر استفاده از پارتيشن اداري شيشه‌ اي حفظ حريم خصوصي است. براي برگزاري جلسات در فضاي خصوصي و بدون حضور عموم افراد مي‌توانيد از پارتيشن شيشه‌اي استفاده کنيد. در صورت استفاده از شيشه‌هاي مات و يا طرح دار درون پارتيشن مشخص نيست. اگر از شيشه دو جداره استفاده شود سر و صداي محيط نيز به داخل پارتيشن وارد نمي‌شود. به طور کلي استفاده از پارتيشن شيشه‌اي علاوه بر مزايايي که گفته شد راهي براي شيک و لوکس شدن محيط کار شماست. مصالح ساختمانی

پارتيشن اداري‌ ام دي اف

هم اکنون در ايران پارتيشن اداري‌ ام دي اف ساخته مي‌شود. اين پارتيشن نقاط قوت و ضعفي دارد که به بررسي آن مي‌پردازيم. در پارتيشن ام دي اف ستون‌ها و قسمت‌هاي اصلي آن از آلومينيوم ساخته شده و براي ساختار ظاهري آن از ام دي اف و يا شيشه يا مواد ديگر استفاده مي‌شود. از مزاياي استفاده از پارتيشن ام دي اف مي‌توان به اندازه‌هاي مناسب شيت ام دي اف، برش و فرم دهي آسان، دوام و استقامت مناسب و تنوع طرح و رنگ اشاره کرد.

نرده

ضعف و سستي‌ ام دي اف نسبت به آلومينيوم، همچنين مقاومت کم آن در مقابل حرارت و رطوبت و همچنين تغيير شکل ظاهري‌ ام دي اف در صورت استفاده از جنس نامرغوب، از معايب پارتيشن ام دي اف است.

پنجره دو جداره آلومینیومی بهتر است یا upvc؟

دلايل استفاده شرکت‌ها و سازمان‌ها از پارتيشن اداري ام دي اف عبارتند از:

پنجره آلومینیومی

ظاهر زيبا و تنوع طرح و رنگ براي دکوراسيون محيط

مقرون به صرفه بودن نسبت به ساير روش‌ها

قابليت تغيير ساختار پارتيشن اداري‌ ام دي اف پس از پياده سازي

سرعت در توليد و نصب

وزن مناسب پارتيشن اداري ام دي اف

پنجره دوجداره


سه شنبه 01 مرداد 1398 - 01:48
وب کاربر ارسال پيام نقل قول تشکر حذف تشکر گزارش

آفلاین



طرفدار سونیکی


ارسال ها : 1
عضويت : 6 /5 /1398

تشکرها : 6


نمايش پروفايل کاربر ارسال پيام خصوصي
پاسخ : 11 RE ناموفق ترین عنوان سگا در کل تاریخ سگا

پايه چراغ خياباني روشنايي چيست ؟ پایه دوربین

پايه چراغ خياباني روشنايي در کنار برج نوري يا برج روشنايي ، تقريباً يکي از مشهودترين و اصلي ترين ابزارها و سازه هاي روشنايي شهري است که از ديرباز مورد توجه و در دستور کار مديران شهري بوده است . اين محصول ويژه و خاص جهت نورپردازي محيطي در محل هاي حساسي چون خيابان ها ، اتوبان ها ، بزرگراه ها ، فضاهاي باز شهري ، کارخانجات ، فضاهاي صنعتي ، پارکينگ هاي ماشين و کاربر داشته ، امنيت اين اماکن را در تاريکي شب تامين مي کند . جهت معابر کوچکتر و محيطهايي نظير پارکها از پايه چراغ هايي با ارتفاع کمتر ( حدود 3 متر ) استفاده مي شود که پايه چراغ پارکي ناميده مي شوند . مونو پل

فارغ از انواع ، مدل هاي توليد و مشخصات فني پايه چراغ خياباني روشنايي ، به طور کلي در طراحي اين محصول نکات ويژه اي وجود دارد که حتماً بايد رعايت شود . در ذيل به تعدادي از آنها اشاره مي کنيم .

