سونيك و رنگ ها

تبلیغات
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
تاپيکهاي مهم
قوانین فروم آپلود سنتر طراح قالب انجمن
طراح قالب انجمن طراح قالب انجمن طراح قالب انجمن
طراح قالب انجمن طراح قالب انجمن طراح قالب انجمن
  • نمایش پاسخ ها
  • چت روم فروم
  • صفحه دلخواه
ارسال پاسخ جديد
تعداد بازديد 183
نويسنده متن پيام

آفلاین






عضويت : 3 /5 /1393
تشکر شده : 22


نمايش پروفايل کاربر ارسال پيام خصوصي
سونيك و رنگ ها

بازی سونیک کالرز یا همان سونیک رنگ ها یک بازی دوبعدی و سه بعدی است که در همان سبک همیشگی سونیک ساخته شده است یعنی سبک بدو ودیگرهیچ.

اینبار سونیک Sonic به سیاره ای رفته که ساکنانش موجوداتی به نام ویسپ Wisp هستند و اینکه طبق معمول دکتر اگمن Eggman معروف ما قرار است از این ویسپ ها به نفع و سود خود استفاده کند.اول از همه به نظر من جای خالی شخصیت های محبوبی همچون ناکلز Knuckles و امی Amy به خوبی حس میشد زیراکه تنها شخصیت های این بازی سونیک و تیلز Tails و دشمن اصلی ما دکتر اگمن هستند.

این بازی برای کنسول های وی و نینتندو دی اس عرضه شد،ولی این محدودیت کنسولی هیچ مشکلی در پرفروش شدن بازی ایجاد نکرد. بلکه این بازی به دلایلی که الان به بررسی آنها میپردازیم،فروش خوبی داشت.

داستان بازی از این قرار است که دکتر اگمن پارکی تفریحی ساخته اما این پارک فقط بهانه ایست برای سوء استفاده از موجوداتی بنام ویسپ که انرژی به خصوصی دارند و طبق معمول قهرمان همیشگی سونیک وارد این پارک شده و بعد از این که از نقشه ی شیطانی دکتر اگمن با خبر میشود سعی میکند تا ویسپ ها را از دست او نجات دهد و صد البته به همراه دوست همیشگی اش تیلز.

گیم پلی بازی نیز همانطور که گفتم در سبک بدو و دیگر هیچ است اما در بعضی از قسمت های بازی این سبک نقض میشود چرا که باید یک جا بایستید و منتظر آسانسور و یا همچین چیزی شوید که این واقعا زجرآور است!

در بازی سونیک میتواند با ویسپ های مختلفی از جمله راکت،پاور،اسپایک،فرنزی،کیوب،دریل و لیزر ترکیب شود که با ترکیب شدن با هر کدام از این ویسپ ها قدرت های مختلفی به دست می آورد این قدرت ها به ترتیب عبارتند از:به سمت به بالا می رود،تبدیل به موجودی میشود که آرام پرواز میکند،تبدیل یه موجودی تیغ تیغی میشود و به دیوار ها میچسبد،تبدیل به یک موجود درنده شده که همی چیز را خرد میکند!،تبدیل به مکعب شده و روی زمین میکوبد،تبدیل به موجود دریل مانندی شده و زمین را سوراخ میکند و تبدیل به موجودی میشود که با سرعت حرکت میکند با سرعتی بسیار زیاد.

مراحل بازی بسیار متنوعند و همانطور که از اسمه بازی پیداست رنگارنگند! بازی از شش بخش با تم های مختلف تشکیل شده که هر بخش دارای چند مراحل هستند،بخش های کوهستان شیرین و پارک آکواریوم از همه ی آنها جالب ترند.مراحل بسیار شاد و خلاقانه طراحی شده اند و با توجه به اینکه درکنسول وی هستن بسیار کیفیت خوبی دارند.ولی تنها مشکل اینجاست که صورت سونیک را بسیار کم میتوانید ببینید یعنی فقط یا در دمو ها ویا در هنگام شروع بازی در بیشتر مواقع دوربین عقب می رود تا شما مسیر را بخوبی بتوانید ببینید.

سیستم حرکتی وی نیز زیاد کار خاصی انجام نمیدهد فقط اینکه با آن ه ویسپ ها را کنترل میکنید گرچند در بعضی مواقع به دلیل اینکه پیاده سازی حرکت دسته خوب کار نشده با یک تکانی معمولی از لبه پرتگاهی خود را بیهوده به پایین می اندازید.

صداگزاری بسیار خوب و مناسب است و موزیک های بازی نیز شاد و انرژی زا هستند که واقعا با مراحل میخوانند. فقط اینکه در نبرد با غول آخر ها مناطق جالبی در نظر گرفته نشده و این نقص بسیار تو چشم است.

حالت دو نفره بازی هم در قسمتی به نام گیم لند انجام میشود که در دستگاهی بنام شبیه ساز سونیک واگمن انجام میشود. و فقط جنبه خوشگذرانی دارد و لذت آن به بازی کمپین اصلی نمیرسد ودارای مشکلات و نقص های زیادی است.

تمام مراحل را میتوانید در زمان حدودا 10 ساعت تمام کنید ولی قسمت آنلاین آن نیز زیاد جالب نیست.اما این بازی نسبت به بازی های اخیر خود خوب بوده و نباید آنرا از دست داد. امیدوارم از بازی لذت ببرید و یا برده باشید.^_^


جمعه 06 تیر 1393 - 16:23
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 1 کاربر از shadow به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: shadow_dark &

آفلاین






ارسال ها : 197
عضويت : 24 /3 /1393
محل زندگي : گرگان
سن : 17

تشکرها : 9
تشکر شده : 97


نمايش پروفايل کاربر ارسال پيام خصوصي
پاسخ : 1 RE سونيك و رنگ ها

بازی 2 بعدی نیست اما 2.5 بعدی پلتفرمینگ هم داره

متاسفانه بازیش تبدیلیه و مشکلاته زیادی داره اما قشنگه


امضاي کاربر :
The Brightest Lights Cast The Darkest Shadows ...
شنبه 07 تیر 1393 - 07:39
وب کاربر ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش

آفلاین






ارسال ها : 60
عضويت : 9 /3 /1393
محل زندگي : زنجان
سن : 10

تشکرها : 37
تشکر شده : 21


نمايش پروفايل کاربر ارسال پيام خصوصي
پاسخ : 2 RE سونيك و رنگ ها

من عاشق این بازیم خیلی بازی با حالیه


امضاي کاربر :


sonic the hedgehog

hero

یکشنبه 08 تیر 1393 - 15:46
وب کاربر ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !
ارسال پاسخ جديد

پرش به انجمن :
[-]
دانلود نرم افزار
آیکون نام معرفی لینک دانلود
آیکون نام معرفی لینک دانلود


صفحه اصلي | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | حالت آر اس اس طراح پوسته سرزمین مجازی بوده و حذف این نوشته غیر مجاز است