تولد سونیک مبارک! (البته پساپس :| ) - پاسخ 8

تبلیغات
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
تاپيکهاي مهم
قوانین فروم آپلود سنتر طراح قالب انجمن
طراح قالب انجمن طراح قالب انجمن طراح قالب انجمن
طراح قالب انجمن طراح قالب انجمن طراح قالب انجمن
  • نمایش پاسخ ها
  • چت روم فروم
  • صفحه دلخواه

آفلاین



طرفدار سونیکی


ارسال ها : 2
عضويت : 24 /1 /1398

تشکرها : 8
تشکر شده : 1


نمايش پروفايل کاربر ارسال پيام خصوصي
پاسخ : 8 RE تولد سونیک مبارک! (البته پساپس :| )

سايه‌بان يک روکش ثانوي است که به قسمت خارجي ديواره‌هاي يک ساختمان متصل مي‌شود. سايه‌بان معمولاً از کرباس تشکيل شده‌است که با فيبر اکريليک، رشته? پلي‌استر يا پنبه بافته شده‌است و همچنين مي‌تواند از لايه اي از وينيل (vinyl) که بر روي الياف پلي‌استر قرار گرفته‌است و روي سازه اي سبک از آلومينيوم، آهن، فولاد و احتمالاً چوب و مواد شفاف (که براي پوشش سلول‌هاي خورشيدي در تابستان استفاده مي‌شود ولي در زمستان بايد اجازه دهد که نور تا حد ممکن از آن عبور کند) کشيده مي‌شود ساخته شده باشد. اين ساختار با خرپا، سازه‌هاي فضاکار يا با چهارچوب پيکربندي مي‌شود. سايه‌بان همچنين با استفاده از زيرسازه‌هاي آلومينيومي و روکش آلومينيومي ساخته مي‌شوند. اين سايه‌بان‌هاي آلومينيومي وقتي استفاده مي‌شوند که از سايه‌بان‌هاي پارچه اي نمي‌توان استفاده کرد مثلاً در جايي که بار سنگيني از جانب باد يا برف بر سايه‌بان تحميل مي‌شود.

مکان سايه‌بان در ساختمان ممکن است بالاي پنجره، درب، يا بالاي پياده‌رو باشد. با اضافه کردن ستون، سايه‌بان تبديل به کانوپي ‏(en)‏ مي‌شود که مي‌تواند از فضاي ساختمان فراتر رود مثلاً در ورودي يک هتل. رستوران‌ها معمولاً سايه‌بان را به قدري پهن انتخاب مي‌کنند که قسمت قابل ملاحظه اي از فضاي بيرون را بپوشاند تا مشتريان قادر باشند در فضاي بيروني شام بخورند، دور هم جمع شوند يا مهماني بگيرند. در ساختمان‌هاي تجاري، معمولاً اطلاعاتي روي سايه‌بان نقاشي مي‌شود. اطلاعاتي از قبيل نام، نوع تجارت، و آدرس و در نتيجه مانند يک بيلبورد عمل مي‌کند و همچنين سايه ايجاد مي‌کند و از بادهاي شديد جلوگيري مي‌کند و حفاظي در مقابل باران و برف است. در مناطقي که هواي زمستاني دارند، بيشتر سايه‌بان‌ها در انتهاي تابستان نيازي نيست که پايين آورده شوند، بلکه به همان صورت در کنار ساختمان آن‌ها را جمع مي‌کنند و در طول زمستان به همين صورت باقي مي‌مانند و براي چنين شرايطي طراحي و ساخته شده‌اند.