پایه دوربین فلزی

نکات مهم در طراحي پايه چراغ خياباني روشنايي :

تعيين ارتفاع درست سازه بر مبناي نور مورد نياز موقعيت جغرافيايي ، مقدار ترافيک و تردد افراد

تعيين مشخصات فني درست ( ضخامت ورق ، نوع چراغ ها ، نوع فونداسيون و حجم آن ، نوع پوشش ، دهانه پايين و بالا و … )

تعيين فاصله درست نصب پايه ها نسبت به هم و تامين پايه ها به تعداد لازم

ايجاد طيف نور با لوکس ، دانسيته و حجم مناسب و به صورت يک دست و يکنواخت در بهترين حالت خود ، به صورتي که خيرگي و سايه محسوسي را ايجاد نکند .

سازنده برج روشنایی

در حد امکان ، قرار نگرفتن منبع نوري در مقابل ديد راکبين و رهگذران

متناسب با بادهاي منطقه اي و نيروهاي محيطي و جغرافيايي محل

دکل دوربین

رعايت جنبه هاي ارگونومي محيطي : تاثير درست و مثبتي که طراحي مناسب محيط کار ، تجهيزات ، سطح ايمني و بهداشت در رضايت و بهبود بهره وري دارد ارگونومي ناميده مي شود .

رعايت جنبه هاي فيزيولوژي محيطي : تاثير عوامل محيطي مثل روشنايي ، صدا ، رطوبت ، گرما ، سرما و … بر فيزيولوژي بدن انسان دارد .

بررسي محيط از نظر وجود موانع طبيعي مثل درخت و تپه ماهور

تعيين تعداد براکت ( دستک ) مورد نياز و تعيين دقيق جهت آنها

انواع پايه چراغ خياباني روشنايي :

از نظر ظاهري پايه چراغ خياباني روشنايي در دوسته کلي ساده و دکوراتيو توليد مي شوند .

پایه دکوراتیو

پايه چراغ خياباني ساده :

پايه هاي ساده از جنس فولاد ST37 بوده که با مذاب روي ( گالوانيزه گرم ) يا رنگ هاي هوا خشک ( اپوکسي ) پوشانده مي شوند . در جاده هاي بين شهري که نياز به دکوراسيون کردن و زيبايي خاصي نيست از اين نوع پايه ها استفاده مي شود . از نظر قيمت و صرفه اقتصادي هم ، داراي قيمت پايين تر بوده و مقرون به صرفه تر هستند .

روشنایی شهری

پايه چراغ خياباني دکوراتيو :

علاوه بر تمام مشخصات فني و اصولي که ذکر شد ، داراي شکل ظاهري بسيار مدرن و چشم نوازي هستند و از متريال هاي لوکس تري هم در توليد آنها استفاده مي شود . عموماً سطح مقطع آنها به وسيله کاورهاي چدني ( داکتيل ) يا آلومينيومي پوشانده مي شود . اين کاورها قبلاً به وسيله نرم افزار هاي قدرتمند و طراحان زبر دست طراحي و ريخته گري مي شود و داراي اشکال بسيار به روز و داراي تناسب گرافيکي با محيط پيرامونش مي باشد .

چراغ شهری

قيمت پايه چراغ خياباني روشنايي :

به علت تشابه در متريال و استفاده از طرح هاي مشابهي که کارخانجات توليد تجهيزات روشنايي در کشور استفاده مي کنند ، معمولاً پايه چراغ ها خيلي تلرانس و تفاوت قيمتي فاحش ندارند ، اما جدا از بحث بعضي از سود جويان که همواره براي کسب سود بيشتر کيفيت را فداي قيمت پايين تر مي کنند ، تفاوت قيمت درست تابع مواردي است که در ذيل عنوان مي شود :

ضخامت ورق استفاده شده در سازه

نوع خم و کيفيت خمکاري

تعداد قطعات تشکيل دهنده سازه ( 2 تکه يا سه تکه )

نوع و کيفيت گالوانيزه

اندازه مقطع پايين و بالا

وزن سازه

تعداد براکت

نوع رنگ کاري و مارک رنگ استفاده شده

تعداد سفارش

در صورت دکوراتيو بودن ، جنس آلومينيوم و چدن استفاده شده

نوع وات و برند چراغ به کار رفته در پايه

با توجه به توضيحات فوق مي توان اين مطلب را دريافت که توليد اين پايه ها امري کاملاً علمي ، تخصصي ، فني و تجربي است ، لذا دوستان محترم که متقاضي خريد همچين پايه هايي هستند ، لطفا! به هنگام خريد و استعلام قيمت ، حتماً سعي کنند با مشخصات فني مشخص شده دقيق ( Details ) به صورت فني و با ديد باز اقدام به قيمت گيري کنند .

پایه فلزی

توليد پايه چراغ خياباني روشنايي :

توليد پايه چراغ هاي خياباني بسته به شرايطي که ذکر شد و نظر کارشناس مربوطه مي تواند در ارتفاع بين 6 الي 12 متر صورت گيرد . سطح مقطع اين پايه ها در دو نوع دايره اي ( لوله اي ) و چند وجهي ساخته مي شود .

نحوه مونتاژ پايه ها هم بسته به نوع و سبک سفارش در دو نوع اورلپ ( همپوشان يا در هم رفتگي ) و جوشکاري شده مي باشد . پوشش بدنه سازه نيز در دو حالت گالوانيزه گرم ( غوطه ور شدن در وان مذاب روي ) با قطر 80 ميکرون و يا استفاده از رنگ اپوکسي هواخشک مي باشد، که هر کدام مزايا ، معايب و همچنين قيمت مخصوص به خود را دارند که در اينجا خيلي وارد اين مقوله نمي شويم .

پایه عراقی

براکت يا دستک نگهدارنده چراغ ها بسته به مقصود و هدف ما از نواحي نورپردازي مي نواند به صورت يک طرفه ، دو طرفه و چهار طرفه تعبيه شود .

نصب پايه چراغ خياباني روشنايي :

نصب پايه چراغ خياباني مثل بقيه سازه هاي روشنايي در دو مرحله انجام مي گيرد :

اجراي فونداسيون

مونتاژ و علم کردن پايه

فونداسيون پايه چراغ خياباني را مي توانيد به دو حالت فونداسيون ريختگي و فونداسيون آماده تهيه کنيد . نوع و ابعاد فونداسيون بستگي به ارتفاع سازه ، وزن سازه ، نوع خاک محل نصب ، ميزان نيروهاي وارده خارجي به سازه ( از قبيل شرايط آب و هوايي ) دارد .

سازه فلزی

اهداف استفاده از روشنايي در معابر:

- کاهش حوادث و سوانح عمومي ناشي از وقوع تصادفات

- ايجاد امنيت و کاهش جرايم

- امکان ادامه فعاليت‌‌هاي تجاري و صنعتي در شب

- امکان گردش و تفريح و استفاده از زيبايي‌هاي روز در شب

- سهولت تردد وسايل نقليه و مشخص کردن مسير براي رانندگان

برج استادیومی

مباحث مورد استفاده در روشنايي معابر:

- طبقه‌بندي پوشش سطح معبر، نوع معبر و کلاس روشنايي مرتبط

- استفاده از اصول طراحي و استانداردهاي روشنايي معابر مختلف

- بررسي دستورالعمل‌هاي اندازه‌گيري، تعمير و نگهداري و مشخصات فني تجهيزات مورد استفاده

- ارائه طرح روشنايي با نرم‌افزارهاي Calculux و Dialux و توزيع و برق‌رساني استاندارد به شبکه

برج پرچم


یکشنبه 06 مرداد 1398 - 12:00
وب کاربر ارسال پيام نقل قول تشکر حذف تشکر گزارش

آفلاین



طرفدار سونیکی


ارسال ها : 2
عضويت : 7 /5 /1398

تشکرها : 7
تشکر شده : 1


نمايش پروفايل کاربر ارسال پيام خصوصي
پاسخ : 12 RE ناموفق ترین عنوان سگا در کل تاریخ سگا

MDF از فراورده هاي چوبي مي باشد که به روش خشک توليد مي شود .

ام دي اف انواع مختلفي اعم از خام و هايگلاس و... دارد که ما در سايت ايراني دکور مقاله اي را در مورد انواع ام دي اف براي آشنايي بهتر شما عزيزان آماده کرده ايم . کابينت هاي گلاس رنگ کاپوچينو

MDF را پس از توليد مي توان روکش نمود به فرض مثال روکشهاي تزئيني علاوه بر اينکه به زيبايي ام دي اف مي افزايد بلکه مقاومت آنرا هم افزايش مي دهد که به کاربرد آنها در محيط هايي مثل آشپزخانه کمک ميکند که روکش ملامينه متداولترين نوع روکش است.