سایه سازان

سایه بان

سایبان اصفهان

آلاچیق

آلاچیق اصفهان

سایبان ماشین

سایبان حیاط

سایبان متحرک

دیوار کرکره ای

سقف پارکینگ

سایبان برقی و مزایایی آن

سایبان برقی و مزایایی آن: سقف متحرک، سقف برقی و سقف برقی جمع شونده یکی از تجهیزاتی است که می تواند تراس و فضای بیرونی خانه شما را به شرایط ایده آل نزدیک کند. شما بر حسب نیازتان می توانید این سایبان برقی و سقف های برقی را باز یا بسته کنید و طبق شرایط از آن ها استفاده کنید. مزایای سایبان برقی و کاربرد بسیار زیاد سایبان برقی باعث شده است تا استفاده از این سقف ها و سایبان برقی متحرک رواج بیشتری پیدا کند. این سقف ها و سایبان برقی متحرک را در هر جایی می توان نصب کرد، کنار استخر، محوطه ی باز رستوران ها و هتل ها، روی تراس ها و زمین های بازی، این سقف ها و سایبان برقی های متحرک می توانند لذت صرف یک صبحانه با عزیزانمان در فضای باز و گریز از اشعه زیان بار خورشید و یا ضیافت یک شام در زیر نور لامپ های فلورسنت در شب را فراهم آورند.

سایبان برقی در پارکینگ های رو باز جهت جلوگیری از تابش مستقیم نور آفتاب به اتومبیل ها ، حیاط منازل، محل بار گیری و تخلیه بار در کارخانه ها و کار گاه ها ، پوشاندن محیط جلوی رستوران ها و بستنی فروشی ، پوشاندن محوطه جلوی فروشگاه ها جهت جلوگیری از تابش نور مستقیم آفتاب و تسهیل بازدید ویترین توسط مشتریان و .. می باشد.(سایبان برقی و مزایایی آن)

سایه بان برقی ریموت دار با موتور ایتالیایی محصولی جدید از شرکت سایبان برقی می باشد که قابل استفاده کنار استخرها . روی تراسها. وسط ویلاها و کنار زمینهای بازی ( دو طرفه ها). روی پنجره و سردربمغازه ها (یکطرفه ها جلوگیری از تابش مستقیم نور آفتاب به ویترین مغازه ها و جلوگیری از بارش باران)کاربرد دارد.(سایبان برقی و مزایایی آن)

سایبان برقی و سایبان برقی متحرک، سایه ای خنک برای تراس ها و فضای بیرونی خانه شما فراهم می آورد.(سایبان برقی و مزایایی آن)

مزایای سایبان برقی

– سایبان برقی و حداکثر بازشوی استاندارد

– استفاده از آلومینیوم درجه 1 و پارچه مرغوب با دوام بالا

-چاپ لوگو و یا هرگونه تبلیغات بر روی پارچه سایبان

-مقاوم در برابر زنگ زدگی و خوردگی

–سایبان برقی و استحکام و ماندگاری بسیار بالا

-استفاده از سازه های آلومینیومی با رنگ الکترواستاتیک

–سایبان برقی و جلوگیری از تاثیر مستقیم آفتاب به داخل محل و بر روی ویترین فروشگاه ها

-قابلیت فرمان توسط ریموت کنترل یا سویچ دستی

-قابلیت تنظیم زاویه بازشوی سایبان از حالت کاملا افقی تا زاویه دلخواه

-قابلیت پرینت برروی آویز یا کل سایبان

-قابلیت ارائه در هر رنگ و طرح دلخواه

–سایبان برقی و جایگزین مناسب برای پرده های دستی که در ساعاتی از روز باعث از بین رفتن دید داخل مغازه میگردد

–سایبان برقی و جلوگیری از بارش باران.(سایبان برقی و مزایایی آن)


سه شنبه 24 اردیبهشت 1398 - 09:34
وب کاربر ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 1 کاربر از sayehsazan1 به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: yekan /
براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !

پرش به انجمن :
[-]
دانلود نرم افزار
آیکون نام معرفی لینک دانلود
آیکون نام معرفی لینک دانلود


صفحه اصلي | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | حالت آر اس اس طراح پوسته سرزمین مجازی بوده و حذف این نوشته غیر مجاز است