ام دي اف نقطه

فرايند توليد MDF با روکشهاي تزئيني به گونه اي است که کاغذطرح دار آغشته به چسب با حرارت و پرس بر روي ورق MDF چسبانده مي شود .که امروزه ام دي اف جايگزين ساير اوراق چوبي اعم از نئوپان - تخته لايه - تخته فيبر سخت و در بعضي مقاطع جايگزين مناسبي براي چوب هم بوده اند .

مزاياي ورقهاي MDF :

قيمت ورق هايگلاس ترک

1 - تنوع محصول در طرح روکش ، نوع ، ضخامت ، چگالي و تراکم ذرات

2 - قابليت برش ، سمباده کاري ، ماشين کاري

3- روي آنها کاملا صاف بوده و هم براق و هم مات دارد

4 - هيچ گونه گره اي همانند چوب بر روي آن نيست

5 - قيمت ارزانتر نسبت به چوب قيمت ام دي اف پاک چوب

6 - مقاوم در برابر قارچ و حشرات

7 - قابل اتصال راحت بوسيله چسب چوب

8 - نسبت به نئوپان مقاوم تر است

9 - در برابر رطوبت و خش مقاوم است

A - ام دي اف نازک :

خريد ورق ام دي اف

کاربرد :

1 - ديوارپوش

2 - پوشش سقف

3 - کفپوش

4 - صنعت خودرو سازي

5 - تخته هاي منحني

6 - سطح پشتي کابينت ها و کمد ها

7 - ساخت رويه درب هاي چوبي

8 - داراي استاندارد EN - 622-5

9 - کلاس ها 1/8 ميلي متر ، 2/5 ميلي متر ، 6 - 2/5

ميلي متر ، 6 - 4 ميلي متر

B - ام دي اف ضخيم :

کاربرد :

1 - مناسب براي ماشين کاري

2 - ساخت رويه هاي نقش دار

3 - داراي استاندارد EN - 622 - 5

4 - کلاس ها 45 - 60mm ، 30 - 45mm ،

قيمت ورق هاي گلاس

C - ام دي اف با فرمالدئيد کم :

کاربرد :

1 - صنعت مبلمان

2 - دکوراسيون داخلي و ...

3 - داراي استاندارد EN - 622 - 1

4 - حداکثر انتشار فرمالدئيد آنها 100gr/9mg که تاثير زيادي در کاهش خوردگي فلزات دارد

D - ام دي اف مقاوم در برابر رطوبت :

همانطور که ميدانيد ورق هاي معمولي ام دي اف در برابر رطوبت ابعادشان تغيير کرده و يا باصطلاح باد مي کنند ولي در فرايند توليد اين نوع MDF از يک نوع چسب ضد رطوبت بجاي اوره فرمالدئيد استفاده شده است که باعث مقاومت آنها در برابر رطوبت شده است

فروش ورق ام دي اف

کاربرد :

1 - مبلمان حمام

2 - دستشويي

3 - پله ها

4 - کفپوش ها

5 - پنجره ها

E - ام دي اف مقاوم در برابر حشرات و قارچ ها :

اين نوع MDF حاوي مواد حشره کش و ضد قارچ هستند

کاربرد :

1 - کفپوش

قيمت ورق فوميزه

F - ام دي اف مقاوم در برابر آتش :

کاربرد :

_ ديوار پوش ها و قفسه هاي فروشگاهي و ....

ورق هايگلاس

G - فيبر با چگالي بالا يا همان HDF :

معمولا با تغيير فشار پرس و نوع مواد اوليه در تهيه خمير چوب در پر.سه توليد MDF فيبرهاي با دانسيته بالاي 800 توليد مي شود که از چوب محکمتر و سبکتر بوده که آنها را HDF مي نامند

از توليد کنندگان مهم اچ دي اف در جهان آمريکا ، کانادا و چين را مي توان نام برد . بدليل چگالي بالاتر ماشين کاري HDF نسبت به فيبرها راحت تر است

قيمت ورق ام دي اف

H - فيبر با چگالي پايين يا همان LDF :

کاربرد :

_ بيشتر به عنوان رويه و عايق حرارتي و صوتي و .... کاربرد دارند

I - ام دي اف با روکش تزئيني :

قيمت ملامينه

معروفترين آنها شامل روکش هايي هستند که از چوب طبيعي ساخته شده اند که به روکش هاي ملامينه روکش PVC معروف هستند

J - ام دي اف هاي قالب گيري شده :

اين نوع MDF ها بيشتر به عنوان رويه در ساخت درب هاي چوبي مورد استفاده قرار ميگيرند

K - ام دي اف هاي خام :

کاربرد :

ام دي اف پاک چوب

_ ساخت آرک ها ، ستون هاي داخل ساختمان ، پارتيشن بندي ، در کفش سازي ، اسباب بازي و ....

مزايا :

1 - قابليت شکل پذيري و لبه هاي صاف

2 - محکمتر و سبک تر بودن از چوبهاي رشته اي

3 - سطوح صاف و متراکم

4 - شبيه به چوب قيمت ورق هايگلاس

5 - ابعاد : 4100 * 1830 ، 3660 * 1830 ، 2440 * 1830 ، 2440 * 1220

_ ابعاد وارداتي :

a - از ايتاليا : 4100 * 2100

b - از اتريش : 2800 * 207 و 2600 * 207

6 - ضخامت هاي توليدي : 3 و 4 و 6 و 8 و 10 و 12 و 16 و 18 و 20 و 25 و 32 و 38 ميلي متر

_ در کشور ما ضخامت هاي 12 و 16 و 18 خواهان بيشتري دارد و از ضخامت 3 ميل هم بيشتر در صنعت درب سازي

استفاده مي شود

ابعاد ورق ام دي اف 16 ميل

L - ام دي اف هاي هيگلاس(high Gloss) :

MDF با نوعي روکش پلاستيکي بنام پلکسي گلاس است

پلکسي گلاس همانند شيشه شفاف است و جنس آن از نوعي پلي کربنات است و نسبت به شيشه سبکتر و محکمتر است . صفحه هايگلاس عموما يک رو بوده که يک رويه آن را با لايه محافظ مثل سلفون پوشانده اند و سمت ديگر آن ظاهري سفيد از جنس ملامين و کاغذ است .

قيمت ورق ام دي اف پاک چوب

سايز مورد استفاده از هايگلاس در صنعت کابينت سازي 122 * 244 و با ضخامت 16 ميلي متر است

توجه فرماييد که هرچه جنس هايگلاس بهتر باشد دوام و ماندگاري کابينت و کمد ديواري شما ه بيشتر خواهد شد

ام‌دي‌اف (به انگليسي: MDF) مخفف واژه? «تخته فيبر با چگالي (دانسيته?) متوسط» (به انگليسي: Medium-density fibreboard) است که جزو فراورده‌هاي چوبي محسوب مي‌شود. ام‌دي‌اف نوعي تخته فيبر است که به روش خشک توليد مي‌گردد. چگالي (دانسيته?) آن بين ??? تا ??? کيلوگرم بر متر مکعب است.

قيمت ورق ملامينه

ام‌دي‌اف را پس از توليد مي‌توان روکش نمود. روکش‌هاي تزييني، علاوه بر زيبايي، به دوام و کاربرد آن در محيط‌هايي مانند آشپزخانه کمک مي‌کند. روکش ملامينه متداول‌ترين نوع روکش براي ام‌دي‌اف است که در آن فرايند کاغذ نقش‌دار آغشته به چسب با فشار و حرارت پرِس بر روي تخته چسبانده مي‌شود.

قيمت هايگلاس agt

اين محصول ضمن دارا بودن خواص شبيه ساير اوراق فشرده? چوبي، داراي برخي خواص برتر نيز هست که باعث ارتقاي بازار آن در بين ساير اوراق فشرده? چوبي مانند تخته خُرده‌چوب (نئوپان)، تخته‌لايه، تخته فيبر سخت و… شده‌است. درواقع، اين محصول ام‌دي‌اف ابتدا به‌عنوان جايگزين اوراق فشرده? چوبي مطرح بوده و سپس در کاربردهاي جايگزينِ چوب نيز به‌کار رفته‌است. در حال حاضر، دامنه? کاربردهاي آن روزبه‌روز در حال افزايش است.

پاک چوب

ازجمله خصوصياتي که باعث ايجاد کاربردهاي متنوع ام‌دي‌اف شده، عبارتند از:

خصوصيات فيزيکي و مکانيکي بالا

دامنه? وسيع دانسيته (چگالي = وزن مخصوص)، ضخامت و ابعاد ام‌دي‌اف قابل توليد

قابليت ابزارخوري، ماشين‌کاري و سنباده‌زني

سطوح صاف و متراکم

قابليت شکل‌پذيري و لبه‌هاي صاف

عدم وجود معايب چوب قيمت ورق ام دي اف هايگلاس

پروفيل دانسيته? يکنواخت و همگن

قابليت انجام روسازي‌هاي مختلف همچون انواع روکشي‌هاي چوبي و غيرچوبي، رنگ‌آميزي و غيره

پايداري ابعاد و مقاومت در برابر فشرده شدن

زيبايي ظاهري، طبيعت ملايم و ظريف و حالات شبيه به چوب

قيمت مناسب شرکت پاک چوب

توليد انواع مختلف اين محصول در جهان دامنه? کاربرد آن را بسيار وسيع کرده‌است. امروزه مي‌توان تخته فيبرهاي نيمه‌سنگين ام‌دي‌اف بسيار متنوعي ازجمله تخته‌هاي سه‌لايه يا يکنواخت و همگن، تخته‌هاي نازک و ضخيم در ابعاد مختلف، تخته‌هايي با فرم آلدئيد، کم‌فرم آلدئيد يا بدون فرم آلدئيد، تخته‌هاي تبديل به سايز شده، روکش‌شده، لبه‌چسبانده، نقش‌برجسته، قالب‌گيري‌شده، ابزارخورده، پروفيل‌شده، با دانسيته‌هاي بسيار متنوع (کم يا زياد)، مقاوم در برابر رطوبت، آب، آتش، قارچ، حشره و… را در بازارهاي جهاني يافت.

ورق mdf

فرايند توليد

ابتدا گرده بينه‌ها يا مقطوعات چوبي در بخش چيپر به صورت چيپس درآمده و سپس چيپس‌ها در ريفاينر دفيبره مي‌شوند. الياف جداشده با چسب مخلوط گرديده و به رطوبت مناسب مي‌رسند. مخلوط الياف و چسب در فرمينگ به صورت کيک درآمده و در پرس فشرده مي‌شوند. تخته‌ها پس از سرد شدن اندازه‌بري شده و بسته‌بندي مي‌گردد.

ام دي اف فراميد

عرضه تما ورق هاي ام دي اف به صورت پالتي مي باشد.

نام اصلي اين برند از ترکيب دو اسم فريد و اميد تشکيل شده ولي به دليل نگارش فارسي آن را به صورت فراميد خوانده مي شود. اين شرکت ايراني توانسته با توليد اين ورق ام دي اف توجه بخشي از بازار ايران را به خود جلب نمايد دليل آن استفاده از روکش هاي ايتاليايي است با مغز ام دي اف واناچاي تايوان. شرکت فراميد اقدام به استفاده از روکش هاي ايتاليايي که دقيقاً کپي ورق هايکلياف ساخت ايتاليا است نموده، خاصيت ورق هاي کلياف ايتاليا برجستگي روي سطح ورق و زيبايي قابل توجه آن است ولي به علت قيمت بالاي ورق کلياف زياد مورد توجه و استفاده همه مشتريان قرار نگرفت ولي شرکت فراميد توانسته اين ورق ام دي اف را در ايران با قيمتي پايين تر عرضه کند و توجه بسياري از سازندگان و توليدکنندگان را به خود جلب نمايد. ورق ام دي اف

قيمت روز ورق ملامينه پويا

زيبايي، مشابهت به ورق کلياف، قيمت پايين تر، تنوع رنگي و کيفيت خوب آن از مزاياي اين ورق مي باشد. ابعاد ورق ام دي اف فراميد 2.80 در 1.22 متر است.

قيمت ورق هايگلاس ايراني


دوشنبه 07 مرداد 1398 - 17:09
وب کاربر ارسال پيام نقل قول تشکر حذف تشکر گزارش
براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !
ارسال پاسخ جديد



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



پرش به انجمن :
[-]
دانلود نرم افزار
آیکون نام معرفی لینک دانلود
آیکون نام معرفی لینک دانلود


صفحه اصلي | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | حالت آر اس اس طراح پوسته سرزمین مجازی بوده و حذف این نوشته غیر مجاز است